Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дана бакалаврська робота на тему «Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»» виконана на 151 сторінок. Робота складається з трьох розділів та місить в собі 27 таблиць та 22 рисунка.
Основною метою даної роботи є надання комплексних рекомендацій для ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» щодо розроблення нового бренду дитячого харчування. Також до мети належить надання стратегії ефективного просування нового бренду на ринку, використовуючи різноманітні канали комунікації та рекламу в місцях продажу.
В ході маркетингового дослідження, яке включало як збір вторинної інформації, так і отримання первинної. Первинна інформація включала в себе такі польові дослідження як проведення фокус-груп та глибинних інтервʼю задля отримання якісних даних. Ці на підлягати попередньому аналізу та потім перевірялись за допомогою анкетування. Під час аналізу та обробки зібраної первинної інформації були використано програмне забезпечення Excel та мова програмування Python.
Новизна отриманих результатів даної роботи полягає у запропонованому комплексному та інноваційному підході до розробки нового бренду дитячого харчування, який охоплює розробку схеми створення нового бренду, який в свою чергу має відображати такі цінності як натуральність, якість та турботу про дітей.
Опис
Ключові слова
бренд, брендинг, елементи бренду, дитяче харчування, ринок дитяче харчування, позиціонування, просування, споживачі., brand, branding, brand elements, baby food, baby food market, positioning, promotion, consumer
Бібліографічний опис
Шеховцова, А. А. Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Шеховцова Анна Андріївна. - Київ, 2024. - 153 с.