Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.138"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вдосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Салата, Антон Євгенович; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація Салата Антона Євгеновича на тему «Удосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, Київ. В даній роботі було розглянуто ринок цифрового телебачення. Робота розділена на три розділи. В першому розділі було грунтовно досліджено науково- методологічні підходи до управління асортиментом та його класифікації. На основі проведеного аналізу було сформовано авторський підхід до управління асортиментом IPTV-сервісу. У другому розділі було проведено ситуаційний аналіз вітчизняного та світового ринку цифрового телебачення, в результаті якого було визначено чинники, які здійснюють безпосередній вплив на діяльність підприємства. Після чого було проведено аналіз внутрішного середовища Megogo, який показав, що компанія має необхідні ресурси та експертизу для того щоб удосконалити асортиментну політику сервісу. Після чого було визначено маркетингову управлінську проблему і проведено маркетингове дослідження, яке дозволило уточнити особливості сприйняття споживачами асортименту Megogo та віднайти траекторію для удосконалення асортиментної політики компанії. Було визначено ключові тенденції UX/UI інновацій в галузі ОТТ-сервісів, які можна імплементувати в діяльність Megogo. В третьому розділі було узагальнено всю отриману інформацію, та запропоновано коригування методів взаємодії споживача з асортиментом компанії для удосконалення процесу донесення переваг бібліотеки сервісу користувачам. Також було визначено економічну доцільність даних рекомендацій.Документ Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кузьмич Юлія Василівна; Солнцев Сергій ОлексійовичДокумент Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Ніколайчук, Юлія Юріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Географічна експансія на ринку медичних послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чернишова, Олена Сергіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація на тему «Географічна експансія на ринку медичних послуг» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (66 шт.) та 1 додаток. Робота містить – 120 сторінок, 31 рисунок та 25 таблиць. Об’єктом магістерської дисертації є географічна експансія мережі медичних центрів. Передумовами є військові дії, тимчасова окупація територій України та значна внутрішня міграція через яку географія покриття медичних послуг зазнала значних змін. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації географічної експансії на ринку приватних медичних послуг. Метою магістерської дисертації є відбір потенційних регіонів для виходу на них мережею медичних центрів «ОН Клінік» шляхом аналізу ринку приватних медичних послуг західних областей України та можливостей виходу медичного центру «ОН Клінік» на ці ринки. Методи дисертаційного дослідження: були використані такі теоретичні методи як метод аналізу, системний підхід, метод дедукції, метод індукції, метод класифікації, та для виконання маркетингового дослідження були задіяні такі методи як кабінетне дослідження та глибинне інтерв’ю з експертом. Науковою новизною роботи є власне формулювання визначення поняття «географічна експансія», вдосконалення класифікації існуючих способів й моделей виходу компаній на нові географічні ринки та виокремлення особливостей медичних послуг, що впливають на експансію медичного бізнесу. Також, після детального розгляду підходів різних науковців до вибору міжнародних ринків був розроблений власний шести-етапний алгоритм відбору ринків, з урахуванням особливостей медичних послуг. У результаті магістерського дослідження була розроблена узагальнена схема вибору ринків для географічної експансії на ринку медичних послуг, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії, проведено маркетингове дослідження з вибору потенційних ринків, на базі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо адаптації комплексу маркетингу компанії та обрахована економічна ефективність запропонованих заходів.Документ Відкритий доступ Маркетинг у стратегічному управлінні бізнесом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Наконечна, Валерія Олександрівна; Лебеденко, Сергій ОлександровичДокумент Відкритий доступ Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Бистрова, Олександра Володимирівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Розроблення нової інформаційної послуги підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Рожошенко, Юрій Олексійович; Кубишина, Надія СергіївнаДокумент Відкритий доступ Розроблення сегментування ринку зернових сівалок України(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Чернаєнко, Євген Олегович; Солнцев, Сергій ОлексійовичОсновна частина магістерської дисертації завершена на 105 сторінці, включає 20 таблиць, 24 рисунки та 1 додаток. Мета даної роботи полягає в розробці сегментування для АТ «Ельворті», зокрема, для ринку зернових сівалок в Україні. Під час дослідження були визначені теоретичні основи поняття «сегментування», проаналізовані наукові підходи до цього поняття та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання ефективних маркетингових інструментів для сегментування. Аналізуючи стан та тенденції ринку сільськогосподарського машинобудування та маркетингової діяльності АТ «Ельворті», була визначена маркетингова управлінська проблема – необхідність розроблення процесу сегментування. Для вирішення цієї маркетингової управлінської проблеми було проведено маркетингове дослідження, яке включало кабінетне дослідження та глибинні інтерв’ю, зокрема, використання методу ділових контактів. Після кількісного та якісного аналізу отриманих результатів було розроблено маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали обґрунтовані рекомендації щодо впровадження процесу сегментування ринку та його економічне обґрунтування. Це дало можливість підтвердити доцільність запропонованих дій.