Розвиток бренду компанії «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота складається з 106 сторінок, 17 таблиць, 23 рисунків та 1 додатку.
В сучасному світі бізнесу розвиток бренду стає однією з ключових складових успіху компанії. Бренд не лише визначає впізнаваність продуктів чи послуг, але й формує довіру та лояльність клієнтів, сприяючи тривалим взаємовідносинам з ними.
Метою дипломної роботи є оцінка поточного стану бренду компанії «НО- ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України, виявлення потреб та вподобань цільової аудиторії, визначення можливостей для покращення брендингу.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України
Предметом дослідження є Інтернет-простір та онлайн присутність компанії, її вплив на залучення нових цільових аудиторій та формування їх лояльності.
В процесі написання роботи було використано такі методи дослідження, як графічний метод, метод порівняння та метод узагальнення. Вказані методи використовувались для роботи з різними типами інформації.
Опис
Ключові слова
розвиток бренду, бренд-менеджмент, готельно-ресторанні послуги, туристичний ринок, впізнаваність бренду, соціальні мережі, PR- заходи, маркетинг готелю, brand development, brand management, hotel and restaurant services, tourist market, brand awareness, social networks, PR events, hotel marketing
Бібліографічний опис
Брусенцов, С. В. Розвиток бренду компанії «НО-ТІС» на ринку готельно-ресторанних послуг України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Брусенцов Сергій Вадимович. - Київ, 2024. - 105 с.