Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "339.138"
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вдосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Салата, Антон Євгенович; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація Салата Антона Євгеновича на тему «Удосконалення асортиментної політики на ринку цифрового телебачення» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023, Київ. В даній роботі було розглянуто ринок цифрового телебачення. Робота розділена на три розділи. В першому розділі було грунтовно досліджено науково- методологічні підходи до управління асортиментом та його класифікації. На основі проведеного аналізу було сформовано авторський підхід до управління асортиментом IPTV-сервісу. У другому розділі було проведено ситуаційний аналіз вітчизняного та світового ринку цифрового телебачення, в результаті якого було визначено чинники, які здійснюють безпосередній вплив на діяльність підприємства. Після чого було проведено аналіз внутрішного середовища Megogo, який показав, що компанія має необхідні ресурси та експертизу для того щоб удосконалити асортиментну політику сервісу. Після чого було визначено маркетингову управлінську проблему і проведено маркетингове дослідження, яке дозволило уточнити особливості сприйняття споживачами асортименту Megogo та віднайти траекторію для удосконалення асортиментної політики компанії. Було визначено ключові тенденції UX/UI інновацій в галузі ОТТ-сервісів, які можна імплементувати в діяльність Megogo. В третьому розділі було узагальнено всю отриману інформацію, та запропоновано коригування методів взаємодії споживача з асортиментом компанії для удосконалення процесу донесення переваг бібліотеки сервісу користувачам. Також було визначено економічну доцільність даних рекомендацій.Документ Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Кузьмич Юлія Василівна; Солнцев Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (44 шт.) та 2 додатків. Робота виконана на 112 сторінках, без врахування додатків, містить 30 рисунків та 35 таблиць. Метою даної магістерської дисертації є вдосконалення комунікаційної політики торгової марки, на прикладі підприємства ТОВ «Хенкель Україна», яке функціонує на ринку засобів для прання та догляду за домом, що включає визначення теоретичних та методологічних основ вибору стратегії позиціонування та комплексу маркетингових комунікацій. Об’єкт дослідження – вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики торгової марки на споживчому ринку. Методологічна основа дослідження – загальнонаукові методи наукового пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу й синтезу та маркетинговий інструментарій дослідження кон’юнктури ринку. Під час проведення маркетингового дослідження використовувалися матричні, аналітичні методи, побудова моделей: метод попарного порівняння, метод експертних оцінок, метод аналогій та інші. Науковою новизною роботи є дослідження понять «комунікацій» та «комунікаційної політики» та їх взаємозв’язку із торговою маркою конкретного підприємства, а також вдосконалено класифікацію підходів до визначення даних понять з функціональної точки зору. У роботі також доповнено та розширено етапи формування та вдосконалення комунікаційної політики, а також враховані особливості взаємозв’язку комунікацій торгової марки і її позиціонування, враховано характеристики конкретного ринку. Магістерська робота містить детальний аналіз ринку засобів для прання та діяльності ТОВ «Хенкель Україна» на ньому, а також опис процесу вдосконалення та реалізації комплексу маркетингових комунікацій торгової марки компанії.Документ Відкритий доступ Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Ніколайчук, Юлія Юріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 68 найменувань, 33 рисунків, 36 таблиць та 6 додатків. Загальний обсяг роботи складає 137 сторінок основного тексту. Об’єктом дослідження є процес формування та удосконалення маркетингової комунікаційної політики. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні засади та практичні рекомендації вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства. Мета дисертації полягає у подальшому розвитку та дослідженню теоретико- методологічних засад та наданні практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової марки підприємства. Основні методи дослідження: метод узагальнення та порівняння, метод аналізу та синтезу, матричні методи, статистичні методи, методи інтерпретації, метод експертних оцінок, економічний метод, методи збору первинної інформації. Науковою новизною роботи є: удосконалено термінологічний апарат понять «маркетингова комунікаційна політика» та «маркетингова комунікаційна стратегія» та проведено їх співставлення і визначення їх взаємозв’язків; було згруповано комунікаційні цілі за створюваною цінністю, групами впливу, засобами та інструментами реалізації, використання проєктивних методик P2M у формуванні маркетингової комунікаційної політики, що дає змогу підприємству бути більш гнучким та адаптивним в умовах невизначеності. