Розробка маркетингової стратегії комунікації ІТ- дистриб'ютора на промисловому ринку України
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація на тему «Розробка маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України» складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 121 сторінку, містить 10 рисунків, 28 таблиць, 5 додатків. У роботі використано 69 джерел за переліком посилань.
Мета дисертації полягає у подальшому розвитку та дослідженню теоретико- методологічних засад та наданні практичних рекомендацій щодо розробки та управління маркетинговою стратегією комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку.
Об’єктом дослідження є процес процес розробки маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України.
Предметом дослідження є теоретичні та методологічні засади та практичні етапи розробки маркетингової стратегії комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку.
Основні методи дослідження: метод узагальнення та порівняння, метод аналізу та синтезу, статистичні методи, методи інтерпретації, економічний метод, методи збору первинної інформації.
Наукова новизна полягає у тому, що удосконалено методологічні положення розробки маркетингової стратегії комунікації. Набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи моделювання взаємодії суб’єктів та об’єктів під час маркетингових комунікацій.
Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що була вдосконалена методологічна база, яка пов'язана з управлінням маркетинговою комунікаційною стратегією та розроблені рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії комунікацій , яка орієнтована на підвищення лояльності до бренду підприємства, підвищення рівня обізнаності про бренд, що сприяє довгостроковій побудові відносин зі споживачами.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія комунікації, розробка маркетингової стратегії комунікації, внутрішні комунікації, зовнішні та внутрішні цільові аудиторії комунікації, інтегровані маркетингові комунікації
Бібліографічний опис
Гац, В. А. Розробка маркетингової стратегії комунікації IT- дистриб'ютора на промисловому ринку України : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Гац Вікторія Андріївна. - Київ, 2024. – 138 с.