Бакалаврські роботи (ПГМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ПГМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 150
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Гідропривід барабанної рубальної машини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Солдаткін, Гліб Валентинович; Губарев, Олександр ПавловичДипломний проект на тему «Гідропривід барабанної рубальної машини» містить 90 аркушів, 33 рисунка, 20 таблиць, 21 використане джерело, 1 плакат формата А1, 5 креслень формата А1, 1 креслення формата А2, 4 креслення формата А3. Робота складається з чьотирьох розділів: гідропривід барабанної рубальної машини; модернізація гідроприводу барабанної рубальної машини; технологія машинобудування; охорона праці. В дипломному проекті розглядається питання підвищення енергоефективності гідроприводу барабанної рубальної машини. У роботі проведено гідравлічний розрахунок лінії керування клапана тиску, гідравлічний розрахунок лінії гідромотору розгона ротора барабанної рубальної машини, розрахунок енергії, що зберігається в результаті проведеної модернізації, розроблено конструкторську документацію.Документ Відкритий доступ Розробка модулю вакуумного захвату промислового робота-маніпулятора РБ-211(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Герасимчук, Олександр Вікторович; Ночніченко, Ігор ВікторовичДипломний проект присвячено модернізації фарбувального робота РБ-211 з метою підвищення безпеки при виконанні лабораторних робіт з використанням цього робота-маніпулятора. Рішення цієї задачі було досягнуто шляхом розробки модуля вакуумного захвату, шляхом встановлення ежектора та демфуючого елементу . Попередньо був проведений аналіз існуючих систем захвату промислових роботів. Актуальність теми, вибраної для даного дипломного проекту, полягає в тому, що переобладнаний промисловий робот РБ-211 може бути використано при проведенні циклу лабораторних пропорційний гідропривод та механотроніка. Дипломний проект складається з вступу, чотирьох розділів, списку літературних джерел, і виконана із застосуванням сучасних 3D CAD систем.Документ Відкритий доступ Синхронізація циліндрів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Лопатюк, Олександр Юрійович; Ганпанцурова, Оксана СергіївнаДокумент Відкритий доступ Модернізація механізму заряджання танка Т-64(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Заворотній, Владислав Михайлович; Галецький, Олександр СергійовичДипломний проект на тему : «Модернізація механізму заряджання танка Т - 64», складається з чотирьох розділів, обсяг пояснювальної записки 67 сторінок основного тексту, включає 37 рисунків і 12 таблиць, та 4 плакатів графічного матеріалу Метою дипломного проекту є підвищення скорострільності танку Т – 64. В результаті виконання проекту проаналізовано танки : Т – 64, Т – 72, Т - 80, Т – 84У, Т – 90, , Type – 90, Type – 98, Type – 99, ЛЕКЛЕРК, Меркава, STRV-103В. Це дозволило виявити недоліки систем їх заряджання. Основним недоліком є незначний тиск в гідросистемі, та неможливість заміни для його підвищення гідронасосу. Модернізовано схему механізму автоматичного заряджання, шляхом включення в неї мультиплікатора. Включення мультиплікатора в систему дозволяє значно підвищити тиск робочої рідини, що в свою чергу підвищує швидкість роботи виконавчих елементів. Виконано розрахунок мультиплікатора безперервної дії, підбір обладнання, розроблено складальне креслення та деталювання мультиплікатора. Розроблений технічний процес виготовлення штоку мультиплікатора. У розділі охорони праці було визначено потенційно небезпечні шкідливі фактори, при виконанні роботи, розраховано освітленість робочого місця, яке відповідає нормам.Документ Відкритий доступ Система автоматичного підтримання тиску в шинах транспортних засобів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Матвієнко, Тетяна Геннадіївна; Узунов, Олександр ВасильовичНа сьогоднішній день сфера транспорту є невід`ємною частиною життя суспільства. Шини відіграють важливу роль в експлуатації транспортного засобу. Але в процесі експлуатації транспортного засобу тиск в його шинах поступово змінюється під дією різних причин, або за певних обставин його треба підвищити, або знизити. В наслідок цього розроблено принципову схему системи автоматичного підтримання заданого тиску в шинах. Проведено розрахунки часу наповнення камер шин та розрахунки часу компенсації тиску в шині в разі проколу різної площі. Удосконалено конструкцію клапана керування тиском в шині. Результати можуть бути використані при розробці автоматичних систем.