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що вдосконалення методологічної бази управління комунікаційною політикою торгової марки підприємства та розроблені рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства спрямовані на збільшення конкурентоспроможності та укріплення ринкових позицій підприємства і зменшення рівня впливу криз та невизначеності на розвиток підприємства. Можливі напрями продовження досліджень полягають у вивченні впливу маркетингових комунікацій на референтні групи підприємства та подальше удосконалення процесів формування комунікаційної стратегії в умовах невизначеності з розробкою алгоритмів, які дадуть змогу підприємству швидко адаптуватись до змін на ринку.Документ Відкритий доступ Географічна експансія на ринку медичних послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чернишова, Олена Сергіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація на тему «Географічна експансія на ринку медичних послуг» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (66 шт.) та 1 додаток. Робота містить – 120 сторінок, 31 рисунок та 25 таблиць. Об’єктом магістерської дисертації є географічна експансія мережі медичних центрів. Передумовами є військові дії, тимчасова окупація територій України та значна внутрішня міграція через яку географія покриття медичних послуг зазнала значних змін. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації географічної експансії на ринку приватних медичних послуг. Метою магістерської дисертації є відбір потенційних регіонів для виходу на них мережею медичних центрів «ОН Клінік» шляхом аналізу ринку приватних медичних послуг західних областей України та можливостей виходу медичного центру «ОН Клінік» на ці ринки. Методи дисертаційного дослідження: були використані такі теоретичні методи як метод аналізу, системний підхід, метод дедукції, метод індукції, метод класифікації, та для виконання маркетингового дослідження були задіяні такі методи як кабінетне дослідження та глибинне інтерв’ю з експертом. Науковою новизною роботи є власне формулювання визначення поняття «географічна експансія», вдосконалення класифікації існуючих способів й моделей виходу компаній на нові географічні ринки та виокремлення особливостей медичних послуг, що впливають на експансію медичного бізнесу. Також, після детального розгляду підходів різних науковців до вибору міжнародних ринків був розроблений власний шести-етапний алгоритм відбору ринків, з урахуванням особливостей медичних послуг. У результаті магістерського дослідження була розроблена узагальнена схема вибору ринків для географічної експансії на ринку медичних послуг, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище компанії, проведено маркетингове дослідження з вибору потенційних ринків, на базі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо адаптації комплексу маркетингу компанії та обрахована економічна ефективність запропонованих заходів.Документ Відкритий доступ Маркетинг у стратегічному управлінні бізнесом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Наконечна, Валерія Олександрівна; Лебеденко, Сергій ОлександровичМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 62 шт. Робота виконана на 139 сторінках, без врахування додатків, містить 30 рисунків та 48 таблиць. Метою даної магістерської роботи є формування стратегії логістичного маркетингу компанії-трейдера на промисловому ринку ТОВ «ФПК ResourceGroup», яка веде діяльність на ринку мінеральних добрив України, що включає визначення методологічних та теоритичних основ формування стратегії логістичного маркетингу. Об’єкт дослідження – формування стратегії логістичного маркетингу фінансово- промислової компаній на промисловому ринку. Предмет дослідження – теоретико- методологічні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегій логістичного маркетингу фінансово-промислової компаній на промисловому ринку. Методологічна основа дослідження – для проведення дослідження використано загальні наукові методи аналізу, синтезу, логіки та аналогії, регресійний та кореляційний, а також SWOT-аналізи. Було проаналізувано вторинну інформацію щодо стану та динаміки ринку різноманітних агентств, наприклад Interfax-Україна та Pro Consalting та дані з державних реєстрів. