Векторне керування синхронними двигунами без вимірювання струмів статора
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломний проект містить: сторінок – 163, з них 146 сторінок основного тексту, рисунків – 35, таблиць – 6, додатків – 1 та посилань - 55.
Об’єкт дослідження - процес керування СД.
Предмет дослідження - алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням СД.
Мета роботи - синтез та теоретичне дослідження алгоритмів керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням неявнополюсного СД, явнополюсного СД та СРД.
Методи дослідження. В основу досліджень покладено методи сучасної нелінійної теорії керування, такі як: керування за принципом пасивності, зворотна покрокова процедура проектування, а також методи математичного моделювання.
Результати роботи. Синтезовано уніфіковані алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням неявнополюсного СД, явнополюсного СД та СРД, що забезпечують високі показники якості керування без використання давачів струму. Доведена асимптотичнісь відпрацювання заданих траєкторій. Доведена розв’язність процесів керування в електричній та механічних підсистемах. Створено моделюючі програми для дослідження синтезованих алгоритмів. Шляхом моделювання доведено теоретичні висновки, зроблені при синтезі алгоритмів керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням.
Дані результати пріоритетні для систем, де вагомим фактором є вартість системи керування при збереженні високих вимог до точності керування.
Опис
Ключові слова
синхронний реактивний двигун, датчик струму, структурна схема, векторне керування, індуктивність, synchronous reluctance motor, current sensor, structural scheme, vector control, inductivity
Бібліографічний опис
Волошиненко, Д. С. Векторне керування синхронними двигунами без вимірювання струмів статора : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Волошиненко Денис Сергійович. – Київ, 2020. – 163 с.