Управління брендом підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Представлена магістерська дисертація складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 82 найменувань та 3 додатків. Загальний обсяг роботи – 148 сторінок, у тому числі: 112 сторінок основного тексту, 7 сторінок списку використаних джерел, 9 сторінок додатків. В першому розділі представлено 9 таблиць та 12 рисунків. В другому розділі представлено 20 таблиць та 10 рисунків. Третій розділ містить 2 таблиці та 4 рисунки. Метою написання роботи є подальший розвиток та удосконалення теоретико-методологічних, методичних і практичних питань процесу управління брендом компаній, які надають послуги на споживчому ринку, на прикладі ДП «Фільман ГмбХ», що здійснює діяльність на ринку оптики захисту та корекції зору України. Об’єктом дослідження є процес управління брендом на підприємствах споживчого ринку, які надають послуги. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо процесу управління брендом підприємства, що надають торгівельні послуги на споживчому ринку. В основу методології дослідження були покладені загальнонаукові підходи до управління брендом та спеціальні методи: монографічний, методи теоретичного узагальнення, методи логічного узагальнення, структурно-генетичного аналізу та синтезу, статистичні методи, матричні методи. Науковою новизною роботи є розвиток теоретичних положень брендингу в частині реалізації бренд-стратегії підприємства на ринку торгівельних послуг, які на відміну від існуючих доповнені положеннями внутрішнього маркетингу як ключового елементу забезпечення іміджу бренду на такому типу ринків. А також удосконалення науково-методичних положень управління брендом підприємства, які на відміну від існуючих, адаптовані до специфіки ринку оптики на споживчому ринку та враховує специфіку поведінки таких споживачів. Практична новизна: всі теоретичні та методологічні розробки доведено до прикладних методик, на основі яких було проведено аналіз та запропоновано удосконалення стратегії компанії на споживчому ринку оптики для корекції та захисту зору. Результати роботи можуть бути застосовані підприємствами для покращення процесу управління брендом.

Опис

Ключові слова

бренд, управління брендом, бренд-менеджмент, брендинг, бренд-стратегія, позиціонування, внутрішній маркетинг., brand, brand management, branding, brand strategy, positioning, internal marketing

Бібліографічний опис

Мицик, О. О. Управління брендом підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Мицик Ольга Олександрівна. – Київ, 2022. – 148 с.

ORCID

DOI