Електромеханічна система електромобіля на базі синхронного двигуна з постійними магнітами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська робота містить сторінок – 153, рисунків – 52, таблиць – 34 і графічну частину на 6 плакатах формату А1. Структура магістерської дисертації має наступні розділи: 1. Аналітичний огляд 2. Розрахунок основних параметрів електромеханічної системи 3. Розробка системи векторного керування 4. Дослідження електромеханічної системи методом математичного моделювання та визначення експлуатаційних характеристик 5. Розробка схеми електричної принципової силової частини та керуючого контролера 6. Розроблення стартап-проекту Метою дослідження є розробка електромеханічної системи електромобіля на базі транспортного засобу з двигуном внутрішнього згорання для впровадження в широкі маси. Результати дослідження можуть бути використані при модернізації існуючих автомобілів, що використовують двигуни внутрішнього згорання.

Опис

Ключові слова

електромобіль, renault logan, тахограма руху, векторне керування, керування моментом, транспортний засіб, двигун внутрішнього згорання, акумуляторна батарея, суперконденсатор, електропривод, синхронний двигун з постійними магнітами, мікроконтролер, інвертор, emrax 268, lifepo4, tms320f280021, electric vehicle, driving cycle, vector control, torque control, internal combustion engine, battery, supercapacitor, electric drive, permanent magnet synchronous motor, microcontroller

Бібліографічний опис

Гузенко, П. В. Електромеханічна система електромобіля на базі синхронного двигуна з постійними магнітами : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Гузенко Петро Віталійович. – Київ, 2022. – 153 с.

DOI