Магістерські роботи (ККМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ККМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 134
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формоутворюючий інструмент та технологія виготовлення корпусів із полімерних матеріалів(2018-05) Яременко, Володимир Володимирович; Равська, Наталія СергіївнаПроаналізувавши сучасні методи виробництва полімерних орпусних деталей в умовах штучного та малосерійного виробництва, порівнявши їх переваги та недоліки, в якості технології виготовлення корпусу було обрано метод вакуумного термоформування пластику. Даний метод виготовлення дозволив суттєво скоротити витрати на проектування та виготовлення формоутворюючого інструменту. В дисертації приведено шляхи вирішення проблеми нерівномірного розподілу товщини стінки корпусу, досліджено процес витяжки матеріалу заготовки в процесі термоформування шляхом його моделювання методами кінцевих елементів в середовищі ANSYS PolyFlow. Конструкцію формоутворюючого інструменту розроблено з огляду на формування мінімально допустимої товщини стінки деталі корпусу з умов жорсткості, що відповідають міжнародним стандартам, встановленої шляхом моделювання випробувального навантаження засобами кінцевих елементів. Проведено експериментальну перевірку результатів моделювання та встановлено, що при оцінці розподілу товщини стінки деталі моделювання процесу може замінити експериментальні методики. Внаслідок чого зменшити вартість та затрати часу при розробці нового продукту та його корпусу.Документ Відкритий доступ Автономна модульна платформа для оприскування рослин (комплексна магістерська дисертація)(2018-05) Варцаба, Андрій Олексійович; Пасічник, Віталій АнатолійовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування (інженерний дизайн). Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018. На основі дослідження стану сільськогосподарського машинобудування визначено, що в розвинутих країнах все більше поширюється застосування принципів точного землеробства. При чому точне землеробство потребує специфічних технологій, які були розглянуті у першому та другому розділах даної роботи. І на даний момент жодний з потенційних конкурентів ще не вийшов на ринок. За результатами даної роботи було визначено ті характеристики, які, на нашу думку, є необхідними для автономного сільськогосподарського робота-трактора, сформульована концепція та спроектована механічна частина цього робота-трактора. Також був проведений аналіз та визначення необхідних для реалізації інформаційних технологій, а їх застосування дозволило отримати обґрунтовані інженерні рішення. Було розроблено та побудовано зменшений прототип робота-трактора. За результатами досліджень подано заявку на отримання патенту на корисну модель.Документ Відкритий доступ Магнітно-абразивне оброблення плоских поверхонь індукторами на постійних магнітах(2018-05) Храпін, Станіслав Ігорович; Майборода, Віктор СтаніславовичПроведено аналіз теоретичних та експериментальних досліджень фінішних методів оброблення деталей та визначено переваги магнітно - абразивного методу. В роботі досліджено вплив магнітно - абразивного оброблення площин на точність, якість деталей із Сталі 45, що включає формування мікро - та макрогеометрії робочих поверхонь, фізико - механічні властивості та підвищення працездатності. Встановлено, що при обробці таким порошком як Феромап 630/400 мкм шорсткість поверхні зменшилась у 26 раз відносно шорсткості вихідної поверхні, з Феромап 400/315 мкм шорсткість покращилась в 13,8 раз, Феромап 315/200 мкм – в 19,75 раз, Феромап 200/100 мкм – в 9,1 раз, ДЧК 630/400 мкм (новий) – в 3,75 раз, ДЧК 630/400 мкм (б/у) – в 1,5 раз, а порошки округлої форми, такі як Полімам - М 400/315 мкм та ПР Р6М5 300/250 мкм показали себе не кращим чином, шорсткість яких була або гірша чим вихідна, або майже не змінювалась. Також було встановлено, що відхилення від оптимальних режимів (подача – 10 мм/хв та частота обертання 900 об/хв) негативно впливає на шорсткість поверхні, на деяких зразках навіть видно сліди шаржування поверхні.Документ Відкритий доступ Концепція та конструкція модульного кемперу (комплексна магістерська дисертація)(2018-05) Багінський, Володимир Олександрович; Пасічник, Віталій АнатолійовичНа основі дослідження стану автомобілебудування визначено, що в розвинутих країнах все більше поширюється застосування атодомів, або кемперів. При чому гібридні силові установки потребують специфічних технологій, які були розглянуті у першому та другому розділах даної роботи. І на даний момент конкуренти пропонують достатньо стандартні рішення, які не дають достатнього поєднання комфорту та ціни. За результатами даної роботи було визначено ті характеристики, які, на нашу думку, є необхідними для автономного будинку на колесах, сформульована концепція та спроектована механічна частина концепції кемпера. Також був проведений аналіз та визначення необхідних для реалізації інформаційних технологій, а їх застосування дозволило отримати обґрунтовані інженерні рішення. Було розроблено та побудовано два макети кемпера. За результатами досліджень подано заявку на отримання патенту на корисну модель.