Удосконалення внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит»
Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дана бакалаврська дипломна робота складається з 122 сторінки, з яких 117 сторінка становлять основний обсяг роботи - 5 сторінок є додатками. В роботі представлено 8 таблиць та 5 рисунків в першому розділі, 3 таблиці та 6 рисунків в другому розділі, 1 таблиця та 10 рисунків в третьому розділі – загалом 12 таблиць та 21 рисунок.
Метою написання дипломної роботи є удосконалення внутрішнього ма-ркетингу Приватного Акціонерного Товариства «КПМГ Аудит». ПрАТ «КПМГ Аудит» спеціалізується на наданні професійних послуг з аудиту та інших консультаційних послуг.
Метою маркетингового дослідження було виявлення проблемних місць у системі внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит» та розробка реко-мендацій щодо його вдосконалення для підвищення рівня задоволеності пра-цівників.
Методи дослідження у цій роботі включали анкетування співробітників та вимірювання eNPS для оцінки їхньої задоволеності. У роботі також були застосовані SWOT-аналіз, PEST-аналіз, порівняльний аналіз, якісний та кіль-кісний аналізи. Результати дослідження відповідають поточній внутрішній ситуації в компанії та відображають реальні проблеми, з якими стикаються працівники, стосовно внутрішнього маркетингу підприємства.
У роботі було детально досліджено систему комунікацій в межах внут-рішнього маркетингу підприємства. Було побудовано детальний план впровадження заходів з покращення внутрішнього маркетингу, зокрема ство-рення нового каналу внутрішньої комунікації, що дозволяє компанії ефективно покращувати робоче середовище та підвищувати рівень задоволеності співробітників у довгостроковій перспективі.
Опис
Ключові слова
підприємство, внутрішній маркетинг, вдосконалення, рівень задоволеності співробітників, вимірювання, аналіз, опитування, внутрішній канал комунікації, розробка, аудиторські та консультаційні послуги, enterprise, internal marketing, improvement, audit and consult-ing services, employee satisfaction level, measurement, analysis, survey, internal communication channel, development
Бібліографічний опис
Пономаренко, К. В. Удосконалення внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Пономаренко Катерина Володимирівна. - Київ, 2024. - 123 с.