Реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: «Реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни» містить 143 сторінок, 11 таблиць та 30 рисунків. Перелік посилань включає 73 найменування. Метою роботи є вивчення теоретико-методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни. База дослідження – ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»». Методи дослідження. У процесі виконання дипломної роботи застосовувались загальнонаукові та спеціалізовані методи дослідження. Зокрема, порівняльний аналіз для вивчення підходів до маркетингових комунікацій, аналіз і синтез для узагальнення теоретичних поглядів на маркетингову політику підприємств. Для оцінки ефективності стратегій використовувався контент-аналіз публічних матеріалів, метод експертних оцінок для збору думок фахівців і моделювання ситуацій для прогнозування наслідків реформування маркетингової політики та розробки рекомендацій щодо адаптації підприємств. Результати роботи. Здійснено аналіз теоретико-методичних засад маркетингової комунікаційної політики. Також, сформовано та надано рекомендації щодо покращення комунікаційної політики на підприємстві. Результатом роботи стали рекомендації з впровадження соціального проєкту присвяченого ментальному здоров’ю, що в довгостроковій перспективі здатний підвищити рівень прихильності споживачів до компанії.

Опис

Ключові слова

соціальний проєкт, фармацевтична галузь, ментальне здоров’я, комунікації, впровадження, лояльність споживачів

Бібліографічний опис

Косенко, М. Ю. Реформування маркетингової комунікаційної політики підприємства в умовах війни : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Косенко Марія Юріївна. - Київ, 2024. – 143 с.

DOI