Удосконалення комплексу маркетингу ТОВ «АГРОСВІТ» на ринку макаронних виробів України
No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Abstract
Дипломна робота обсягом 111 сторінок включає 22 таблиці та 6 рисунків. Метою роботи є аналіз діяльності ТОВ "Агросвіт" на ринку макаронних виробів України та розробка рекомендацій для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення мети застосовано методи ситуаційного аналізу, фінансового аналізу, SWOT-аналізу та маркетингових досліджень.
Результати дослідження свідчать про стабільне зростання компанії, значне підвищення якості продукції та успішне впровадження інноваційних технологій. Новизна роботи полягає у запропонованих рекомендаціях щодо вдосконалення маркетингової стратегії та підвищення ефективності управління ресурсами підприємства також рекомендаціями щодо виведення нової товарної одиниці. Це дозволяє компанії зайняти лідируючі позиції на ринку, залучити нових клієнтів та забезпечити стабільне зростання прибутку.
Description
Keywords
макаронне виробництво, маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, swot-аналіз, фінансовий аналіз, інноваційні технології, управління ресурсами, тов "агросвіт", pasta production, marketing strategy, competitiveness, swot analysis, financial analysis, innovative technologies, resource management, llc "agrosvit"
Citation
Пушкар, Я. М. Удосконалення комплексу маркетингу ТОВ «АГРОСВІТ» на ринку макаронних виробів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Пушкар Яна Миколаївна. - Київ, 2024. – 103 с.