Електромеханічна система тролейбуса на основі асинхронного двигуна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська робота складається із вступу, шести розділів, висновка, списку використаної літератури і додатка (103 сторіноки пояснювальної записки, 26 рисунків, 38 таблиць, 47 використаних джерел). Мета роботи – розробка електромеханічної системи тролейбуса на основі асинхронного двигуна. Об’єкт дослідження – асинхронний двигун, та керування ним. Предмет дослідження – алгоритм векторного керування моментом асинхронного двигуна. В першому розділі проведено аналітичний огляд електромеханічної системи тролейбуса, розглянуто будову транспорту, окремі компоненти електричної частини. В другому розділі розроблено цикл руху тролейбуса, визначено кількість затраченої енергії, на основі цих данних розраховано акумуляторну батарею. В третьому розділі розроблено математичну модель керування моментом асинхронного двигуна з постійними магнітами. В четвертому розділі промодельовано електромеханічну систему в середовищі MatLab Simulink. В п’ятому розділі здійснено вибір обладнання, розроблено схему електричну принципову системи. В шостому розділі виконано порівняння з основними виробниками тролейбусів.

Опис

Ключові слова

тролейбус, асинхронний двигун, математичне моделювання, векторне керування моментом, акумуляторна батарея, суперконденсатор, транзистор, клампер, контактор, trolleybus, induction motor, mathematical modeling, vector torque control, accumulator battery, supercapacitor, transistor, clamper, contactor

Бібліографічний опис

Барбул, Д. А. Електромеханічна система тролейбуса на основі асинхронного двигуна : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Барбул Денис Андрійович. – Київ, 2024. – 103 с.

DOI