Документ Відкритий доступ Установка для формування будівельних солом’яних брикетів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Булат, Джанер; Бєліков, Костянтин ОлександровичДипломний проект на тему: «Установка для формування будівельних солом’яних брикетів», складається з 4 розділів, обсяг пояснювальної записки 77 сторінок друкованого тексту, включає 33 рисунки, 11 таблиць, 3 листи формату А0, 2 креслення формату А1, 2 креслення формату А3, 2 креслення формату А4 графічного матеріалу. Метою дипломного проекту є розробка установки для формування будівельних брикетів із солом’яної маси за рахунок підвищення щільності брикету до 250…300 кг/м3. Даний вид брикетів є актуальним для використання в екологічно чистому будівництві. В ході роботи над проектом було визначено основні параметри для установки, розроблено загальний вигляд установки. Основна увага була зосереджена на розрахунку пресувального циліндра, для якого було розроблено конструкторську документацію. Також було виконано підбор гідравлічного обладнання для забезпечення роботи установки, відповідно до принципової гідравлічної схеми. У розділі «технологія машинобудування» описано технологічний процес виготовлення деталі «Фланець». У розділі «охорона праці» було представлено основні вимоги по електробезпеці, пожежній безпеці та вимоги до мікроклімату приміщення, де розташоване робоче місце інженера-конструктора.Документ Відкритий доступ Мобільний пристрій дляя тестування газопроводу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Космина, Софія Юріївна; Губарев, Олександр ПавловичДана робота присвячена розробці мобільного пристрою для тестування газопроводу з метою удосконалення процесу перевірки внутрішнього стану стінок газопроводів. У дипломній роботі проведено детальний аналіз існуючих пристроїв та розроблених патентів для перевірки внутрішнього стану стінок газопроводу. Було визначено їх переваги та недоліки. Обґрунтовано необхідність створення мобільного пристрою та визначено необхідні конструктивні особливості пристрою. Проведено всі необхідні розрахунки для створення пристрою та розроблено систему керування мобільним пристроєм. Для більш чіткого уявлення будови мобільного пристрою для тестування газопроводу було створено його 3D модель. Для розуміння принципу керування пристроєм наведено електропневматичну схему.Документ Відкритий доступ Модернізація гідравлічного клепального пристрою(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Підпалий, Володимир Володимирович; Коваль, Олексій ДмитровичДипломний проект присвячено модернізації гідравлічного клепального пристрою. Для проведення такої модернізації був виконаний аналіз існуючих конструкцій і можливі шляхи модернізації. Проаналізовано характеристики основних складових гідравлічної системи. Визначені можливі області застосування. Сформульовані технічні вимоги, що дозволило визначити можливі шляхи модернізації. Один з розділів присвячено гідравлічному розрахунку. Проведено розрахунок трубопроводів. Проведено розрахунок на міцність стінки мультиплікатора. Запропоновано використати розроблений мультиплікатор для збільшення тиску, статичний розрахунок якого наведений у записці. Розроблений технологічний процес виготовлення камери високого тиску. Розглянуті питання охорони праці і безпеки в кімнаті гуртожитка. Ключові слова: клепальний пристрій, клепатор, мультиплікатор. Структура та обсяг дипломного проекту: робота складається із вступу, 5 розділів основних частин, загального висновку та списку використаних джерел із 15 найменувань. Загальний обсяг роботи становить 69 сторінки, містить 22 рисунка та 6 таблиць.Документ Відкритий доступ Автоматична система позиціонування по горизонту рухомої платформи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Кисіль, Дмитро Ігорович; Галецький, Олександр СергійовичДипломний проект на тему: « Автоматична система позиціонування по горизонту рухомої платформи», складається з 4 розділів, обсяг пояснювальної записки 63 сторінки основного тексту, включає 33 рисунків і 3 таблиці, та 4 плакатів графічного матеріалу. Метою дипломного проекту є розроблення модуля автоматичного позиціонування мобільної платформи крану на базі шасі вантажного автомобіля відносно горизонту. В результаті виконання проекту проаналізовано автомобільні крани: КС-59711 