Maya-плагін для редагування тривимірних об'єктів
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Записка містить 64 сторінок, 36 рисунків, 1 додаток, 14 посилань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка інструменту, який дозволяє моделювати кабелі з високою точністю та ефективністю, забезпечуючи значне зниження часу моделювання. Розробка базується на використанні мов програмування Python та MEL (Maya Embedded Language), а також використанні Maya Python API та інструменту Qt Designer для створення користувацького інтерфейсу. У роботі описано основні етапи створення плагіну, включаючи аналіз існуючих рішень, проектування архітектури плагіну, розробку інтерфейсу та інтеграцію плагіну в середовище Maya. Також представлені результати тестування плагіну та рекомендації щодо його використання та подальшого розвитку. Рекомендації з використання плагіну включають його адаптацію для освітніх цілей у сфері 3D графіки та анімації, а також комерційне використання в індустрії комп'ютерних ігор та кіно. Це демонструє високу ефективність плагіну та його потенціал у професійному середовищі моделювання.
Опис
Програма, розроблена у вигляді плагіна для Autodesk Maya, націлена на створення та маніпуляцію тривимірними моделями кабелів, дротів та подібних конструкцій, що значно оптимізує робочий процес у сфері 3D-графіки. Завдяки інтеграції Python і MEL (Maya Embedded Language), плагін дозволяє точно й гнучко налаштовувати параметри кабелів у Maya. Також є можливість вибирати однакові об'єкти та назначати матеріали для перевірки шейдингу моделі.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Федусенко, Ф. С. Maya-плагін для редагування тривимірних об'єктів : дипломна робота … бакалавра : 122 Комп’ютерні науки / Федусенко Федір Сергійович. – Київ, 2024. – 64 с.