Магістерські роботи (АЕМК)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АЕМК) за Ключові слова "62-505"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Robust control of elevator drive taking into account backlash of gearbox(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-01) Qiuyang, Ding; Торопов, Антон ВалерійовичДисертацію присвячено питанню розробки робастних систем позиційними електроприводами, нечутливих до впливу нелінійних залежностей в контурі регулювання за рахунок вводу компенсуючого сигналу за бажаною передаточною функцією. Розглянуто принципи побудови систем керування позиційнимим електроприводами, визначено основні вимоги до них. Розроблена уточнена модель позиційного електроприводу із врахуванням люфту в редукторі лебідки. Синтезовано робастний регулятор на основі класичного ПІД – регулятора положення та компенсуючого сигналу за бажаною передаточною функцією. Дослідження працездатності системи було проведено методом цифрового моделювання з використанням математичного середовища MATLAB і його додатку Simulink.Розроблено стартап-проект для реалізації блоку керування ліфтовою установкою.Документ Відкритий доступ Автоматизована система керування гарячим водопостачанням котельної із кількісним регулюванням температури(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Басалкевич, Сергій Сергійович; Торопов, Антон ВалерійовичАнотація (укр.) В роботі здійснено розробку автоматизованої системи керування гарячим водопостачанням котельної із кількісним регулюванням температури. Здійснено порівняльний аналіз існуючих систем гарячого водопостачання з використанням якісного та кількісного регулювання. Проведено дослідження доцільності використання системи «перетворювач частоти – асинхронний двигун» для кількісного регулювання температури шляхом зміни продуктивності насосу. Далі в роботі здійснено вибір технологічних пристроїв керування з використанням мікропроцесорів та пристроїв захисту електричного обладнання. В якості основного керуючого пристрою застосовується регулятор КТР-121, призначений для якісного керування температури. Шляхом спеціалізованого налаштування багатофункціонального перетворювача частоти даний регулятор забезпечує кількісне регулювання температури. В прикладному середовищі MATLAB складено уточнену математичну модель контуру регулювання температури води в системі водопостачання з урахуванням впливу навантаження на швидкість обертання насосу, інерційності нагріву та обмеження на виході регулятора. Здійснений параметричний синтез регулятора та досліджено перехідні процеси в контурі стабілізації температури методом цифрового моделювання. Також в розділі стартапу сформульовано рекомендації щодо практичного використання даної системи.Документ Відкритий доступ Векторне керування електроприводом магістрального стрічкового конвеєра вугільної шахти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зозуля, Яків Олександрович; Лебедєв, Лев МиколайовичДокумент Відкритий доступ Визначення раціональних квазіоптимальних режимів роботи стрічкових конвеєрів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сторожук, Максим Павлович; Чермалих, Олександр ВалентиновичДокумент Відкритий доступ Внутрішньотрубний очисний пристрій магістрального нафтопроводу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Янковський, Олександр Сергійович; Зайченко, Стефан ВолодимировичСталий розвиток паливно-енергетичного комплексу України та надійність його роботи значною мірою залежить від стану нафтогазового комплексу, успішне функціонування якого визначається в основному видобутком нафти і газу. Оскільки українська нафта має високий вміст парафіну та інших домішок, вони сильно засмічують транспортні трубопроводи. При підйомі на поверхню і при перекачуванні нафтопроводами температура нафти знижується, розчин стає насиченим і з нього за певних умов випадає парафін, осідаючи на стінках нафтопроводу. Парафінові відкладення зменшують поперечний переріз труб і, як наслідок, знижують пропускну здатність Тому актуальні питання підвищення транспортної здатності магістральних трубопроводів шляхом очищення внутрішньтрубними пристроями є актуальною задачею. Метою даного дослідження є модернізація внутрішньотрубного очисного пристрою магістрального нафтопроводу, що дозволяє активізувати процес очистки від парафіносмолистих відкладень. Це досягається шляхом розробки динамічної системи внутрішньотрубного очисного пристрою магістрального нафтопроводу.