Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР)
Постійне посилання на фонд
У фонді розміщено матеріали професорсько-викладацького складу, працівників, студентів, аспірантів та докторантів кафедри.
Доступ до повних текстів матеріалів цього фонду - вільний, якщо інше не обумовлено на рівні окремого примірника.
Переглянути
Перегляд Кафедра видавничої справи та редагування (ВСР) за Автор "Балюн, Оксана Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив спорту на формування міжнародного іміджу України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Проданчук, Оксана Вікторівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаОб’єктом дослідження є міжнародний імідж України. Мета роботи – визначити роль спорту у формуванні міжнародного іміджу України. У магістерській дисертації було проаналізовано теоретичні доробки вітчизняних та закордонних науковців у галузі формування іміджу. Визначено сутність цього поняття, а також досліджено різні трактування понять «імідж країни» та «міжнародний імідж країни». Досліджено моделі формування іміджу та вплив спортивних досягнень на його створення. Розглянуто закордонний та вітчизняний досвід використання спорту у формуванні іміджу країни. Практичне значення отриманих результатів може застосовуватись на практиці державними та громадськими організаціями, які зацікавлені у покращенні міжнародного іміджу України.Документ Відкритий доступ Вплив територіального брендингу на розвиток туризму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вітюк, Лілія Сергіївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаБрендинг територій почали активно застосовувати як українські, так і закордонні територіальні бренди (міста, регіони, країни), оскільки саме ці технології допомагають підвищити конкурентоспроможність території на ринку як туристичної одиниці, а внаслідок цього привабити більшу кількість туристів, інвесторів та інвестицій. У свою чергу такі надходження сприяють багатопрофільному розвитку території. Це робить бренд території необіхдним фактором її успішного просування на ринку туризму. Метою магістерської дисертації є визначити ефективність використання відеореклами як інструмента просування туристичного складника бренду територій. Об’єкт – туристичний складник бренду території. Предмет – відеореклама як засіб просування вітчизняного територіального бренду на прикладі регіону Вінниччини. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення понять «брендинг територій», «бренд території» та їх складників, сформовано авторське трактування визначення «бренду території»; досліджені та узагальнені загальні тенденції розвитку ринку туристичних брендів України, визначені ефективність та успішність використання туристичними брендами промо-роликів з метою просування власного бренду, сформовані рекомендації до їх створення та просування.Документ Відкритий доступ Клуб випускників Видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» як елемент формування корпоративної культури»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Слободенюк, Марія Олександрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМетою дипломного проекту є розробка концепції створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту. У дипломному проекті розглянуто відмінність понять «корпоративна культура» та «організаційна культура». Виявлення чинників, які впливають на корпоративну культуру. У роботі досліджені інструменти внутрішньокорпоративного PR та описані рекомендації щодо підтримки корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Проаналізовано діяльність клубів випускників зарубіжних університетів та розглянуто досвід створення подібних організацій в українських умовах. Було виявлено та детально описано цільову аудиторію цілі та завдання проекту. Розроблено концепцію для створення Клубу випускників Видавничо-поліграфічного інституту та описано основні засади для діяльності клубу. Запропоновані заходи для роботи організації, які підвищать рівень навчання у інституті та покращать комунікацію між випускниками, викладачами та студентами. Загальний обсяг роботи 70 сторінок, один додаток та 40 бібліографічних найменувань.Документ Відкритий доступ Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зоц, Олександра Дмитрівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаЗоц О. Д. Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України: Магістерська дисертація. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. Магістерська дисертація містить 109 сторінок комп’ютерного складання, містить 87 бібліографічних найменування, 21 рисунок 11 таблиць та 6 додатків. Актуальність теми полягає у тому, що зараз активно розвиваються різні форми соціальної активності. Основна мета розробки соціальних проєктів – це залучення уваги суспільства до актуальних проблем. Просування соціальних проєктів підпорядковано цілям, відповідно під впливом інформаційної діяльності формується суспільна згода, створюється позитивне інформаційне середовище на державному, регіональному та місцевому рівні та загалом змінюються поведінкові моделі. Можливість змінювати соціальну поведінку індивідів або окремих соціальних груп стосовно екології є важливим аспектом у формуванні екологічної безпеки України. Об’єктом дослідження є соціальний проєкт. Предметом дослідження є комунікативні технології, як методи просування соціального екологічного проєкту. Мета дослідження – розробити концепцію просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України за допомогою комунікативних технологій. Робота набуває практичного значення завдяки описаному плану ведення комунікацій у соціальному екологічному проєкті з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України.Документ Відкритий доступ Методичні вказівки до виконання дипломного проекту освітнього ступеню «бакалавр» для студентів з напряму підготовки 6.030302 «Реклама та зв'язки з громадськістю»(НТУУ «КПІ», 2016) Балюн, Оксана ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Методичні рекомендації до переддипломної практики освітнього ступеню «бакалавр» з напряму підготовки 6.030302 «Реклама та зв'язки з громадськістю» денної форми навчання(НТУУ «КПІ», 2016) Балюн, Оксана ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шульженко, Поліна Іванівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаШульженко П. І. Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 106 с. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами» складається зі 106 сторінок комп’ютерного складання, містить 79 бібліографічних найменувань, 5 таблиць, 14 рисунків та 6 додатків, які складаються з 43 рисунків і 4 посилань. Нативну рекламу почали активно застосовувати як українські, так і закордонні медіа-платформи, оскільки саме інструменти нативної реклами модернізують їх, а внаслідок чого приваблюють більшу кількість споживачів і спонсорів. У свою чергу приваблення нових споживачів допомагає підвищити конкурентоздатність платформ і стати більш успішними на медіа-ринку. Метою магістерської дисертації є – визначити ефективність використання нативної реклами як інструменту просування брендів на радіо платформах. Об’єкт – радіо платформа Громадського радіо. Предмет – нативна реклама як засіб просування компаній на платформі радіо. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення поняття «нативна реклама» та її видів; досліджені та узагальнені тенденції розвитку нативної реклами в Україні, визначені ефективність та успішність використання медіа-платформами інструментів нативної реклами, сформовані рекомендації до їх створення та просування.Документ Відкритий доступ Основи реклами та PR. Домашня контрольна робота(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Балюн, Оксана ОлександрівнаДомашня контрольна робота з курсу «Основи реклами та PR» для підготовки фахівців спеціальності «Журналістика» є збірником завдань, які спрямовано на закріплення теоретичних знань шляхом застосування їх до практичних ситуацій. Метою навчальної дисципліни є формування здатностей самостійного вивчення нової інформації; вміння працювати з текстом, довідковою інформацією; опанування методів пошуку та аналізу інформації; співвіднесення теоретичних та практичних знань. У посібнику надано рекомендації до написання та оформлення домашньої контрольно роботи.Документ Відкритий доступ Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шпотя, Анастасія Володимирівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМагістерська дисертація на тему «Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг дисертації — 151 сторінки, з них 125 сторінкок основного тексту. Робота містить 29 рисунків, 13 таблиць та 4 додатки. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовувалися загальнонаукові методи аналізу та синтезу (для систематизації підходів до використання подкастів в інтернет-маркетингу), класифікації (для визначення типів подкастів та аудиторії), порівняння (для оцінки ефективності комунікаційних стратегій Health24 та конкурентів), опису (для вивчення можливостей платформи YouTube для просування подкастів). Спеціальні методи: опитування (для збору даних серед медичних працівників) та контент аналіз (для оцінки соціальних мереж Health24 і її конкурентів, а також подкастів на YouTube). Об’єктом дослідження є медична інформаційна система Health24. Предметом дослідження є подкастинг як метод просування медичних інформаційних систем в Україні. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні доцільності використання подкастів як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24. У дисертації досліджено теоретичні засади застосування інноваційних методів просування в інтернеті, зокрема через подкасти на платформі YouTube, проведено аналіз комунікаційної діяльності медичної інформаційної системи Health24 та її конкурентів, створено подкасти для медичної інформаційної системи Health24 та проаналізувано їх ефективність, розроблено рекомендації щодо використання подкастів як ефективного інструменту просування Health24. Практичне значення одержаних результатів полягає в успішній реалізації проєкту впровадження подкастів на платформі YouTube як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24.Документ Відкритий доступ Практика рекламної та Pr-діяльності. Частина 2. Рекламна та pr-діяльність. Практикум(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023-02-23) Балюн, Оксана Олександрівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаПосібник містить навчально-методичні рекомендації до виконання практичних робіт з кредитного модуля «Частина 2. Рекламна та PR-діяльність» дисципліни «Практика рекламної та PR-діяльності». Призначений для здобувачів ступеня бакалавра за спеціальністю 061 Журналістика, за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю».Документ Відкритий доступ Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Фірсова, Катерина Романівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаФірсова К.Р. Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет» складається зі 132 сторінок комп’ютерного набору, містить 51 бібліографічне найменування, 18 таблиць та 2 додатків, серед яких 2 таблиці. В умовах діджиталізації суспільства цифрові платформи стали одним із основних інструментів для комунікації з громадськістю, залученню додаткових ресурсів для здійснення діяльності, партнерів та донорів, а також збільшення впливу серед суспільства. Громадським організаціям необхідно використовувати ефективні механізми комунікації, щоб інформувати про власні соціальні ініціативи, місію та цінності, а також впливати на соціальні аспекти роботи у країні. Метою дослідження є підвищення ефективності просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» шляхом оптимізації функціонування офіційного вебсайту та профілю у «Фейсбук». Об’єктом дослідження є способи просування громадських організацій в мережі Інтернет. Предмет дослідження – використання сайту та фейсбуку як засобу просування громадської організації на прикладі ГО «Ліга соціальних працівників України». Наукова новизна одержаних результатів: досліджені та узагальнені загальні тенденції просування громадських організацій; виявлено та узагальнено потреби та вподобання цільової аудиторії громадської організації та згідно з даними визначені сильні та слабкі сторони комунікаційних ресурсів досліджуваної громадської організації; з метою ефективнішого просування ГО «Ліга соціальних працівників України» було здійснено її комунікаційні ресурси.Документ Відкритий доступ Просування освітньо-культурного проєкту «Пусто» в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Романюк, Мирослава Русланівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаСоціальні мережі – це платформи, на яких користувачі можуть комунікувати, генерувати та ділитись контентом. Вони помітно інтегрувались у сучасне життя та дозвілля. Крім того, інструменти соціальних мереж дозволяють чинити соціальний, маркетинговий та психологічний вплив на спільноту. Соціальний менеджмент використовує їх, щоб ефективно просувати компанію чи товар. SMM має достатньо переваг для власника бізнесу, проте основними є відносна дешивизна, в порівняні з іншими методами маркетингу, та встановлення прямого контакту з авдиторією, що дозволяє краще її розуміти. Метою дипломної роботи є створення концепції концепції проєкту «Пусто» в соціальних мережах. Обʼєктом дослідження є освітньо-культурний проєкт «Пусто». Предметом дослідження є види нових медіа, зокрема, соціальні мережі, як засіб просування освітньо-культурних проєктів. Наукова новизна дипломного проєкту полягає у тому, що у роботі проведене комплексне дослідження актуального стану ніші освітньо-культурних проєктів. Проведено аналіз засобів просування культурно-освітніх проєктів та чітко викладено результати, де описані всі переваги та недоліки конкурентів. Розроблено та проаналізовано концепцію освітньо-культурного проєкту «Пусто» у соціальних мережах.