Підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: « Підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку » містить 98 сторінку , 34 таблиці , 10 рисунків . Перелік посилань нараховує 41 найменувань. Метою роботи є узагальнення теоретичних засад та розробка проєкту з удосконалення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ « ЗБВ М - 400 » шляхом підвищення конкурентоспроможності , зокрема створення цифрової платформи для взаємодії з міжнародними клієнтами, а також оптимізація експортного планування підприємства через розширення присутності на перспективному ринку Польщі. Об'єктом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Предметом дослідження є напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства . База дослідження: ТОВ « ЗБВ М - 400 » - провідний виробник залізобетонної продукції , що здійснює експортну діяльність. Методи дослідження: економіко - статистичний аналіз, систематизацію та узагальнення; фінансово - економічний аналіз, зокрема вертикальний (структурний) та горизонтальний (динамічний) аналіз показників; графічний метод (для візуалізації отриманих результатів); методи оцінки ефективності проєкту . Результати роботи. За результатами дослідження було розроблено два проєкти з удосконалення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «ЗБВ М - 400». Перший проєкт передбачає впровадження цифрової платформи для взаємодії з міжнародними клієнтами, що дозволить підприємству автоматизува ти процеси замовлення, оплати, логістики та підвищити якість обслуговування. Другий проєкт спрямований на розширення присутності на зовнішніх ринках шляхом експорту залізобетонних перемичок до Польщі. Було проведено розрахунок ефективності реалізації пробної партії, який підтвердив економічну доцільність проєкту: чистий прибуток ст ановитиме 112 800 грн при експорті партії у 60 м³, а показник ефективності експорту (рентабельність) — 1,34. Це свідчить про конкурентоспроможність продукції підприємства та потенціал подальшої масштабної експансії на ринки ЄС. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами залізобетонної галузі для планування розширення своєї експортної діяльності та впровадження сучасних цифрових технологій .

Опис

Ключові слова

зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність, експортна діяльність, цифрова платформа, взаємодія з міжнародними клієнтами, розширення експорту, залізобетонні вироби, ринок Польщі, foreign economic activity, competitiveness, export activity, digital platform, interaction with international clients, export expansion, reinforced concrete products, Polish market

Бібліографічний опис

Гніденко, Д. В. Підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку : дипломна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Гніденко Денис Вадимович. – Київ, 2025. – 98 с.

ORCID

DOI