Стратегія просування освітнього стартапу в соціальних мережах
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація на тему : «Стратегія просування освітнього проєкту в соціальних мережах» Київ, НТУУ«КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В.
Об’єктом дослідження є просування освітніх стартапів у соціальних мережах. Метою дослідження є створення ефективної стратегії просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах.
Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку літературних джерел і додатків. У першому розділі описано та узагальнено поняття «стартап», «просування», «стратегія» та «соціальні мережі», визначено характеристики SMM та розглянуто основні складники просування в соціальних мережах.
У другому розділі проаналізовано ринок освітніх стартапів в Україні та за кордоном, висвітлено їхні особливості.
У третьому розділі описано характеристики освітнього стартапу Planner Guide, його створення та реалізацію.
Відповідно до результатів дослідження, визначено алгоритми просування в соціальних мережах, з’ясовано сучасний стан ринку освітніх стартапів в Україні та за кордоном, окреслено характеристики та особливості освітнього стартапу Planner Guide, розроблено та реалізовано стратегію просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах.
Опис
Ключові слова
стартап, просування, SMM, соціальні мережі, стратегія, startup, promotion, social networks, strategy
Бібліографічний опис
Краснюк, У. О. Стратегія просування освітнього стартапу в соціальних мережах : магістерська дис. : 061 Журналістика / Краснюк Уляна Олександрівна. - Київ, 2022. - 127 с.