Документ Відкритий доступ Автономна модульна платформа для оприскування рослин (комплексна магістерська дисертація)(2018-05) Мілаєв, Роберт Даніілович; Солодкий, Валерій ІвановичДля підвищення продуктивності використання сільгоспугідь та економії природних ресурсів було проведено аналіз роботизованої техніки для автоматичної обробки полів та їх систем руху. В результаті чого було розроблено систему бокового модуля, яка може бути використана у сільськогосподарській промисловості. Для закріплення системи повороту разом з системою руху, було розроблено декілька елементів, один з яких кріпильна плита. В результаті моделювання було проведено топологічну оптимізацію для зменшення маси плити, при цьому не втративши усі механічні якості, це в свою чергу дозволило зменшити вагу усієї платформи. Для учбових цілей було розроблено діючий прототип платформи для проведення дослідів вже з фізичною моделлю та обґрунтування логіки руху платформи при різних ситуаціях.Документ Відкритий доступ Свердло з напайною твердосплавною пластиною(2018-12) Чміль, Роман Євгенович; Майборода, Віктор СтаніславовичРозглянуто форми різальних частин спіральних свердел, які використовуються в сучасному машинобудуванні. Розраховані зміни передніх, задніх кутів та товщини зрізуваного шару, для свердел з радіусною формою різальної частини та свердел зі зворотнім кутом при вершині вздовж різальної кромки. Встановлено, що свердло з радіусною формою різальної частини з радіусом при вершині 8 мм, має найсприятливіші геометричні параметри. Розроблено технологію для виготовлення свердла, з оптимізацією його виробництва. Розроблено стартап-проект ідеї даного свердла.Документ Відкритий доступ Підвищення якості свердел із швидкорізальної сталі при магнітно-абразивному обробленні(2018-12) Іщик, Дмитро Володимирович; Майборода, Віктор СтаніславовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування. – Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". – Київ, 2018. Проаналізувавши сучасні методи покращення якості та продуктивності різальної кромки металорізального інструменту, на прикладі свердел, було обрано метод магнітно-абразивного оброблення. Даний метод дозволив досягти значного покращення якості різальної кромки (шорсткості), збільшення значення твердості поверхневого шару і відповідно – періоду стійкості свердла. В дисертації проаналізовано шляхи вирішення проблеми стійкості інструменту при роботі, досліджено процес МАО шляхом проведення експлуатаційних випробувань свердел, оброблених цим методом. Магнітно-абразивні порошки було підібрано зважаючи на поперед ні роботи в цій галузі, а саме – використали порошки великих фракцій. Результати досліджень підтвердили доцільність їх використання наряду з порошками малих фракцій. Експериментальні дані використані та впроваджені на підприємстві ДП «Київський бронетанковий завод».Документ Відкритий доступ Інструмент для розрізання волокнистих полімерних композиційних матеріалів(2018-12) Чітак, Владислав Віталійович; Корбут, Євген ВалентиновичОдним з pозповсюджених методів обpобки елементів із ПКМ є свеpдління отвоpів під установку кpіпильних елементів. Пpи свеpдлінні спостеpігаються похибки обpобки, зокpема, вспучування, pозшаpування матеpіалу, pозтpіскування між волокнами в шаpах ПКМ, відхилення фоpми отвоpів, пpипалення (внаслідок високої темпеpатуpи в зоні pізання). В pезультаті, свеpдління отвоpів вимагає пpинципово нових технологічних pішень. Тому механізм впливу технологічних паpаметpів на силові хаpактеpистики пpоцесу і якість повеpхні деталей з КМ пpедставляє значний інтеpес як для науки, так і для виpобництва. В данній роботі проводилося дослідження вплив у геометричних параметрів інструменту на силові характеристики. Дослідження силових залежностей пpоводилося з метою визначення впливу pізних геометpичних паpаметpів свеpдел на осьове зусилля і кpутний момент, тому що по ним можна судити пpо пpацездатність свеpдел і «пpогнозувати » стійкість.