Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Автор "Гусак, Ольвія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Діджитал-реклама як інструмент підвищення конкурентоздатності бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зенькевич, Мілєна Андріївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаДіджитал став невід'ємною частиною нашого сьогодення. Тепер мережа інтернет для пересічного користувача є не лише джерелом розваг, а й джерелом інформації. Тому й сфера реклами трансформувалась відповідно до сучасних тенденцій. Стрімкий розвиток діджитал-реклами обумовлений безперервним зростання кількості інтернет-користувачів, пандемією, що стала причиною переходу бізнесу на діджитал-майданчики і онлайн-маркетплейси, зміною платоспроможності сучасного покоління споживачів, основна кількість яких є представниками «покоління Z» та міленіалів. Для підтримки конкурентоздатності бізнесу виникає потреба в модернізації рекламної-стратегії та використання діджитал-інструментів, які допомагають оперативно комунікувати з цільовою аудиторією та отримувати результати значно швидше. Актуальність. Ідея функціонування діджитал-маркетингу та його підвиду діджитал-реклами нині є предметом інтересу українських та зарубіжних науковців. Зокрема у своїх працях цю тему досліджували: Т. Харченко, Я. Ларіна, Т. Лотоцька, О. Зелінска, В. Фак, А. Дериколенко, З. Євдокимова, Н. Писаренко, М. Окландер, Н. Рабей, L. Alexander, P. Anderson, S. Movin, М. Mähring, R. Teigland, D. Shaffey F. Ellis-Chdwick та інші. Враховуючи високий науковий інтерес до цієї теми та потреб аудиторії сьогодення — вважаємо актуальним дослідити на прикладі конкретних бізнесів ефективність діджитал-реклами як інструменту підвищення конкурентоздатності бізнесу. Об’єктом роботи є діджитал-реклама як інструмент побудови стратегії конкурентності компанії. Предметом є особливість розроблення ефективної методики діджитал-реклами для українських компаній. Метою нашої роботи є створення методики ефективної діджитал-реклами на підґрунті функціонування реальних бізнес-стратегій. Для досягнення поставленої мети є необхідним виконання таких завдань: 1. Визначити теоретико-методологічні засади: проаналізувати ключові характеристики поняття «діджитал-реклама», визначити її базовий інструментарій та тенденції у її використанні для розвитку бізнесу. 2. На прикладі української та зарубіжної компаній дослідити, яку роль та вплив діджитал-реклама відіграє для сучасного бізнесу, проаналізувати її функції, стратегії та інструменти, які спеціалісти цієї сфери використовують для підвищення конкурентоздатності бізнесу. 4. На основі аналізу впливу діджитал-реклами на конкурентоздатність компанії розробити методику ефективної діджитал-реклами ефективної та провести аналіз її ефективності. Методи дослідження, які було використано: аналіз та синтез теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців, порівняння сайтів та профілів в соціальних мережах аналізованих компаній Монобанк та L’Oréal Paris, узагальнення коментарів діджитал-маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій в сфері діджитал, планів та результатів компаній, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Теоретичну основу дослідження становлять наукові візії закордонних та українських дослідників, персональні сайти та профілі в соціальних мережах аналізованих брендів: Монобанк та L’Oréal Paris, інтерв’ю медіа менеджерів та маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій у сфері діджитал, планів, амбіцій компаній та результатів, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній: вперше: - проведено опитування респондентів щодо розроблення, використання та ставлення до діджитал-реклами; - розроблено методику ефективного використання діджитал-реклами для підняття конкурентоздатності бізнесу, зважаючи на сучасні тенденції удосконалено: - дослідження ефективності сучасних інструментів та тенденції використання діджитал-реклами набули подальшого розвитку: - дослідження поняття «діджитал-реклама» та її використання серед українських компаній. Практичне значення. Ця робота може бути корисною при вивченні теми діджитал-реклами студентами вищих навчальних закладів чи слухачів профільних курсів чи тренінгів, для фахівців сфери реклами чи креативу з метою поглиблення своїх знань. Особистий внесок. На основі теоретичного аналізу наукових джерел та рекламної діяльності компаній, було розроблено методику ефективної діджитал-реклами з урахуванням досвіду українських та зарубіжних компаній. Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків і списку використаних джерел (93 позиції) та додатків. Загальний обсяг роботи — 113 сторінок, з них — 85 сторінок основного тексту.