Формування рекламної кампанії нових асортиментних позицій на ринку сільськогосподарської техніки
Вантажиться...
Дата
2025
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота складається з трьох розділів, загального висновку, містить додатки та список використаних джерел інформації. Загальний обсяг складає 140 сторінок. Серед ілюстративного матеріалу використано 11 рисунків, зокрема, 4 у першому розділі, 5 у третьому, та ще 2 у додатках. Також, застосовано 30 таблиць, серед яких 14 у першому розділі, 4 у другому, та 12 у третьому.
Мета роботи полягає у формуванні рекламної кампанії нових асортиментних позицій на ринку сільськогосподарської техніки. Для визначення особливостей функціонування досліджуваного підприємства та кон’юнктури ринку, проведено аналіз. Отримана інформація стосується внутрішнього середовища компанії, факторів макросередовища, мезосередовища та мікросередовища. Відповідно до отриманих даних, за допомогою SWOT-аналізу та перехресного аналізу визначено маркетингову управлінську проблему підприємства ТОВ «К24». Проаналізовано існуючі теоретичні підходи до розробки рекламної кампанії для нових асортиментних позицій. Розроблено завдання дослідження, що деталізовано пошуковими питаннями.
План проведення дослідження передбачає застосування первинної інформації, що отримана за допомогою глибинних інтерв’ю та тестування концепції рекламного звернення. В межах кабінетного дослідження було проаналізовано офіційні ресурси виробника та найближчих конкурентів компанії ТОВ «К24». З метою визначення результативності існуючих кампаній вивчались внутрішні дані досліджуваного підприємства.
Відповідно до отриманої інформації обрано, основні канали просування, що будуть застосовуватись у онлайн середовищі, зокрема: спеціалізовані майданчики для продажу техніки, Google Ads, ЗМІ, YouTube та Facebook Ads. Їх поетапне застосування дає можливість взаємодіяти зі споживачем на всіх етапах прийняття рішень про купівлю.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, трактор, онлайн середовище, нова асортиментна позиція, рекламне звернення, економічна ефективність, advertising campaign, tractor, online environment, new assortment position, advertising message, promotion, effectiveness
Бібліографічний опис
Уманський, В. А. Формування рекламної кампанії нових асортиментних позицій на ринку сільськогосподарської техніки : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Уманський Владислав Андрійович. - Київ, 2025. – 140 с.