Документ Відкритий доступ Комп’ютерне моделювання забезпечення точності збірного різального інструменту(2018-12) Яковенко, Дмитро Васильович; Пасічник, Віталій АнатолійовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 8.05050302 – інструментальне виробництво. – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018 На основі аналізу сучасних методів забезпечення точності збірок на етапі конструювання різальних інструментів було обрано метод статистичних досліджень, який базується на використанні методики Монте-Карло. Виходячи з результатів порівняльного аналізу систем автоматизованого розрахунку розмірних ланцюгів, було обрано модуль розрахунку 3DCS, та систему автоматизованого проектування CATIA V5, в яку інтегрується даний модуль. Розроблена методика підготовки моделі різального інструменту для дослідження в середовищі проектування. За її допомогою було проведено дослідження характеристик точності збірного різального інструмента. З огляду на конструктивні особливості збірки, було визначено структуру дерева збірки та кінематичні рухи складання. Проведено обробку та аналіз результатів дослідження. Визначено вплив допусків компонентів збірки на зміну діаметра, радіального та торцевого биття досліджуваного інструмента. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації допусків та відхилень компонентів збірки.Документ Відкритий доступ Стенд для механічного трансформування 3D об'єктів(2018-12) Костище, Євген Сергійович; Солодкий, Валерій ІвановичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування (інженерний дизайн). Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018. На основі дослідів ведучих приладів, що займають ведуче місце в галузі ручного дублювання та оброблення деревини, в рамках дисертації ведеться дослідження по вдосконаленню та автоматизації складних рухів обробки ручного спрямування. В процесі роботи було спроектовано прототип стенду, оптимізований під роботу у напівавтоматичному режимі. Розрахована силове навантаження на всі вузли стенду, та проведена симуляція навантажень. Виготовлений у масштабі 1:3, макет вузла головного руху стенду, що містить у собі деталі с проведеною топологічною оптимізацією складальних одиниць.Документ Відкритий доступ Дизайн та конструкторсько-технологічне забезпечення виготовлення економічного міського електромобіля «ZEUS» (комплексна магістерська дисертація)(2018-12) Кривич, Павло Павлович; Пасічник, Віталій АнатолійовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування (інженерний дизайн). Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018. На основі дослідження стану розробок у автомобільній галузі, визначено, що в розвинутих країнах, а особливо у великих містах та мегаполісах набуває популярності електричний транспорт, в тому числі автомобілі. Такі технології вже доступні у більшості країн широкому загалу людей з середніми та високим рівнем достатку. В процесі роботи було проаналізовано та спроектовано силову конструкцію автомобіля та його кузов. Для підтвердження доцільності спроектованих параметрів, було проведено комп’ютерну симуляцію рами, та аеродинамічну симуляцію кузова. Виготовлений у масштабі 1:10 макет автомобіля пройшов дослідження у аеродинамічній трубі.Документ Відкритий доступ Фреза збірна черв’ячна з непереточуваними твердосплавними пластинами(2018-12) Скляр, Роман Олександрович; Охріменко, Олександр АнатолійовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 - галузеве машинобудування – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інституті ім. І. Сікорського». – Київ, 2018. На основі аналізу проведеного дослідження, впливу параметрів вихідного інструментального контуру збірної черв’ячної фрези, на формоутворення профілю зуба колеса, була запропонована удосконалена конструкція збірної черв’ячної фрези з непереточуваними твердосплавними пластинами стандартної форми. Був проведений розрахунок її геометричних параметрів, та був досліджений вплив на формоутворення зуб а з викружкой на зубчастому колесі для подальшого зубошліфування, що дало позитивний результат.Документ Відкритий доступ Дизайн та конструкторсько-технологічне забезпечення виготовлення економічного міського електромобіля «ZEUS» (комплексна магістерська дисертація)(2018-12) Кутуза, Василь Володимирович; Пасічник, Віталій АнатолійовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування (інженерний дизайн). Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018. На основі дослідження стану розробок у автомобільній галузі, визначено, що в розвинутих країнах, а особливо у великих містах та мегаполісах набуває популярності електричний транспорт, в тому числі автомобілі. Такі технології вже доступні у більшості країн широкому загалу людей з середніми та високим рівнем достатку. В процесі роботи було проаналізовано та спроектовано підвіску і трансмісію електромобіля. Для підтвердження доцільності спроектованих параметрів, було проведено комп’ютерну симуляцію навантажених елементів і виконаний технологічний аналіз всіх елементів. Виготовлений у масштабі 1:1 макет диференціалу, підтвердив правильність процесу конструювання.