на шасі автомобіля БАЗ-8026, КС-45717А-1 на шасі автомобіля МАЗ 6312B3, КС 55727 на шасі автомобіля МАЗ-630303, КС 3575А на шасі автомобіля ЗИЛ 133 ГЯ. Це дозволило виявити основні недоліки при роботі з мобільними кранами на шасі вантажних автомобілів. Один з недоліків полягає у складності та трудоємності процесу встановлення крану на виносні опори. Розроблено схему автоматичного модуля позиціонування мобільної платформи та описано принцип роботи запропонованої системи, яку запропоновано, як елемент модернізації автомобільного крану КС3575А на базі шасі ЗИЛ 133ГЯ. Проведені розрахунки показали що потужності та ефективності стандартної гідравлічної системи достатньо для забезпечення живлення розробленого модуля. Модуль автоматичного позиціонування мобільної платформи на виносних опорах по лінії горизонту дозволяє забезпечити точність встановлення мобільної платформи на виносні опори відносно лінії горизонту, що спрощує роботу оператору який працює за даною машиною. Виконано підбір обладнання, розроблено складальне креслення та деталювання елементу гідравлічної плити. Розроблено технологічний процес виготовлення валу гідроциліндра. У розділі охорона праці було визначено потенційно небезпечні шкідливі фактори, при виконанні роботи, розраховано освітленість робочого місця яке відповідає нормам.Документ Відкритий доступ Розробка тренажера з гідравлічною системою імітації навантажень(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Ященко, Богдан Андрійович; Коваль, Олексій ДмитровичУ роботі розглянуті сучасні тренажери для занять спортом, їх функціональні особливості, переваги та недоліки. Проаналізовано недоліки та потреби людини при тренуваннях у спортивному залі. Згідно цих даних був теоретично розроблений тренажер, з гідравлічною системою імітації навантажень. Принцип роботи на даному тренажері досить схожий на роботу в “тренажері Сміта”. Виконані проектування та створена принципова гідравлічна схема майбутнього тренажеру. Зроблений підбір обладнання та виконано всі необхідні розрахунки. Розроблена спеціальна слідкуюча система, що відстежує положення рук спортсмена на робочому снаряді. Структура та обсяг дипломного проекту: робота складається із вступу, 5 розділів основних частин, загального висновку та списку використаних джерел із 10 найменувань. Загальний обсяг роботи становить 69 сторінки, містить 26 рисунків і 8 таблиць.Документ Відкритий доступ Модернізація ланки автоматизованого складання фіксаторів склопідйомника автомобілів Renault(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Оверчук, Дмитро Миколайович; Семінська, Наталія ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Об’ємна машина(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Антонов, Станіслав Сергійович; Луговський, Олександр ФедоровичПроект присвячений розробці об’ємної гідромашини для переміщеня вантажів, яка працює використовуючи сили інерції, у важкохідних місцях з метою економії часу та коштів. Розробці даної машини сприяє факт поганої інфраструктури в багатьох місцях нашої планети, а саме: у місцях болотистої місцевості та в місцях, де немає можливості пройти іншим видом транспорту. В роботі наведено типи інерціоїдів та описано принцип їхньої роботи. Проведено аналіз конструкції та виконано розрахунки основних параметрів машини.Документ Відкритий доступ Навчальний стенд "Фланцеві з'єднання трубопроводів"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Завалій, Олександр Павлович; Гришко, Ігор АнатолійовичДана дипломна робота присвячена розробці навчального стенду під назвою “Фланцеві з’єднання трубопроводів” з метою професійного навчання і підготовки ремонтного персоналу, що працює на АЕС та стежить за справністю і надійністю роботи усіх трубопроводів, що сприяють охолодженню реакторів, а як наслідок, - уникненню несприятливих ситуацій на станції. У дипломній роботі проведено детальний теоретичний аналіз атомної енергії та енергетики, наведено особливості та принцип дії АЕС. Було розглянуто небезпечні ситуації, що можуть виникнути на станції при неправильному догляді за нею. Обґрунтовано необхідність навчання ремонтного персоналу АЕС за допомогою спеціальних тренажерів та наведено приклади реального обладнання для випробування з’єднань трубопроводів. Було розглянуто різновиди фланцевих з’єднань трубопроводів та особливості побудови тренажеру під назвою “Фланцеві з’єднання трубопроводів”. Для більш чіткого уявлення будови тренажеру та керування ним наведено гідравлічну та електричну схеми. Наведено усі необхідні розрахунки для створення навчального стенду, розроблено його 3D-модель. Описано методику проведення випробування навчального стенду “Фланцеві з’єднання трубопроводів”. Дипломна робота виконана з використанням таких програмних засобів і комп’ютерних технологій, як MS Word (оформлення текстової частини), MS Excel (обробка цифрових даних та розрахунок показників), КОМПАС-3Dv18.1 (побудова 3D-моделі cтенду) та Internet (опрацювання частково взятих науково-теоретичних та аналітичних матеріалів).