Процедурна генерація елементів ігрового світу
Вантажиться...
Дата
2023
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 38 таблиць, 42 рисунки та 7 джерел – загалом 69 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці програмного забезпечення для процедурної генерації елементів ігрового світу, а саме ландшафту.
Мета проєкту – покращити алгоритм створення процедурно згенерованих елементів ігрового світу, зробивши їх більш реалістичними.
Об'єкт дослідження: генерація елементів ігрового світу.
Предмет дослідження: алгоритми процедурної генерації.
У розділі першому розглянуто стан предметної області, її використання, обраний алгоритм, його модифікація та їх опис, аналіз аналогів, функціональні й нефункціональні вимоги.
У розділі другому розглянуто проєктування програмного забезпечення, його архітектура, детальний опис компонентів, а також опис процедур ПЗ.
У розділі третьому проведено тестування програмного забезпечення й аналіз результатів.
У розділі четвертому розглянуто шляхи розгортання програмного забезпечення й способи підтримки актуальної версії програми.
Програмне забезпечення впроваджено на мові C# для ігрового рушія Unity у вигляді бібліотеки.
Опис
Ключові слова
Unity, procedural generation, procedure, Perlin noise, FBM, terrain
Бібліографічний опис
Миронов, Б. О. Процедурна генерація елементів ігрового світу : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Миронов Богдан Олександрович. - Київ, 2023. - 121 с.