Документ Відкритий доступ Відновлення борфрез для лікувальної стоматології за допомогою магнітно-абразивного оброблення(2018-12) Тарасенко, Катерина Борисівна; Майборода, Віктор СтаніславовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – Галузеве машинобудування Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018. Компанії, що проектують та виготовляють стоматологічні твердосплавні борфрези, не займаються його відновленням та заточуванням. Строк служби борфрез не великий, та зазвичай зношений інструмент не відновлюють, а замінять одразу на інший. В даній роботі проаналізовано методи фінішного оброблення інструмента, серед яких метод магічно-абразивного оброблення (МАО) має найкращий сукупній вплив на параметри якості твердосплавного різального інструменту. Виконані експериментальні дослідження показали, що МАО доцільно використовувати для відновлення стоматологічних твердосплавних борфрез. Спроектовано спеціальне пристосування, яке використовувалось для вимірювання розмірів різальник кромок борфрез. За допомогою МАО досягли максимального відновлення працездатності інструмента шляхом очищення та отримали можливість загострення та розполірування мікровідколів робочих зубів стоматологічних борфрез, що дозволить продовжити термін експлуатації такого інструменту.Документ Відкритий доступ Інструмент підвищеної жорсткості для розточення глибоких отворів(2018-12) Ковтун, Роман Олегович; Майборода, Віктор СтаніславовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – галузеве машинобудування – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського». – Київ, 2018. На основі аналізу проведеного дослідження впливу демпферного елементу, режимів різання та геометрії інструменту було запропоновано конструкцію вібростійкої оправки та оптимальні режими різання, що дало позитивний результат при розточуванні глибоких отворів.Документ Відкритий доступ Фреза торцева для оброблення корозійно-стійких сталей(2018-12) Кареліна, Ольга Олександрівна; Корбут, Євген ВалентиновичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю: 8.05050302 інструментальне виробництво. – Національний технічний університет Україна «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» - Київ, 2018 р. В результаті проведених досліджень розроблено та науово обгрунтовано основи підвищення працездатності різального інструменту, які полягають в розробці теорії створення відповдного напружено - деформованого стану робочих поверхоньшляхом округлення різальної к ромки інструмента та формування зносостійкого покриття дискретного типу. Доведена можливість керованого впливу на властивості інструментального матеріалу за рахунок зміни конструкції та процесу нанесення покриттів. Визначено, що триботехнічні властивості р обочих поверхонь з суцільними покриттями дискретного типу покращуються порівняно з властивостями поверхонь з суцільними покриттями: знижується коефіціент тертя та швидкість зношування, зменшується адгезійна взаємодія між оброблюваним та інструментальним ма теріалами. Застосування вакуум плазових покриттів дискретного типу на різальному інструменті дозволяє зменшити величини складових сил різання при обробці корозійно - стійких сталей на 10..15% порівняно з інструментами з суцільними покриттями та покращити які сть оброблюваних поверхонь. Вакуум плазові покриття дискретного типу на основі нітриду титану на твердому сплаві дозволили збільшити стійкість в 1,4..1,8 рази. В дисертаційній роботі розроблено рекомендації та промислові технології підвищення працездатност і різального інструменту та покращення його різальних властивостей на основі проектування та формування зносостійких покриттів дискретного типу.Документ Відкритий доступ Силові характеристики в магнітно-абразивному інструменті в робочій зоні кільцевого типу(2018-12) Давидюк, Ангеліна Ігорівна; Майборода, Віктор СтаніславовичДисертація на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 133 – галузеве машинобудування. – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2018 Виконано аналіз теоретичних та експериментальних досліджень існуючих схем магнітно-абразивного оброблення та визначено переваги магнітних систем кільцевого типу. В роботі досліджено залежність величини ефективного моменту оброблення в умовах великих зазорів в робочій зони кільцевого типу. Зроблено висновки ,що оброблення магнітних матеріалів доцільно проводити на невисоких швидкостях обертання навколо осі кільцевої