Гра футбол з штучним інтелектом на основі машиннного навчання
Ескіз недоступний
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація: 71 с., 27 рис., 33 табл., 1 додаток, 53 джерела.
Актуальність теми Ігрова індустрія вже декілька років підряд є самою стрімко зростаючою сферою розваг. Зважаючи на стрімке зростання потужності обчислювальної техніки, відповідно зростають й можливості у створенні більш комплексних та імерсивних ігор.
Чим гра більш імерсивна, а штучний інтелект більш комплексний, тим цікавіше витрачати час в певній грі.
Таким чином, задача підвищення рівня імерсивності, та підвищення комплексності штучного інтелекту в сучасних відеоіграх є темою актуальною, та має суттєве практичне значення у сучасній ігровій індустрії.
Ціллю дисертації є підвищення рівня імерсивності комп’ютерних інтерактивних ігор за рахунок інтелектуалізації функцій прийняття рішень програмними компонентами шляхом впровадження технологій штучного інтелекту.
Наукові задачі визначаються поставленими цілями та полягають в наступному:
1.Аналіз сучасного стану комп’ютерних ігор та перспектив їх розвитку на основі досягнень психології та комп’ютерних технологій. Обґрунтування, на основі проведеного аналізу, вимог до перспективних ігрових комп’ютерних комплексів. Огляд з позиції цих вимог сучасних комп’ютерних ігор. Визначення найбільш перспективних напрямів досліджень направлених на підвищення імерсивності.
2.Вдосконалення процес машинного навчання комп’ютерної складової гри за рахунок підвищення рівня інтелектуалізації гри, а саме: можливості відтворення не тільки дій, а й мотиваційно-причинних компонентів цих дій на основі технологій штучного інтелекту.
3.Розробка програмних засобів реалізацій функцій машинного навчання компонентів комп’ютерних ігор.
4.Експериментальне дослідження рівня імерсивності комп’ютерних ігор, з використанням відтворення мотиваційної компоненти методами штучного інтелекту.
Наукова новизна
Вдосконалено процес машинного навчання комп’ютерної складової гри за рахунок ведення функцій імітації мотиваційно-причинної компоненти дій гравця, що дозволило підвищити рівень імерсивності гри.
Об’єктом досліджень є підсистема моделювання поведінки віртуальних гравців комп’ютерних ігор методами штучного інтелекту. «Предмет досліджень – методи та технології машинного навчання, що відтворюють мотиваційно-причинні дії гравців.
Практична значимість
Використання запропонованої розробки дозволяє підвищити рівень імерсивності та психологічної реалістичності окремого класу комп’ютерних ігор, а саме гри в футбол.
Опис
Ключові слова
відео ігри, машинне навчання, штучний інтелект, PPO, Tensorflow, імерсивність, video games, machine learning, artificial intelligence, immersiveness
Бібліографічний опис
Пелих, О Д. Гра футбол з штучним інтелектом на основі машиннного навчання : магістерська дис. : 123 Комп’ютерна інженерія / Пелих Олександр Дмитрович. – Київ, 2019. – 86 с.