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення MsExcel. Науковою новизною роботи є визначення специфіки поняття логістичний маркетинг та підходів його визначення. Визначені складові логістичного маркетингу та етапи формування стратегії логістичного маркетингу. Визначені функції логістичного маркетингу та важливість їх застосуваня в діяльності фінансово-промислової компанії. Визначені підходи до поняття стратегії логістичного маркетингу, надане визначення стратегії логістичного маркетингу з точки зору економічного підходу. Також автором зазначені основні причини застосування та складові стратегії логістичного маркетингу. Визначені науково- методичні засади формування стратегії логістичного маркетингу компанії- трейдера ресурсів на промисловому ринку. Дана робота містить також детальний аналіз детермінант ринку мінеральних добрив України та діяльності ТОВ «ФПК ResourceGroup» на ньому, бізнес-моделювання ТОВ «ФПК ResourceGroup», моделювання поведінки клієнтів компанії на ринку мінеральних добрив України, а також опис процесу розроблення та імплементації стратегії підприємства. Магістерська робота містить детальний аналіз ринку мінеральних добрив України та діяльності ТОВ «ФПК ResourceGroup» на ньому, а також опис процесу розроблення та реалізації стратегії логістичного маркетингу підприємства.Документ Відкритий доступ Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Бистрова, Олександра Володимирівна; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаМагістерська дисертація на тему «Розроблення маркетингової стратегії виходу на ринок Великобританії на засадах сталого розвитку» містить сторінок 135, таблиць 36, рисунків 22, додатків 2. Об’єктом магістерської дисертації є процес виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Передумовами є економічна нестабільність та продовження військової агресії рф на території України, що і породжує проблемну ситуацію в стратегічному плануванні для бренду MAXAVI. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та практичні засади формування стратегії виведення бренду на новий географічний ринок на засадах сталого розвитку. Поряд з вивченням особливостей провадження маркетингової діяльності бренду основною метою магістерської дисертації є дослідження основних положень концепції сталого розвитку та фешн індустрії Великобританії задля розробки стратегії виведення бренду на новий географічний ринок. Методи дисертаційного дослідження: при написанні роботи використовувалися як методи первинних так і вторинних досліджень, а саме: монографічний (при дослідженні стану проблеми, для теоретичних узагальнень та опрацювання висновків); регресійний аналіз (при обробці даних та обґрунтуванні стратегії виходу на ринок); вибіркових досліджень – при збиранні первинної інформації; анкетування та інтерв'ювання (для ідентифікації профілю клієнта, розроблення карти емпатії та безпосередньо розробки плану виходу на ринок Великобританії ) та інші. Новизна дослідження: визначено пріоритетні цілі сталого розвитку для розбудови фешн брендів в контексті реалізації стратегії географічної експансії, розробка 6-етапної моделі виведення бренду на засадах сталого розвитку на закордонні ринки, запропоновані найбільш ефективні інструменти реалізації стратегії просування українських фешн брендів на британському ринку. У результаті магістерського дослідження було розроблено концептуальну модель виходу на зарубіжний ринок з фокусом на реалізацію концепції сталого розвитку, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів, на базі отриманих результатів розроблено карту емпатії та проведено аналіз економічної ефективності запропонованої стратегії.