ванни, а саме V=10 0об/хв та високих швидкостях обертання деталей навколо своєї осі (ω) в діапазоні від 800 до 1000 об/хв. Установлено ,що парамагнітні матеріали, такі як титанові, алюмінієві, магнієві, вольфрамові, молібденові сплави необхідно оброблювати з наявністю немагнітного ВСЕ , щоб попередити витіснення ФАП в нижню частину робочої зони і забезпечити на протязі усього циклу МАО формування стабільного МАІ в робочій зоні та збільшити ефективність оброблення деталей. Установлено, що при швидкості обертання дослідного зразка з титанового сплаву ВТ-8 при швидкості обертання навколо осі кільцевої ванни V=200 об/хв та значені магнітної індукції В=0,2375Тл має місце проявлення дії пондеромоторних сил або ефект псевдозрідження , де величина ефективного моменту різко падає . Дія пондеромоторних сил спостерігається при швидкості обертання дослідного титанового зразка при В=0,2375Тл та при швидкості обертання навколо осі кільцевої ванни V=300 об/хв в зворотньому до попереднього висновку значенні. Тому ці явища потребують додаткового дослідження.Документ Відкритий доступ Конструкторсько-технологічне забезпечення роторно-лопатевого двигуна (комплексна магістерська дисертація)(2018-12) Михтюк, Євгеній Олексійович; Пасічник, Віталій АнатолійовичВ роботі проведено ґрунтовний аналіз перспективних двигунів внутрішнього згорання. Проведено аналіз взаємодії деталей силового механізму. На основі даного аналізу проведено дослідження конструктивних елементів деталей силового механізму та їх міцності, на основі визначення зусиль різання. На базі даних розрахунків, удосконалено конструкцію силового механізму, що відповідає критеріям забезпечення міцності. Проведено моделювання термодинамічного процесу з урахуванням геометричних особливостей лопатей двигуна. Виходячи з результатів моделювання, проведено змістовний аналіз системи охолодження та визначено оптимальні вхідні параметри охолоджувальної рідини для забезпечення номінальних робочих зазорів в камері згорання. Проведено перевірку характеристик міцності, основних деталей силового механізму, з урахуванням термо-напруженого стану.Документ Відкритий доступ Конструкторсько технологічне забезпечення виготовлення роторно-лопатевого двигуна (комплексна магістерська дисертація)(2018-12) Сухарєв, Антон Олегович; Пасічник, Віталій АнатолійовичВ магістерській дисертації розробляється конструкторсько технологічна забезпечення виготовлення деталі шатун кінематичного механізму роторно-лопатевого двигуна внутрішнього згорання. В роботі аналізується стан двигунів внутрішнього згорання у світі, розглядаються методи та способи аналітичного та експериментального дослідження деталей двигунів на міцність, та розглядаються типові форми шатунів. В конструкторській частинні виконується моделювання різних форм шатунів, з перевіркою їх на міцність, перевірці на міцність піддаються п’ять різних форм шатунів, в моделюванні деяких моделей використовувалась топологічна оптимізація в програмному забезпеченні Fusion 360, для мінімізації маси шатуна, та вибір найкращого варіанту. В наступній частині проведені випробування на розрив макетів деталей роздрукованих на 3D-принтері, за для підтвердження результатів та місць концентраторів напруження. Також виготовлений макет деталі Шатун, який був обраний , як найкращий варіант.Документ Відкритий доступ Підвищення працездатності твердосплавних пластин магнітно-абразивним методом(2019-05) Бесарабець, Сергій Юрійович; Майборода, Віктор СтаніславовичВиконано аналіз методів фінішної обробки твердосплавних пластин та вказано їх переваги та недоліки. В дисертації представлені результати дослідження к омплексного підвищення працездатності твердосплавних пластин , що включає формування мікрогеометрії робочих поверхонь , радіусів округлення різальних кромок, та їх фізико - механічних властивостей, при магнітно - абразивному обробленні (МАО) в кільцевій ванні, щ о забезпечує підвищення їх працездатний стан . В изначено вплив формування захисних фасок на стійкість твердосплавних пластин. Встановлено, що для токарної обробки інструментальної вуглецевої сталі раціональний радіус округлення рі зальних кромок інструменту знаходиться в діапазоні 48 – 53 мкм . Після МАО поверхнева твердість збільшується на 2 - 3 Г Па. Так и й комплексний вплив МАО забезпечує підвищення стійкості не менше ніж в 1,5 – 2 рази, що підтверджено результатами стійкісних випробувань. Зроблено висновки, щодо доцільності використання захисних фасок на передній поверхні твердосплавних пластин при токарному обробленні сталей . Практично доведено ефективність використання захисних фасок на твердосплавних пластинах з подальшим округленням різальних кромок