Електромеханічна система багатофункціонального роботизованого транспортного шасі
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація містить: сторінок – 120, рисунків – 34, таблиць – 31.
Метою даної магістерської дисертації є розробка електромеханічної системи багатофункціонального роботизованого транспортного шасі.
У роботі проведено аналітичний огляд наземних роботизованих платформ (UGV) та їх складових, зокрема електроприводів на базі BLDC. Розраховано основні параметри, необхідні для побудови транспортного шасі та вибору основних його елементів.
Розроблено плату керування, попередньо обрано основні її компоненти.
Виконано моделювання роботи електромеханічної системи в середовищі Simulink для аналізу поведінки в різних режимах роботи.
Опис
Ключові слова
brushless direct current motor, vector control, transient processes, structural scheme, research, mathematical modelling, векторне керування, перехідні процеси, структурна схема, дослідження, математичне моделювання
Бібліографічний опис
Головешкін, Д. О. Електромеханічна система багатофункціонального роботизованого транспортного шасі : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Головешкін Дмитро Олександрович. – Київ, 2024. – 123 с.