Удосконалення комунікаційної політики Корпорації «Артеріум» на фармацевтичному ринку України

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Бакалаврська робота має обсяг 142 сторінки, має 31 таблицю, 14 рисунків, 6 формул та 3 додатки. За результатами проведення маркетингового дослідження було отримано такі елементи практичної новизни - запропоновано шляхи удосконалення комунікаційної політики Корпорації «Артеріум» на фармацевтичному ринку України. Під час виконання роботи було проаналізовано діяльність підприємства на фармацевтичному ринку, проведено аудит маркетингової діяльності підприємства, маркетингове середовище підприємства та визначено маркетингову управлінську проблему, яка полягала у вдосконаленні комунікаційної політики. Було проаналізовано альтернативи вирішення маркетингової управлінської проблеми і розроблено методологію дослідження на основі двох обраних альтернатив. Дослідження складалося з кабінетного дослідження з застосуванням контент-аналізу, та з польового дослідження, з використанням таких методів як проведення глибинного інтерв’ю з спеціалістами у сфері догляду за шкірою, фокус-груп з кінцевими споживачами та онлайн опитування кінцевих споживачів. За результатами проведення дослідження було виявлено основні бренди конкурентів та засоби комунікаційної політики, що ними використовуються, основні характеристики діяльності спеціалістів, особливості сприйняття споживачами референтних груп, їхнє ставлення до лікарських засобів для боротьби з акне, а також основні риси їхньої купівельної поведінки. На основі цього було розроблено перелік рекомендацій для вирішення маркетингової управлінської проблеми та надано обґрунтування економічної доцільності запропонованого проекту.

Опис

Ключові слова

комунікаційна політика, комунікації, канали та інструменти комунікаційної політики, лікарські засоби, косметичні засоби, акне, засоби від акне, референтні групи., communication policy, communications, channels and tools of communication policy, medicines, cosmetics, acne, acne products, reference groups

Бібліографічний опис

Терещенко, Р. Ю. Удосконалення комунікаційної політики Корпорації «Артеріум» на фармацевтичному ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Терещенко Руслана Юріївна. - Київ, 2024. - 142 с.

DOI