Розвиток бренду компанії «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота складається з 106 сторінок, 17 таблиць, 23 рисунків та 1 додатку. В сучасному світі бізнесу розвиток бренду стає однією з ключових складових успіху компанії. Бренд не лише визначає впізнаваність продуктів чи послуг, але й формує довіру та лояльність клієнтів, сприяючи тривалим взаємовідносинам з ними. Метою дипломної роботи є оцінка поточного стану бренду компанії «НО- ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України, виявлення потреб та вподобань цільової аудиторії, визначення можливостей для покращення брендингу. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України Предметом дослідження є Інтернет-простір та онлайн присутність компанії, її вплив на залучення нових цільових аудиторій та формування їх лояльності. В процесі написання роботи було використано такі методи дослідження, як графічний метод, метод порівняння та метод узагальнення. Вказані методи використовувались для роботи з різними типами інформації.

Опис

Ключові слова

розвиток бренду, бренд-менеджмент, готельно-ресторанні послуги, туристичний ринок, впізнаваність бренду, соціальні мережі, PR- заходи, маркетинг готелю, brand development, brand management, hotel and restaurant services, tourist market, brand awareness, social networks, PR events, hotel marketing

Бібліографічний опис

Брусенцов, С. В. Розвиток бренду компанії «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Брусенцов Сергій Вадимович. - Київ, 2024. - 105 с.

DOI