Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "[339.138:316.774]:355.01(477)(043.3)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Омніканальний маркетинг як інструмент бізнес-моделі компанії в умовах війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Конюшей, Анжеліка Сергіївна; Фіялка, Світлана БорисівнаМагістерська дисертація на тему «Омніканальний маркетинг як інструмент бізнес-моделі компанії в умовах війни» містить 153 сторінки комп’ютерного складання, з них 111 сторінок основного тексту, список використаної літератури зі 101 бібліографічного найменування та 3 додатки, які складаються з 56 ілюстрацій. ¬¬¬ Актуальність обраної теми зумовлена потребою впровадження для середнього бізнесу омніканальної стратегії під час війни та формування ефективного підходу щодо взаємодії з аудиторією через інтеграцію всіх можливих маркетингових каналів комунікації. Мета магістерської дисертації полягає у з’ясуванні особливостей омніканального маркетингу та розробленні практичних рекомендацій щодо вдосконалення омніканальної комунікаційної взаємодії для компанії з надання інформаційних та освітніх послуг. Об’єктом дослідження є омніканальний маркетинг як складник комунікаційної стратегії компанії. Предметом дослідження є комунікаційні взаємодії зі споживачем та трансформація бізнес-діяльності компанії під час війни за допомогою омніканального маркетингу. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань щодо використання омніканального підходу, виявленні нових функцій цієї стратегії, що з’явилися під час війни, та в документуванні омніканальної стратегії на всьому шляху клієнта у компанії з надання інформаційних та освітніх послуг, а також у розробці рекомендацій і правил комунікації брендів в умовах російсько-української війни. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі використання омніканального маркетингу та в розробленні рекомендацій щодо його впровадження в комунікаційні стратегії компанії з надання інформаційних та освітніх послуг в умовах війни. Результатом роботи є створення електронного посібника «Стратегія омніканальних комунікацій для компанії з надання інформаційних та освітніх послуг під час війни»