Формування комунікаційної політики підприємства ТОВ МК «Ювілейний»
Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота присвячена актуальній темі вдосконалення комунікаційної політики м'ясопереробного підприємства в умовах кризи. На основі комплексного ситуаційного аналізу діяльності ТОВ МК «Ювілейний» та дослідження його маркетингового середовища виявлено ключові проблеми у сфері маркетингових комунікацій. Розроблено методологію та проведено маркетингове дослідження особливостей споживчої поведінки та комунікаційних уподобань цільової аудиторії. На основі отриманих результатів запропоновано комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій, що включає оновлене позиціонування, креативну платформу, медіа-мікс та програму лояльності. Надано рекомендації щодо реалізації та оцінювання ефективності комунікаційної політики. Обґрунтовано економічну доцільність запропонованих заходів.
Ключові слова: комунікаційна політика, інтегровані маркетингові комунікації, м'ясопереробна галузь, споживча поведінка, медіа-мікс, лояльність споживачів.
Опис
Ключові слова
комунікаційна політика, інтегровані маркетингові комунікації, м'ясопереробна галузь, споживча поведінка, медіа-мікс, лояльність споживачів.
Бібліографічний опис
Вільчек, К. Я. Формування комунікаційної політики підприємства ТОВ МК «Ювілейний» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Вільчек Катерина Ярославівна. - Київ, 2024. – 102 с.