Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація Данько Катерини Русланівни на тему «Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Видавнича справа та редагування», НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2024, Київ.
Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з бібліографічних найменуваннями і 1 застосунок. Обсяг роботи — сторінки комп’ютерного складання.
Актуальність теми обґрунтована необхідністю дослідити інтерактивні застосунки як сучасний формат дитячої літератури, визначити їхній виховний та освітній потенціал у контексті формування моральних, етичних і соціальних цінностей у дітей. Це зумовлено стрімким розвитком цифрових технологій, що змінюють способи взаємодії дітей із літературою. У роботі передбачено створення концепції мобільного застосунку для дітей, що поєднує літературні, навчальні та інтерактивні елементи, сприяючи розвитку читацької культури та морального виховання молодшого покоління.
Об’єктом дослідження є дитяча література та інтерактивні мобільні застосунки як засоби виховання і формування соціальних цінностей. Предметом дослідження є виховний потенціал дитячої літератури.
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці інтерактивного мобільного застосунку «Книголенд», що може бути використаний у виховному та освітньому процесах.
Методи дослідження. Для реалізації мети було використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: описово-аналітичний метод (для систематизації та узагальнення наукової інформації щодо жанрової різноманітності дитячої літератури, її виховного потенціалу та інтерактивних підходів); метод історичного аналізу (дослідження розвитку дитячої літератури); метод порівняльного аналізу (для оцінки функціональних особливостей інтерактивних додатків і традиційних книжкових форматів); опитування; статистичний метод (для обробки результатів опитування із залученням інструментів Google Forms і Microsoft Excel); метод моделювання (для розробки концепції застосунку «Книголенд»).
Опис
Ключові слова
дитяча література, мобільний застосунок для дітей, інтерактивний контент, виховний потенціал, соціальні цінності, children's literature, mobile application for children, interactive content, educational potential, social values
Бібліографічний опис
Данько, К. Р. Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури : магістерська дис. : 061 Журналістика / Данько Катерина Русланівна. - Київ, 2024. - 108 с.