Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Брусняк, Ельвіра Тельманівна
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Брусняк Е.Т. Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на
підприємстві - Кваліфікаційна робота на правах рукопису, містить 125
сторінок, 19 таблиць, 21 рисунок, 4 формули. Перелік посилань нараховує 56
найменувань.
Актуальність теми У сучасних умовах ринкової економіки
підприємства стикаються з високим рівнем конкуренції, що вимагає
вдосконалення методів залучення клієнтів і партнерів. Зміни в уподобаннях та
поведінці споживачів, створюють нові виклики для традиційних систем збуту.
Трейд-маркетинг, орієнтований на ефективну співпрацю з каналами збуту,
дозволяє оптимізувати доступ до кінцевого споживача та покращити
позиціонування продукції. Цифровізація відкриває нові можливості для
автоматизації трейд-маркетингових процесів, збору та аналізу даних про
продажі, що дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення щодо
стимулювання попиту та оптимізації роботи з партнерами.
Метою дослідження є розвиток теоретико-методичних положень та
розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління
трейд-маркетингом на підприємстві.
Поставлена мета дослідження обумовила вирішення таких завдань:
- розглянути сутність, мету та значення трейд-маркетингу для
підприємства;
- визначити структуру та принципи формування системи управління
трейд-маркетингом на підприємстві;
- дослідити методичні положення оцінки ефективності системи
управління трейд-маркетингом на підприємстві;
- проаналізувати тенденції розвитку трейд-маркетингу вітчизняних
підприємств пивоварної галузі;
- здійснити діагностику системи управління трейд-маркетингом ПрАТ
«КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»
- провести комплексну оцінку ефективності системи управління трейд-
маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»;
визначити напрями розвитку системи управління трейд-маркетингом
ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»;
- розробити проєкт удосконалення системи управління трейд-
маркетингом ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА»;
- економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих
заходів.
Об’єкт дослідження – управління трейд-маркетингом на підприємстві.
Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних підходів та
практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління трейд-
маркетингом на підприємствах пивоварної галузі.
Методи дослідження. У магістерській роботі використовувалися різні
загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, а саме: систематизація й
узагальнення, порівняльний та графічний, а також фінансово-економічний
аналіз – для визначення стану трейд-маркетингових процесів на провідних
підприємствах вітчизняних виробників пивної продукції, оцінки ефективності
існуючих підходів і візуалізувати результати; метод «Design Thinking» – для
виявлення потреби користувачів CRM-системи, економіко-математичне
моделювання – для оцінки впливу запропонованих змін на фінансові
показники компанії.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у подальшому
розвитку теоретичних та практичних положень удосконалення системи
управління трейд-маркетингом, що, на відміну від наявних, передбачає
інтеграцію в систему управління взаємовідносинами з клієнтами
автоматизованого річного планування, що дозволяє оптимізувати планувальні
процеси, підвищити їх точність і ефективно використовувати робочий час
співробітників.
Практичне значення отриманих результатів. Запропоновані заходи
можуть бути використані промисловими підприємствами для удосконалення
їх систем управління трейд-маркетингом шляхом впровадження
автоматизованих систем планування та цифрових рішень, що дозволить
зменшити витрати на управління маркетинговою діяльністю, оптимізувати
використання POS-матеріалів, покращити комунікацію між підрозділами
підприємства.
Апробація результатів. Основні положення дослідження доповідалися
керівництву ПрАТ «КАРЛСБЕРГ УКРАЇНА» та запропоновані для
впровадження.
Опис
Ключові слова
трейд-маркетинг, управління, удосконалення системи управління, дизайн-мислення, оптимізація діяльності., trade marketing, management, improvement of the management system, design thinking, optimization of activities
Бібліографічний опис
Брусняк, Е. Т. Удосконалення системи управління трейд-маркетингом на підприємстві : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Брусняк Ельвіра Тельманівна. - Київ, 2024. - 125 с.