Документ Відкритий доступ Медіатравматизація суспільства в умовах російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Карпенко, Віталіна Олександрівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаМагістерська дисертація на тему «Медіатравматизація суспільства в умовах російсько-української війни» складається з __ сторінок комп’ютерного складання, містить __ бібліографічні найменування та 4 додатки. Об’єктом дослідження є явище медіатравми. Метою написання дисертації є розроблення засобів протидії медіатравматизації суспільства в умовах війни. Під час написання магістерської дисертації проаналізовано визначення медіатравми, визначено її основні види, а також завдання. Під час дослідження проаналізовано вітчизняний та міжнародний досвід медіатравматизації в умовах війни. Визначено фактори медіатравматизації. Результатом роботи є створення інформаційної соціальної кампанії «Інформаційно сильні», описано її поетапне розроблення, запропоновано створення медіаосвітніх курсів як засіб зменшення випадків медіатравмування, розроблено інформаційні буклети для населення та журналістів, що також є одним з методів профілактики медіатравматизації населення в умовах війни.Документ Відкритий доступ Роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Сулімова, Богдана Андріївна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаКорпоративна культура є фундаментом діяльності будь-якої успішної компанії. Проте, корпоративна культура не є достатньо поширеним поняттям у бізнес-середовищі, особливо в країнах, що ще не перейшли до правил функціонування компаній в умовах повноцінної ринкової економіки. Крім того, корпоративна культура не є достатньо поширеним явищем серед співробітників. Кожна компанія має свій набір правил, які керують щоденною поведінкою працівників. Якщо корпоративна культура вже існує в компанії, її потрібно постійно вдосконалювати та підтримувати, а якщо її нема – компанії варто задуматись про її створення. Актуальність теми полягає в тому, що сьогодні жодна організація не може ефективно існувати без власної корпоративної культури, тому розробка рекомендацій щодо запровадження організаційної культури на вітчизняних підприємствах є необхідним. Аналіз наукових праць дозволяє зробити висновок про те, що проблеми підвищення ефективності управління корпоративною культурою компанії приділяли пильну увагу багато вітчизняних та зарубіжних дослідників. Так, питання вивчення корпоративної культури, її ролі та значення в системі управління організацією знайшли своє відображення в роботах Е. Шейна, А. Кочеткова, Н. Кремньова та ін. Значний внесок у розвиток теорії корпоративної культури зробили такі закордонні вчені, як Р. Акофф, М. Альберт, Т. Патерсон, Т. Пітерс, Ч. Бернард та ін. Питанню корпоративної культури приділяли увагу багато вітчизняних фахівців: Є. Жаріков, І. Грошев, Т. Соломандана, Є. Карасюк, Я. Бунстр, Дж. Коттер та М. Батирьов. Об'єкт дослідження – корпоративна культура. Предмет дослідження – специфіка та роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку. Метою роботи є визначення ролі корпоративної культури у становленні компанії на ринку. У дослідженні поставлено такі завдання: - охарактеризувати поняття корпоративної культури; - дослідити фактори, які впливають на формування корпоративної культури; - проаналізувати зарубіжний досвід формування корпоративної культури; - запропонувати можливі впровадження зарубіжного досвіду в корпоративну культуру українських компаній. Для реалізації поставленої мети було застосовано такі методи дослідження: - узагальнення (визначення ефективних методів розвитку культури компанії); - аналіз теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців; - порівняння визначень поняття «корпоративна культура» та видів його класифікації; - індукція та дедукція (визначення специфіки кожного з етапів розвитку корпоративної культури). Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше: - розглянуто досвід зарубіжної корпоративної культури за системою SpencerStuart; - визначено сучасні ризики розвитку корпоративної культури в Україні; - розроблено рекомендації щодо успішного впровадження корпоративної культури до вітчизняних компаній. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що зібраний матеріал може бути використаний для розвитку організаційної культури малих підприємств, які на сьогодні не використовують корпоративну культуру у вітчизняній практиці. Структура роботи. Робота складається з трьох розділів, восьми підрозділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 87 сторінок.Документ Відкритий доступ Соціальний медіамаркетинг як ефективний інструмент просування бізнесу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Хоменко, Альона Василівна; Гусак, Ольвія ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Інстаграм як інструмент іміджмейкінгу в сучасній медіасфері(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Латій, Орина Геннадіївна; Гусак, Ольвія Олександрівна