Управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра на тему «Управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства» містить 143 сторінки, 34 таблиці, 21 рисунок. Перелік посилань нараховує 69 найменувань. Актуальність дослідження полягає в необхідності оптимізації стратегій комунікацій, врахуванні інтегрованого підходу та вдосконаленні теоретичних та практичних аспектів маркетингової діяльності в цифровому середовищі для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Магістерська дисертація виконувалася на здобуття ступеня магістра в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» факультет менеджменту та маркетингу, кафедра менеджменту підприємств, науковий керівник – к.е.н., доц. Артеменко Л. П. Роль автора полягає у систематичному дослідженні факторів, що впливають на маркетингові комунікації, і розробці рекомендацій з удосконалення стратегій комунікаційної діяльності компанії. Мета роботи - дослідження особливостей інтегрованих маркетингових комунікацій на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Завдання дослідження включають розгляд теоретико-методичних засад управління маркетинговими комунікаціями підприємства, дослідження системи управління маркетинговими комунікаціями компанії, формулювання рекомендацій удосконалення системи управління маркетинговими комунікаціями. Об'єктом дослідження є система управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед». Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств. Методи дослідження: емпіричний (аналіз даних та прогнозування змін), порівняння (зіставлення зарубіжного та вітчизняного досвіду), гіпотетико-дедуктивний метод (формування закономірностей, висунення припущень та пропозицій), узагальнення (встановлення загальних ознак та властивостей предмету 6 дослідження), графічний (графічне відображення практичних результатів дослідження). Наукова новизна одержаних результатів полягає у класифікації різноманітних маркетингових комунікацій, що дозволяє систематизувати та впорядковувати їх вплив на аудиторію. Крім того, ця робота обґрунтовує систему критеріїв оцінки ефективності маркетингових комунікацій, що дає можливість об'єктивно оцінювати їхній вплив та результативність. Також, вона уточнює та поглиблює наявні теоретичні знання, надаючи нові підходи до розуміння і використання маркетингових комунікацій у сучасному бізнес-середовищі. Результати дослідження, викладені в дисертаційній роботі на здобуття ступеня магістра , дозволяють дійти висновків: розроблена програма забезпечення соціальної та екологічної безпеки може сприяти підвищенню управлінського та виробничого потенціалу підприємства; проведені експериментальні розрахунки з оцінювання інвестиційної діяльності підприємства показали, що власних коштів підприємства достатньо для реалізації запропонованої програми, а її окупність настане протягом трьох років. За результатами магістерської дисертації було підготовлено і опубліковано тези XVII Міжнародній науково-практичній конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного ювілею КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Ткачов, З. В. Управління маркетинговими комунікаціями виробничого підприємства : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Ткачов Захарій Валерійович. - Київ, 2024. - 143 с.

DOI