Магнітоелектричний двигун з високою щільністю крутного моменту
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У роботі досліджується конфігурація синхронного двигуна з постійними магнітами для високошвидкісної електротяги з високою щільністю крутного моменту. Також розраховується електромагнітний процес запропонованої конструкції.
Пояснювальна записка має обсяг 52 сторінки, містить 24 рисунки, 10 таблиць, презентація обсягом 10 слайдів.
У першому розділі бакалаврської роботи проводиться аналітичний аналіз двигунів з постійними магнітами, їх різновидність за призначенням, видами тощо. Описуються переваги та недоліки синхронним двигунів.
У другому розділі бакалаврської роботи розраховано конструкцію двигуна з високим крутним моментом для високошвидкісних автомобілів. Запропоновано внутрішній двигун з постійними магнітами з концентрацією потоку. Двигун має 18 пазів та 16 полюсів. У двигуні використовується високоефективна система рідинного охолодження.
У третьому розділі бакалаврської роботи досліджувалась заміна короткозамкненого ротора на ротор з постійними магнітами в електродвигуні АІР112, що дозволяє отримати суттєве збільшення питомої потужності та застосувати модернізований електродвигун як привод електромобіля середнього класу.
Опис
Ключові слова
аналіз двигунів з постійними магнітами, analysis of motors with permanent magnets, переваги та недоліки синхронним двигунів, advantages and disadvantages of synchronous motors, двигун з високим крутним моментом, high torque motor, заміна короткозамкненого ротора на ротор з постійними магнітами, replacing the short-circuited rotor with a rotor with permanent magnets
Бібліографічний опис
Ковалевич, О. В. Магнітоелектричний двигун з високою щільністю крутного моменту : дипломна робота … бакалавра : 141, Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Ковалевич, Олександр Володимирович. – Київ, 2024. – 52 с.