Документ Відкритий доступ Розроблення нової інформаційної послуги підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Рожошенко, Юрій Олексійович; Кубишина, Надія СергіївнаМагістерська дисертація на тему “Розроблення нової інформаційної послуги підприємства” складається зі вступу, трьох розділів, висновків, літератури (60 шт.). Робота виконана на 102 сторінках, містить 28 рисунків та 19 таблиць. Метою даної дисертації є надання теоретичних та практичних рекомендацій щодо розроблення нової інформаційної послуги підприємства, що функціонує на ринку інформаційних послуг України. Об’єктом дослідження є процес розроблення нової інформаційної послуги підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади і практичні положення до розроблення нової інформаційної послуги. Методологічною основою дослідження - теоретичні положення, викладені в роботах вітчизняних і зарубіжних авторів, сайт компанії та її конкурентів, матеріали інтернет видань. У рамках написання роботи були використані результати науково-практичних конференцій, семінарів, інформація, що взята з вітчизняної та зарубіжної літератури, результати проведеного дослідження, що було проведено автором. Для вирішення поставлених завдань були використані методи порівняльного аналізу, методи візуалізації (табличні, графічні), методи групування. Наукова новизна - під час написання магістерської дисертації було удосконалено процес розроблення та виведення нової інформаційної послуги, що на відміну від існуючих враховує специфіку сучасного стану та тенденції ринку інформаційних послуг.Документ Відкритий доступ Розроблення сегментування ринку зернових сівалок України(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2024) Чернаєнко, Євген Олегович; Солнцев, Сергій ОлексійовичОсновна частина магістерської дисертації завершена на 105 сторінці, включає 20 таблиць, 24 рисунки та 1 додаток. Мета даної роботи полягає в розробці сегментування для АТ «Ельворті», зокрема, для ринку зернових сівалок в Україні. Під час дослідження були визначені теоретичні основи поняття «сегментування», проаналізовані наукові підходи до цього поняття та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання ефективних маркетингових інструментів для сегментування. Аналізуючи стан та тенденції ринку сільськогосподарського машинобудування та маркетингової діяльності АТ «Ельворті», була визначена маркетингова управлінська проблема – необхідність розроблення процесу сегментування. Для вирішення цієї маркетингової управлінської проблеми було проведено маркетингове дослідження, яке включало кабінетне дослідження та глибинні інтерв’ю, зокрема, використання методу ділових контактів. Після кількісного та якісного аналізу отриманих результатів було розроблено маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали обґрунтовані рекомендації щодо впровадження процесу сегментування ринку та його економічне обґрунтування. Це дало можливість підтвердити доцільність запропонованих дій.Документ Відкритий доступ Розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ковальчук, Володимир Вікторович; Шульгіна, Людмила МихайлівнаМагістерська дисертація на тему «Розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 165 сторінок, містить 25 рисунків, 42 таблиць та 2 додатків. У роботі використано 86 джерел за переліком посилань. Мета роботи полягає у розробленні теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії контент-маркетингу для ТОВ «НУМІС» на ринку косметичних товарів. Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: аналіз для дослідження основних концепцій контент-маркетингу, систематизацію для формування структурно-логічної схеми стратегії, статистичні методи для оцінки ефективності впровадження заходів, а також економічне моделювання для обґрунтування доцільності впровадження стратегії. Об’єктом дослідження є розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства на ринку косметичних товарів. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та впровадження контент-маркетингової стратегії для промислового підприємства на ринку косметичних товарів. Наукова новизна полягає у запропонованому адаптованому механізмі удосконалення контент-маркетингових стратегій для підприємств, що працюють на ринку косметичних товарів, який заснований на «моделі декомпозиції» контенту. Авторський метод дозволяє адаптувати контент до потреб різних аудиторій та каналів комунікації, включаючи сучасні цифрові платформи. Розроблено структурно-логічну схему впровадження стратегії, яка охоплює всі ключові етапи – від створення базового контенту до його адаптації та дистрибуції, а також удосконалено методичні підходи до оцінки ефективності контент-стратегій. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «НУМІС» для підвищення ефективності контент-маркетингової діяльності, а також іншими промисловими підприємствами для адаптації і впровадження сучасних стратегій контент-маркетингу.