Документ Відкритий доступ Модуль парафінізації паливних брикетів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Кривошеєв, Владислав Євгенійович; Бєліков, Костянтин ОлександровичДипломний проект на тему: «Модуль парафінізації паливних брикетів», складається з 4 розділів, обсяг пояснювальної записки 83 сторінки друкованого тексту, включає 18 рисунків, 16 таблиць, 1 плакат формату А1, 2 креслення формату А1, 3 креслення формату А3, 2 креслення деталювання формату А4. Метою дипломного проекту є розроблення модуля парафінізації паливних брикетів, що дозволить поліпшити їх теплотворні характеристики, збільшить час активного горіння, з одного боку, і підвищить вологозахист при транспортуванні та в період зберігання. Поставлені задачі виконувались шляхом аналізу даних літератури. Розроблено модуль парафінізації сировини, визначене його місце в технологічному ланцюгу, розраховано параметри форсунки для вприскування парафіну, розраховано енергетичні витрати на етапі парафінування, розроблені заходи по очищенню форсунки від залишків парафіну після завершення виробничого циклу. Виконано підбір обладнання, розроблено складальне креслення та деталювання модуля. У розділі «технологія машинобудування» описано технологічний процес виготовлення деталі «кришка форсунки». У розділі «охорона праці» було визначено потенційно небезпечні шкідливі фактори при виконанні роботи та розраховано кількість вогнегасників для цеху виробництва паливних брикетів.Документ Відкритий доступ Автоматизований привод в машинобудуванні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Сомов, Максим Олексійович; Носко, Сергій ВікторовичВ даній бакалаврській роботі, з урахуванням проведеного літературно-інформаційного пошуку, був проведений розрахунок пневмоприводу, що може застосовуватися при виконанні технологічних операцій в машинобудуванні. Приведений опис пристрою та принцип роботи розробленого пневматичного приводу. Представлені також, принципова схема, статичний та динамічний розрахунки основного пневмоприводу і часу його спрацьовування, вибір трубопроводів і пневмоапаратури.Документ Відкритий доступ Модернізація багатопозиційного пневмогідравлічного приводу з дозуючим пристроями(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Єсін, Олександр Володимирович; Галецький, Олександр СергійовичВ даному проекті представлено схему і конструкцію модернізації багатопозиційного пневмогідравлічного приводу з дозуючими камера. Пневмогідравлічний приводи – має дуже важливу роль в кожній промисловості, так як є потреба у використані позиційних приводів для кращого поліпшення роботи та швидкодії виконання. На даний момент існує дуже велика кількість приводів, але не кожен може гарантувати надійність, міцність та перевантаженість. Основна ідея підвищити ефективність гнучкості дозуючих приводів, завдяки яким можливо керувати навантаження та положення штоку. Спростити конструкцію, для простішої заміни деталі у разі поломки. В якості привода - стиснуте повітря, для отримання підвищення мобільності. Поглиблений аналіз, допоміг визначити основні недоліки, приводів. Не використовування деталі, які можуть швидко вийти з ладу або матеріали які не здатні використовуватися в агресивних середовищах. Проект налічує 68 сторінок, 9 креслень формату А2, А1, 4 розділи, 20 рисунків і 9 таблиць.