Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Черницька Д. П. Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024.
Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій» складається зі 108 сторінок комп’ютерного набору, містить 68 бібліографічних найменування та 4 додатки.
Створення концепції та реалізація онлайн-кампанії для боротьби з гендерними стереотипами в рекламі є необхідним через негативний вплив реклами на формування суспільних уявлень про соціальні ролі, які дискримінують чоловіків і жінок. Оскільки гендерні стереотипи в українській рекламі є постійним явищем, важливо впроваджувати ініціативи, що забезпечать систематичний моніторинг і активне викорінення таких стереотипів, сприяючи утвердженню гендерної рівності.
Об’єктом дослідження є проблематика гендерних стереотипів в рекламі
Предмет дослідження — визначення основних підходів для популяризації проблематики гендерних стереотипів в рекламі в соціальних мережах.
Мета роботи — розробка концепції та просування онлайн-кампанії rivnist.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконалені методів та підходів для боротьби з гендерними стереотипами в рекламі за допомогою створення спеціальної онлайн-кампанії в соціальних мережах.
Опис
Ключові слова
гендерні стереотипи, реклама, дискримінація, соціальні мережі, gender stereotypes, advertising, discrimination, social networks
Бібліографічний опис
Черницька, Д. П. Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій : магістерська дис. : 061 Журналістика / Черницька Дар’я Павлівна. - Київ, 2024. - 111 с.