Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Автор "Віленська, Наталія Валентинівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Стратегія просування бренду роботодавця (на прикладі юридичної компанії)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Віленська, Наталія Валентинівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація на тему: «Стратегія просування бренду роботодавця (на прикладі юридичної компанії)» містить 115 сторінок роботи, з яких 102 сторінок основного викладу, 7 таблиць та 35 рисунків. Метою дослідження є розроблення концепції побудови бренду роботодавця та заходів його просування для юридичної компанії Arzinger. Об'єктом дослідження є теоретико-методичні та практичні рекомендації створення бренду роботодавця на українському ринку юридичних послуг. Предметом дослідження є бренд роботодавця української юридичної компанії Arzinger. Методами дослідження були такі: теоретичні узагальнення – для пояснення основних складників та моделей розроблення бренду роботодавця; структурно-порівняльний аналіз – для визначення ролі та місця бренду роботодавця у міжнародній та національній корпоративній культурі; анкетування – для визначення ставлення зовнішніх респондентів до концепції бренду роботодавця. Новизна результатів полягає в уточненні поняття «бренд роботодавця» на основі поєднання стратегії брендингу та управління людським ресурсами всередині компанії; визначенні значущості бренду роботодавця як складника загального бренду компанії на конкурентному ринку; окресленні моделей та підходів до побудови бренду роботодавця з урахуванням низки соціокультурних, етичних, моральних та психологічних аспектів діяльності компанії. Результати роботи можуть бути використанні для управління й побудови бренду роботодавця в практичному застосуванні, та для впровадження системи заходів щодо просування концепції бренду роботодавця на зовнішню та внутрішню аудиторію.