Документ Відкритий доступ Каскадне керування насосною станцією зі стабілізацією тиску(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Боднарук, Олексій Юрійович; Торопов, Антон ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Оптимізація режимів роботи системи керування припливної вентиляції адміністративної будівлі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Зозуля, Роман Олегович; Торопов, Антон ВалерійовичМагістерська дисертація присвячена розробці енергоефективної системи управління припливною вентиляцією для адміністративної будівлі. Досліджено сучасні системи керування та розраховано модель регулювання температури з урахуванням динаміки системи «перетворювач частоти – асинхронний двигун» та нелінійної залежності температури від швидкості роботи вентилятора. Застосовано цифрове моделювання для вивчення динамічних властивостей системи в умовах збурень. Результати сприятимуть оптимізації режимів роботи системи з метою забезпечення комфорту та енергоефективності.Документ Відкритий доступ Оптимізація системи керування двудвигунним електроприводом підвісного штовхаючого конвейера(2022-12) Тищенко, Іван Андрійович; Торопов, Антон ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Програмне керування електроприводом переміщення механізму різання гофрованого картону(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Дженчако, Данило Костянтинович; Торопов, Антон ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Система аналізу енергетичної ефективності автономного генератора за діагностичними показниками(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Стратіла, Богдан Валерійович; Зайченко, Стефан ВолодимировичАнотація (укр.) Дисертація присвячена дослідженню системи аналізу енергетичної ефективності автономного генератора, в тому числі й в несприятливих умовах або у відсутності деяких механізмів, необхідних для діагностування, наприклад, електричного стартера. Це досягається шляхом розробки системи діагностування, яка ґрунтується на діагностичних показниках, таких як коефіцієнт стиску, коефіцієнт відношення струмів та ККД. Основна увага була приділена системі аналізу енергетичної ефективності автономних генераторів, включаючи технічне діагностування для визначення їхнього стану та оптимізації ефективності. Були проаналізовані патенти та сучасні рішення в області діагностики для підвищення рівня розуміння системи діагностування. Проведено аналіз двигунів внутрішнього згоряння, зокрема, термодинамічні цикли та їх вплив, а також механічні втрати, включаючи тертя, аеродинамічний опір та інші фактори. Визначено, що термічний ККД двигуна внутрішнього згоряння пов'язаний із коефіцієнтом стиску, а також проаналізовано ефективні показники та вплив підвищення ефективного ККД. Визначено та розглянуто математичну модель взаємодії зовнішніх та внутрішніх джерел енергії. Оцінено стан циліндро-поршневої групи за величиною струму стартера при роботі в компресорному режимі та середнього струму за один цикл. Проаналізовано залежність зміни коефіцієнта стиску від зміни коефіцієнта відношення струмів та залежність зміни ККД від зміни коефіцієнта відношення струмів. Розрахований коефіцієнт стиску за вихідними даними, як діагностичний показник. Розроблено ідею стартап-проєкту. Обрана стратегія розвитку та проведений аналіз витрат, спрямований на оцінку фінансової стійкості та рентабельності стартапу.Документ Відкритий доступ Система діагностування обмоток статора асинхронного двигуна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Якимець, Ян Ярославович; Зайченко, Стефан ВолодимировичДисертація присвячена створенню системи діагностування асинхронного двигуна. Це досягається шляхом розробки системи діагностування, яка ґрунтується на діагностичних показниках, таких як електричні і вібраційні характеристики обмоток. Основна увага була приділена методів контролю та діагностики асинхронних двигунів, що застосовуються в різних сервісних компаніях. Проаналізовані патенти та сучасні рішення в області діагностики для підвищення рівня розуміння системи діагностування. Розглянуто концепцію та результати діагностики асинхронних двигунів; досліджено види та причини дефектів асинхронних двигунів та описати методи їх виявлення; дано характеристику організацій, які здійснюють діагностику асинхронних двигунів та провести аналіз методів контролю та діагностики асинхронних двигунів, що застосовуються цими організаціями; описано характеристики віброаналізатора та оцінити економічний ефект від впровадження приладу. Розроблено ідею стартап-проєкту. Обрана стратегія розвитку та проведений аналіз витрат, спрямований на оцінку фінансової стійкості та рентабельності стартапу.