Документ Відкритий доступ Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Матусевич, Марія Тимофіївна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація на тему: «Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару» містить сторінок 172, таблиць 37 та рисунків 45. Об’єктом дослідження є процес управління споживчою цінністю товару компанії «Люксор Класік». Мета наукового дослідження полягає у глибокому аналізі підходів до формування споживчої цінності в контексті поліграфічного ринку. Зокрема, дослідження спрямоване на вивчення сучасного стану поліграфічної галузі, щоб визначити основні тенденції та фактори, що впливають на неї. Додатково, у роботі проводиться аналіз маркетингової діяльності компанії "Люксор Класік" з метою оцінки ефективності її стратегій у контексті формування споживчої цінності. У рамках дослідження також вивчається ефективність запровадження розробленої стратегії та маркетингових рекомендацій для компанії "Люксор Класік". Методами дослідження в роботі. У даному дослідженні використовувались наукові підходи для визначення, систематизації та узагальнення інформації щодо споживчої цінності товару, на основі яких, була розроблений власний підхід до формування стратегії управління споживчою цінністю, яке включало проведення кабінетного дослідження та анкетування. Отримані результати дослідження, що було проведено в рамках роботи над магістерською дисертацією, дозволять надати обґрунтовані висновки щодо економічної вигоди впровадження запропонованих стратегій для компанії "Люксор Класік".Документ Відкритий доступ Сегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку Інформаційних технологій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Вібла Марина Сергіївна; Шульгіна Людмила МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Стратегія виведення на ринок нового товару(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Євтушенко, Владислав Олександрович; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю торгової марки на маркетингових засадах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Голобородько, Аліна Миколаївна; Кубишина, Надія СергіївнаМетою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентоспроможністю торгової марки «Малютка Premium» підприємства ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування». У ході роботи було окреслено теоретичні засади та наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті конкурентоспроможності підприємства. Виокремлено основні переваги конкурентоспроможних торгових марок. Проаналізовано існуючі моделі конкурентоспроможності торгових марок, на основі яких розроблено власну модель. При проведенні ретельного аналізу стану та тенденцій ринку дитячого харчування та маркетингової діяльності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», зокрема торгової марки «Малютка Premium» було виявлено значні проблеми в позиціонуванні та комунікаційній стратегії підприємства – споживачі не сприймають торгову марку в ролі бренду. Для розроблення рекомендацій щодо шляхів посилення конкурентних позицій «Малютка Premium» було проведене дослідження конкурентоспроможності торгової марки. Дослідження містило порівняльний аналіз марки з найближчими конкурентами, який дозволив виявити проблемні місця та підсвітити переваги функціонування дослідженої торгової марки. У рамках магістерської дисертації було розроблено та обґрунтовано комплекс рекомендацій для ефективного впровадження моделі конкурентоспроможності торгової марки. Результати роботи також включають фінансове обґрунтування запропонованих заходів, що підкреслює їхню практичну значущість та доцільність впровадження.Документ Відкритий доступ Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Давидова, Олена Богданівна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на зарубіжному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Новицький, Богдан Сергійович; Лебеденко, Сергій ОлександровичМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 60 шт. Робота виконана на 100 сторінках, без врахування літератури, містить 22 рисунків та 4 таблиці. Дипломна робота спрямована на дослідження сутності та технології формування конкурентних переваг, що важливо для бізнесу в умовах мінливого середовища підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства, розробці пропозицій та заходів щодо удосконалення експортних операцій та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Пошта». У вcтупі визначено актуальність і практичну цінність теми дослідження, основна мета і завдання дослідження, відзначено предмет і об’єкт дослідження, вказані основні методи дослідження. У розділі 1 висвітлено важливість формування конкурентних переваг для забезпечення стійкого розвитку, причому акцент робиться на необхідності врахування як природних, так і штучних конкурентних переваг. Розділ 2 глибше досліджує стратегічне управління, аналіз конкурентоспроможності та маркетингові стратегії. Він підкреслює важливість постійного аналізу та адаптації стратегій під мінливі умови ринку. У розділі 3 фокус зміщується на логістику та міжнародну експортну діяльність. Тут обговорюються труднощі і виклики, які виникають на міжнародному ринку транспортних послуг, і пропонуються конкретні стратегії для вирішення цих проблем. Запропоновано стратегічні рішення, такі як співпраця з «InPost», використання інноваційних технологій та покращення логістичного обслуговування. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження.Документ Відкритий доступ Формування програми партнерського маркетингу для підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дуденко, Оксана Олександрівна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків та літератури з 44 джерел. Виконана на 125 сторінках, містить 12 рисунків та 19 таблиць. Метою даної роботи є дослідження формування програми партнерського маркетингу для підприємства ТОВ «Київхліб». У формування дослідження покладений теоретичний матеріал, в основі якого розглядаються праці вітчизняних та зарубіжних науковців відносно партнерського маркетингу та маркетингу відносин. Також розглядаються підходи, моделі та стратегії формування програми партнерського маркетингу, застосовується маркетинговий аналіз хлібопекарної галузі та наводяться економічні розрахунки. Результати дослідження свідчать про доцільність формування програми партнерського маркетингу для підприємства «Київхліб» для можливості продуктивно використовувати ресурси та партнерські мережі для досягнення різноманітних бізнес-цілей. Дієва співпраця з партнерами є запорукою високих продажів продукції, яку виробляє підприємство, а це в свою чергу забезпечує лідерські позиції для підприємства у своїй ніші. Висновок дослідження свідчить про мінімізацію відсотка повернутої продукції за допомогою ефективної програми партнерського маркетингу.Документ Відкритий доступ Формування стратегії зростання компанії на внутрішньому ринку промислових послуг України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Солнцев, Михайло Ігорович; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Формування стратегії управління лояльністю споживачів підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Овдій, Анна Анатоліївна; Язвінська, Надія ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Формування інноваційної політики підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Земляков, Владислав Сергійович; Кубишина, Надія Сергіївна