Коучингові технології як інструмент соціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (на прикладі діяльності інклюзивно ресурсних центрів)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дисертація присвячена дослідженню коучингових технологій як інструменту соціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. В роботі теоретично обґрунтувано і практично перевірено психолого-педагогічний потенціал коучингових технологій як інструменту соціальної допомоги та розроблено програму їх застосування в роботі інклюзивноресурсних центрів. Поглиблено та уточнено особливості використання коучингових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсних центрах. Узагальнено досвід використання коучингу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в Україні та в країнах Європи. Проведене емпіричне дослідження можливості коучингових методик в психолого-педагогічній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсних центрах та обгрунтовано доцільність застосування коучингових технологій як інструменту соціальної допормоги дітям з особливими освітніми потребами.

Опис

Ключові слова

діти з особливими освітніми потребами, коученгові технології, соціальна допомога, психолого-педагогічна робота, інклюзивно-ресурсні центри, children with special educational needs, coaching technologies, social assistance, psychological and pedagogical work, inclusive resource centers

Бібліографічний опис

Крилова, І. К. Коучингові технології як інструмент соціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (на прикладі діяльності інклюзивно-ресурсних центрів) : магістерська дис. : 231 Соціальна робота / Крилова Ілона Костянтинівна. – Київ, 2024. – 125 с.

ORCID

DOI