Маркетинг scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація на тему «Маркетинг scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 163 сторінок, містить 45 рисунків , 41 таблицю, 9 додатків. У роботі використано 104 джерела за переліком посилань.
Мета роботи полягає у розроблення теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо реалізації стратегії scale up для ТОВ «BRAMMER». Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: систематизацію та узагальнення для аналізу концепцій scale up, методи аналізу та синтезу для вивчення маркетингового середовища, статистичні методи для оцінки ефективності ринкових заходів, а також економічні моделі для
обґрунтування доцільності впровадження стратегії
Об’єктом дослідження є маркетингове забезпечення реалізації scale up для ТОВ «BRAMMER».
Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо застосування маркетингу в реалізації scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції в Україні.
Наукова новизна полягає у тому, що вперше запропоновано механізм реалізації scale up проєктів для ринку військово-медичної продукції на основі маркетингових засад, який охоплює етапи зростання, стратегій та контроль. Удосконалено науково-методичні положення, які включають структурно-логічну схему реалізації проєктів і акцентують на «точках зростання». Отримали розвиток теоретичні аспекти маркетингу інновацій, зокрема уточнення поняття scale up, визначення треків стратегій та аналіз холістичного маркетингу.
Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «BRAMMER» для ефективного зростання бізнесу, а також іншими підприємствами в інноваційній сфері для адаптації та реалізації стратегій зростання.
Опис
Ключові слова
scale up проєкт, стратегія scale up проєкт, реалізація стратегії scale up проєкту, масштабування бізнесу, треки scale up проєктів, масштабування
Бібліографічний опис
Савчик, А. В. Маркетинг scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Савчик Артем Вікторович. - Київ, 2024. – 224 с.