Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in markets
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
business forecasting, marketing activity, riskiness, dynamic multidiscipline marketing researches, multidiscipline crises, K-shaped recovery, coronavirus disease COVID-19, бізнес-прогнозування, маркетингова діяльність, ризикованість, динамічні мультидисциплінарні маркетингові дослідження, мультидісциплінарна криза, К-відновлення, коронавірусна хвороба COVID-19
Бібліографічний опис
Yudina, N. Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in markets / Nataliya Yudina // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2020. – № 17. – С. 372–383. – Бібліогр.: 30 назв.