Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ»
Вантажиться...
Дата
2025
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота обсягом 134 сторінок містить 31 ілюстрацій (графіки, таблиці, діаграми). Метою дослідження було розробити рекомендації щодо удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ» .
У роботі використано такі методи: аналіз вторинних даних (ERP-звітність, SMM-звіти, контент-плани, галузеві звіти , кількісний аналіз у MS Excel, збір даних через API (SimilarWeb, SocialBlade, Public Metrics API), структуровані опитування (Google Forms) 30–40 кінцевих споживачів, фокус-групи (6–8 учасників), конкурентний бенчмаркінг, SWOT- та BCG-аналіз, сегментація аудиторії.
Отримані результати дозволили:
– виокремити три ключові сегменти споживачів та сформувати для кожного персоналізовані комунікаційні підходи;
– виявити слабкі місця у цифрових каналах;
– розробити комплекс заходів спрямованих на удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ»
– підтвердити економічну доцільність заходів.
Практичне значення підтверджено Впроваджувальним актом № 11 від 2025 р. затвердженого директором Іванною Г.С., ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ».
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, сегментація аудиторії, б, бенчмаркетинрг, CRM, ROI, digital-маркетинг, consumer insights, spesialty-кава, bsg-матриця
Бібліографічний опис
Чайковська, Є. В. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «ТРИ ЧЕМПС РОСТЕРІ» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чайковська Єлизавета Володимирівна. - Київ, 2025. - 142 с.