Документ Відкритий доступ Ребрендинг компанії Wikolding як засіб підвищення лояльності споживача(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ліньова, Катерина Валентинівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаДипломний проект на тему «Ребрендинг компанії Wikolding як засіб підвищення лояльності споживача» складається з 50 сторінок основного тексту, розроблених макетів фірмового стилю, 40 позицій списку використаних джерел. Мета дослідження полягає у розробці власної концепції ребрендингу для студії друку та зовнішньої реклами Wikolding, яка позитивно вплине на соціально-економічний розвиток та імідж компанії, підвищить впізнаваність та лояльність з боку цільової аудиторії.Документ Відкритий доступ Репутаційний менеджмент. Курсовий проєкт(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Балюн, Оксана ОлександрівнаКурсовий проєкт з дисципліни «Репутаційний менеджмент» передбачає комплексне проведення студентом репутаційного аудиту підприємства. Метою курсового проєкту є систематизація, закріплення і розширення теоретичних знань; практичне виконання досліджень в сфері репутаційного менеджменту; розвиток аналітичних навичок, поглиблення та вдосконалення навичок самостійної дослідницької роботи. Курсовий проєкт передбачає вивчення інформаційних і нормативних джерел, спеціалізованої літератури, методичної літератури, статей в періодичних виданнях, а також професійних ресурсів в мережі Інтернет; професійно-практичну комунікацію з менеджерами (керівниками) обраного для аналізу підприємства. Посібник орієнтований на студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти. У посібнику надано рекомендації до написання та оформлення курсового проєкту.Документ Відкритий доступ Соціально-освітній проект «Медіабезпека дітей молодшого шкільного віку»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Петровська, Ольга Юріївна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМета дослідження: розробити та реалізувати соціально-освітній проект з медіабезпеки. У ході дослідження було використано такі методи, як метод аналізу, узагальнення та систематизації (дослідження теоретичних аспектів створення соціальних проектів), порівняльний метод (аналіз соціально-освітніх проектів з медіаграмотності в Україні та закордоном), метод опитування (для дослідження цільової аудиторії) та описовий метод (опис концепції соціально-освітнього проекту). У першому розділі дипломного проекту було досліджено сутність поняттєвого апарату: соціальне проектування, медіаосвіта та медіаграмотність. У другому продемонстровано соціально-освітні проекти з медіаграмотності в Україні та закордоном. Третій розділ окреслює проаналізовану концепцію соціально-освітнього проекту з медіабезпеки для дітей молодшого шкільного віку. Результатом роботи є розроблений проект.Документ Відкритий доступ Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Волинський, Ілля Ігорович; Балюн, Оксана ОлександрівнаВолинський І.І. Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 100 с. Пояснувальна записка до магістерської дисертації на тему «Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso» складається зі 100 сторінок комп’ютерного складання, містить 43 бібліографічних найменування, 11 таблиць, 19 рисунків та 4 додатки, серед яких 4 таблиці. Швидке поширення цифрових технологій та популяризація платформ для перегляду контенту, таких як YouTube, TikTok, Instagram та Facebook, значно змінили підходи до створення та просування відеоконтенту. Сучасна аудиторія все більше цінує інтерактивність, персоналізований і емоційно привабливий контент, що висуває особливі вимоги до процесу розробки відеореклами. Метою магістерської дисертації є дослідити процес створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів та виокремлення рекомендації щодо створення відео для реклами. Об’єкт – відеореклама платформи для пошуку психотерапевтів. Предмет – процес створення та просування відеореклами, а також аналіз ефективності такої реклами. Наукова новизна одержаних результатів: Проведено детальний огляд та аналіз процесу створення відеореклами від початкових етапів її створення до моменту реалізації та просування, з урахуванням сучасних тенденцій та актуального стану рекламного ринку. Результати дослідження можуть в подальшому бути використання як матеріал для навчального процесу, який допоможе рекламістам–початківцям краще ознайомитися з процесом створення відеореклами та її просуванням.Документ Відкритий доступ Історія реклами і зв'язків з громадськістю: Практикум(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12-20) Фісенко, Тетяна Вікторівна; Балюн, Оксана Олександрівна