Популізм як технологія впливу політиків на масову свідомість: порівняльний аналіз риторики українських і зарубіжних лідерів
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Робота присвячена аналізу популізму як інструменту політичної комунікації на прикладі риторики українських (Зеленський, Тимошенко, Ляшко) та іноземних (Трамп, Болсонару, Ле Пен) лідерів. Дослідження зосереджене на риторичних стратегіях, які формують і мобілізують масову свідомість у різних медіаконтекстах. Методологія включає дискурс-аналіз, фреймовий аналіз, цифрову етнографію та елементи корпусної лінгвістики. Встановлено спільну структурну модель популістської риторики, вплив медіаплатформ на емоційне забарвлення повідомлень та універсальність протиставлення «народ — еліти». Практичне значення — у рекомендаціях для підвищення медіаграмотності та розробки ефективних контрнаративів.
Опис
Ключові слова
популізм, політична риторика, дискурс-аналіз, фрейм, медіа-платформи, україна, порівняльне дослідження, populism, political rhetoric, discourse analysis, frame, media platforms, ukraine, comparative study
Бібліографічний опис
Хмілевська, М. Д. Популізм як технологія впливу політиків на масову свідомість: порівняльний аналіз риторики українських і зарубіжних лідерів : дипломна робота … бакалавра : 054 Соціологія / Хмілевська Марія Дмитрівна. – Київ, 2025. – 75 с.