Electric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithm

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Автори

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute

Анотація

Дипломний проект містить: сторінок – 93, рисунків – 32, таблиць – 32 та графічну частину на 6 листах А1. Метою роботи є розробити алгоритм розрахунку параметрів електроприводу автомобіля на основі синхронного двигуна з постійними магнітами. В даній дисертації було розраховано параметри тягового двигуна, батареї та елементів кола керування електроприводом електромобіля. Синтезовано алгоритм керування синхронним двигуном з вбудованими постійними магнітами з мінімізацією втрат. Було досліджено динамічні характеристики електромеханічної системи методом математичного моделювання. Було порівняно енергоефективність розробленого методу керування зі звичайним векторним керуванням.

Опис

Ключові слова

мінімізація втрат, синхронний двигун з постійними магнітами, математична модель, елеткропривод, батарея, loss minimization, permanent magnet synchronous motor, mathematical model, electric drivetrain, battery

Бібліографічний опис

Soroka, P. Electric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithm : master's thesis : 141 Electrical Energetics, Electrical Engineering and Electromechanics (Automation of electromechanical systems and electric drives) / Pavlo Soroka. – Kyiv, 2020. – 93 p.

DOI