Впровадження CRM-системи в забезпеченні ефективності діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на тему: «Впровадження CRM-системи в забезпеченні ефективності діяльності підприємства» містить 110 сторінок, 34 таблиці, 18 рисунків, 17 додатків. Перелік посилань нараховує 31 найменування. Метою роботи є розгляд теоретичних та практичних положень щодо покращення ефективності виробничого підприємства завдяки впровадженню CRM-системи у діяльність. Об'єктом дослідження є ефективність діяльності підприємства на основі використання CRM-системи. Предметом дослідження є теоретичні положення, а також практичні аспекти впровадження CRM-системи у діяльність підприємства з метою підвищення ефективності діяльності. База дослідження – ТОВ «Бердичівський пивоварний завод». Методи дослідження. Для аналізу досліджуваної галузі було застосовано різноманітні методи, зокрема аналіз, порівняння, моделювання, статистичний та графічний аналіз. Використовувалися матриці БКГ. Фінансові показники аналізувалися за допомогою методів розрахунку інтегральних показників і таксономічного аналізу. Сильні та слабкі сторони, можливості та загрози підприємства досліджувалися за допомогою перехресного SWOT-аналізу. Методика STAR застосовувалася для визначення ризиків та пошуку шляхів їхнього вирішення. Дані методи допомогли оцінити основні вектори руху розвитку ефективності діяльності підприємства. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт підвищення ефективності діяльності підприємства, який передбачає зменшення впливу зовнішніх факторів, завдяки покращенню залученні та взаємодії з клієнтами. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів полягає в збільшенні прибутковості підприємства, а саме дійти до показників 88164 тис. грн. Результатом для управлінської системи є залучення та оптимізація взаємодії з клієнтами завдяки використанню CRM-системи. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами харчової промисловості, а саме броварної галузі, для підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних умовах, зокрема ТОВ «Бердичівський пивоварний завод», для залучення та утримання нових клієнтів, підтримки якісної взаємодії з ними та між відділами завдяки використанню CRM-системи. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу ТОВ «Бердичівський пивоварний завод», де було визнано можливість їх практичного застосування. Результати дослідження опубліковано в таких наукових працях: 1. Новокшанова О. О., Ситник Н.І. СRM-система як інструмент розвитку бізнесу. Розвиток суспільства та науки в умовах цифрової трансформації: зб. тез доп. VI Міжнар. студен. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Івано-Франківськ. с. 85-86.

Опис

Ключові слова

CRM-система, взаємодія з клієнтом, підвищення ефективності, розвиток підприємства, управління розвитком, прибутковість.

Бібліографічний опис

Новокшанова, О. О. Впровадження CRM-системи в забезпеченні ефективності діяльності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Новокшанова Ольга Олександрівна. - Київ, 2024. - 110 с.

DOI