Документ Відкритий доступ Автоматизована система тепловентиляції з температурним контролем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Бойко, Іван Сергійович; Бєліков, Костянтин ОлександровичДипломний проект на тему: «Автоматизована система тепловентиляції з температурним контролем», складається з 5 розділів, обсяг пояснювальної записки – 63 сторінок друкованого тексту, включає 20 рисунків, 7 таблиць, чотири листи формату А1, один лист формату А3, 2 листів А4. Метою дипломного проекту є розробка системи кондиціювання повітря для фарбувального приміщення та автоматизація її роботи. В ході роботи над проектом було проведено типові розрахунки для системи вентиляції, проведено підбір обладнання та розроблено схему автоматичного керування. У першому розділі представлено основні вимоги до вентиляції та кондиціонування повітря в приміщенні технологічного процесу фарбування автомобілів та способи їх реалізації. У другому та третьому розділі розраховувались аеродинамічні та електричні характеристики необхідних елементів системи автоматизації. У розділі «Охорона праці» було представлено основні вимоги по електробезпеці, пожежній безпеці, та вимоги по мікроклімату та освітленості в приміщення, де відбувалася робота над проектом.Документ Відкритий доступ Модернізація навчального стенду(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Каращук, Яків Федорович; Гришко, Ігор АнатолійовичВ даному дипломному проекті розглянуто модернізацію навчального стенда. В даному випадку розроблено дві гідравлічні принципові схеми. До цих схем було підібрано обладнання та виконано гідравлічний розрахунок. Також розроблено 3Д моделі насосної станції, гідроциліндра, його деталей та всього стенда вцілому. За моделями було розроблено креслення. Після з’ясування побажань замовника я перейшов до безпосереднього складання стенда та його успішних випробувань. Але замовник обрав більш просту схему через її низьку в порівнянні з більш складною вартістю та простоту в обслуговуванні, монтажі і використанні. А також через нижчу вартість компонентів. Цей проект містить вісім аркушів формату А1. На них зображено: загальний вигляд стенда та його вигляд в ізометрії, загальний вигляд насосної станції та її вигляд в ізометрії, складальне креслення гідроциліндра, його деталювання, та дві запропоновані гідравлічні схеми. Також до проекту додано пояснювальну записку, що містить зображення компонентів, таблиці та повні характеристики апаратури. В додатку є три специфікації до загального вигляду стенда, насосної станції та до складального креслення циліндра.Документ Відкритий доступ Гідропривод мобільної машини комунального господарства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Пильтяй, Дмитро Миколайович; Муращенко, Альона МиколаївнаВ дипломному проекті розглянуто питання збору і обробки твердих побутових відходів мобільною комунальною машиною. Розглянуто роботизовані системи для збору відходів, а також методи пресування відходів. В процесі роботи було проведено компонування мобільного робота для збору і обробки твердих побутових відходів. Розроблено принципову схему гідроприводу. Розраховано зусилля пресування зібраних відходів, тиск, витрату та потужність гідросистеми. Розраховано втрати тиску на гідролініях. Дипломна робота містить такі розділи: - огляд роботів-збирачі сміття та методів його пресування; - розробка конструкції робота та гідравлічної системи пресу твердих побутових відходів; - розрахунки; - технологія машинобудування; - охорона праці. Робота містить 6 таблиць, 27 рисунка, 15 літературних джерел та 1 додаток.Документ Відкритий доступ Пневмомеханічний генератор коливань з керованими характеристиками(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Турик, Віталій Анатолійович; Узунов, Олександр ВасильовичВ даному дипломному проекті було розглянуто та теоретично опрацьовано пневмомеханічний генератор коливань зі змінними характеристиками в даному випадку це можливість керувати амплітудою та частотою. Розглянувши приклади існуючих механізмів в яких можливо змінювати ту чи іншу характеристику було представлено механізм, який своїм функціоналом зможе вирішити задачі поставлені у даному проекті. Також було представлено альтернативи які були використані як зразок для написання даного дипломного проекту і підштовхнули до знайдення рішення задач які були поставлені. Через складність даної роботи і умов світової пандемії створити робочий прототип було неможливо тому представлена інформація у вигляді теоретичного матеріалу який може бути використаний у майбутніх випробуваннях на практиці. Було проведено розрахунки та розроблено креслення механізму та елементів його керування. Цей проект містить два аркуші формату А0, один аркуш А1 і два аркуші А3. На них зображено: загальний вигляд механізму в ізометрії та вигляди його компонентів також до проекту додано пояснювальну записку з розрахунками. В додатку є специфікації до деяких частин механізму та до деяких компонентів.