Забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: «Забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства» містить 121 сторінку, 31 таблицю, 15 рисунків, 4додатки. Перелік посиланьнараховує 48 найменувань. Метою роботи є дослідження та аналіз факторів, які впливають на забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», розробка рекомендацій щодо підвищення його конкурентоспроможності. Об'єктом дослідження є торговельне підприємство ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», його діяльність, організаційна структура, економічні показники та конкурентне середовище, в якому воно функціонує. Предметом дослідження виступають процеси та механізми забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» та фактори, що впливають на його конкурентні переваги на ринку. Методи дослідження.У роботі використовуються загальнонаукові та спеціалізовані методи, що сприяють системному вирішенню проблемних аспектів обраного наукового напряму. До них відносяться діалектичний метод (у процесі розгляду теоретичних основ управління підприємством під час здійснення економічної діяльності), порівняльний аналіз (при вивченні господарської та фінансово-економічної діяльності підприємства), систематизація (для послідовного викладу та логічної структуризації інформації) та узагальнення (для формулювання висновків та узагальнення результатів дослідження). Результати роботи.У результаті дослідження було проведено економіко-управлінський аналіз діяльності ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» та оцінено рівень його конкурентоспроможності. Виявлено основні проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства та розроблено перспективні заходи щодо їх подолання. Обґрунтовано ефективність реалізації запропонованих заходів, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані для впровадження ефективних стратегій, що сприятимуть підвищенню позицій підприємства на ринку. Запропоновані заходи допоможуть підвищити прибутковість, знизити витрати та підвищити ефективність використання ресурсів. Впровадження заходів щодо покращення якості продукції та обслуговування сприятиме підвищенню задоволеності клієнтів, що забезпечить їхню довготривалу лояльність. Також результати дослідження можуть бути використані для навчання та підвищення кваліфікації управлінського персоналу підприємства, що сприятиме більш ефективному прийняттю рішень. Результати впровадження досліджень.Реалізація обґрунтованих заходів сприятиме посиленню конкурентних переваг підприємства, що дозволить йому успішно конкурувати з іншими гравцями ринку. Підвищення задоволеності клієнтів забезпечить їхню довготривалу лояльність, а підвищення ефективності функціонування підприємства забезпечить його стійкий фінансовий стан та конкурентоспроможність.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, торговельне підприємство, економіко-управлінський аналіз, ефективність, ринкове середовище

Бібліографічний опис

Слюсар, Д. А. Забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Слюсар Дарина Андріївна. - Київ, 2024. - 121 с.

ORCID

DOI