Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "659.11:004.77](043.3)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Користувацький контент як інструмент просування компаній у соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Івченко, Яна Вікторівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМагістерська дисертація Івченко Яни Вікторівни на тему «Користувацький контент як інструмент просування компаній у соціальних мережах» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2023, Київ. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з 85 бібліографічних найменувань і додаток А. Обсяг роботи — 87 сторінок комп’ютерного складання. Актуальність теми обґрунтована зростаючим впливом користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах. Розуміння динаміки, стратегій та ефективного використання користувацького контенту як інструменту просування в соціальних мережах стає все більш значущим для підвищення впізнаваності компаній, залучення цільової аудиторії та оптимізації маркетингових кампаній. Мета магістерської дисертації полягає в з’ясуванні ролі та перспектив використання користувацького контенту як інструменту просування компаній у соціальних мережах в українській і зарубіжній практиці маркетингу в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є офіційні сторінки в соціальних мережах українських та іноземних компаній. Предметом дослідження є роль користувацького контенту як інструменту просування в соціальних мережах. Наукова новизна полягає в тому, що вперше в українській практиці проаналізовано роль користувацького контенту серед українців у соціальних мережах та створено його авторську класифікацію як інструменту просування в маркетингових стратегіях. Для цього було проведено соціологічне дослідження і опитано 102 респонденти. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі впливу користувацького контенту в соціальних мережах на споживачів для вдосконалення маркетингових стратегій компаній та покращення їхньої взаємодії з цільовою аудиторією.