Формування конкурентних переваг промислового підприємства на міжнародному ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра на тему «Формування конкурентних переваг промислового підприємства на міжнародному ринку» містить 114 сторінки, 20 таблиць, 10 рисунків. Перелік посилань нараховує 65. Актуальність теми дослідження зумовлена глобальними тенденціями цифровізації виробництва, підвищенням регуляторних вимог, посиленням конкуренції на світових ринках та необхідністю інноваційного підходу в промисловому виробництві. Метою роботи є систематизація теоретико-методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо формування конкурентних переваг промислового підприємства на міжнародному ринку. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність промислових підприємств на міжнародному ринку. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні, практичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку. База дослідження – ТзОВ «Модерн Експо», виробник торгівельного обладнання. Методи дослідження: економіко-статистичний аналіз і моделювання для оцінки фінансових показників і прогнозування ефективності; системний підхід для інтеграції економічних та екологічних аспектів розвитку. Наукова новизна полягає у розробці комплексного підходу до підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на міжнародному ринку через впровадження цифровізації виробництва. Запропонована стратегія оптимізує виробничі процеси, підвищує еконогічну стійкість підприємства та забезпечує його конкурентоспроможність на міжнародному ринку. Практичним значенням є те, що результати проведеного дослідження дали змогу промисловому підприємству визначити його основні проблеми в управлінні виробничої діяльності та розробити проєкт по впровадженню цифрових технологій задля підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку.

Опис

Ключові слова

стратегія, конкурентоспроможність, цифровізація, міжнародний ринок, промислове підприємство.

Бібліографічний опис

Младанович, І. П. Формування конкурентних переваг промислового підприємства на міжнародному ринку : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Младанович Ірина Петрівна. - Київ, 2024. - 112 с.

ORCID

DOI