Розвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктів

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему «Розвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктів» складається з 105 сторінок основного тексту, включає 21 таблицю, 20 рисунків та 5 додатків. Метою дипломної роботи є вивчення теоретичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо розвитку комунікаційної політики компанії на основі впровадження ІТ продуктів. Об’єкт роботи – комунікаційна політика. Предмет роботи – теоретичні та практичні підходи щодо розвитку комунікаційної політики на основі впровадження ІТ продуктів. База дослідження – медичний центр «Mediland». Методи дослідження. У роботі використані наступні методи: структурно-логічний метод для формування методології здійснення маркетингових досліджень; метод синтезу та аналізу для проведення ситуаційного аналізу; економіко-статистичний метод для оцінки ринку естетичної медицини та оцінки позицій компанії серед конкурентів; статистичні методи дослідження числових даних для обробки результатів проведення кабінетних та польових досліджень. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження мають як науковий, так і прикладний характер. Робота може бути використана МЦ «Mediland» для розвитку комунікацій. За результатами дослідження опубліковано: Рублюк А.О., Жигалкевич Ж. М. Актуальність впровадження ІТ продуктів у маркетингові комунікації. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 236 с. [50, с. 99].

Опис

Ключові слова

комунікації, комунікаційна політика, розвиток, розширення, маркетингові дослідження, ринок естетичної медицини, communications, communication policy, development, expansion, market research, aesthetic medicine market

Бібліографічний опис

Рублюк, А. О. Розвиток комунікаційної політики медичного центру на основі впровадження ІТ продуктів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Рублюк Аліна Олегівна. - Київ, 2024. - 131 с.

DOI