Документ Відкритий доступ Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Матусевич, Марія Тимофіївна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація на тему: «Розроблення стратегії управління споживчою цінністю товару» містить сторінок 172, таблиць 37 та рисунків 45. Об’єктом дослідження є процес управління споживчою цінністю товару компанії «Люксор Класік». Мета наукового дослідження полягає у глибокому аналізі підходів до формування споживчої цінності в контексті поліграфічного ринку. Зокрема, дослідження спрямоване на вивчення сучасного стану поліграфічної галузі, щоб визначити основні тенденції та фактори, що впливають на неї. Додатково, у роботі проводиться аналіз маркетингової діяльності компанії "Люксор Класік" з метою оцінки ефективності її стратегій у контексті формування споживчої цінності. У рамках дослідження також вивчається ефективність запровадження розробленої стратегії та маркетингових рекомендацій для компанії "Люксор Класік". Методами дослідження в роботі. У даному дослідженні використовувались наукові підходи для визначення, систематизації та узагальнення інформації щодо споживчої цінності товару, на основі яких, була розроблений власний підхід до формування стратегії управління споживчою цінністю, яке включало проведення кабінетного дослідження та анкетування. Отримані результати дослідження, що було проведено в рамках роботи над магістерською дисертацією, дозволять надати обґрунтовані висновки щодо економічної вигоди впровадження запропонованих стратегій для компанії "Люксор Класік".Документ Відкритий доступ Розроблення цифрової стратегії підприємства на ринку ергономічних меблів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Чухно, Наталія Петрівна; Стадніченко, Вадим ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Сегментування споживачів на вітчизняному В2В-ринку Інформаційних технологій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Вібла Марина Сергіївна; Шульгіна Людмила МихайлівнаМагістерська дисертація на здобуття ступеня магістра зі спеціальності 075 "Маркетинг". – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». – Київ, 2020. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів та висновків, які містять 39 рисунків, 20 таблиць та 1 додаток. Об’єктом дослідження був процес сегментування споживачів В2В ринку інформаційних технологій, а предметом - теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо сегментування споживачів В2В ринку інформаційних технологій. Мета дослідження полягає у подальшому розвитку та удосконаленні теоретико-методичних положень сегментування клієнтів В2В ринку інформаційних технологій. В ході дослідження були використані такі методи, як систематизація та узагальнення (аналіз сутності сегментування та підходів до сегментації споживачів на промисловому ринку), аналіз та синтез (дослідження зовнішнього і внутрішнього середовищ компанії), матричні та статистичні методи (узагальнення результатів дослідження), кластерний та кореляційно-регресійного аналізи (для сегментування ринку та оцінки економічних наслідків сегментування). У роботі удосконалено підхід до сегментування споживачів ТОВ «Террасофт» ринку В2В на вітчизняному ринку, із використанням кластерного аналізу, що враховує показники доходу від реалізації та кількості співробітників та запропоновано маркетингові заходи для виділених сегментів. Розроблена система сегментування споживачів на вітчизняному ринку та запропонований підхід до сегментування можуть бути використані у практичній маркетинговій діяльності компанії, яка працює на ринку інформаційних технологій.Документ Відкритий доступ Стратегія виведення на ринок нового товару(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Євтушенко, Владислав Олександрович; Зозульов, Олександр ВікторовичНаписана магістерська дисератція складається з таких частин як вступ, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел у ході написання роботи. Робота складається з 133 сторінок, містить 13 рисунків та 22 таблиць. В процесі проведення робочих зустрічей з керівництвом компанії було виявлено, що компанія потребує оновлення пропозиції в сучасних умовах на ринку. Тому розробка нового товару може допомогти компанії. Новим етапом для ТОВ «Золоті Ворота» є задача по створенню стратегії виведення нового товару на ринок. Тому була сформована тема роботи «Стратегія виведення нового товару на ринок кованих виробів України». Мета роботи – основною метою дисертації є подальший розвиток та вдосконалення теоретико-методичних положень щодо впровадження нової продукції на ринок металопродукції України.. Основою теоретико-методологічного дослідження були наукові методи пізнання, а саме: маркетингові інструменти аналізу ринку, системний підхід, побудова моделей в процесі дослідження, аналітичні та статистичні методи. У результаті роботи було розроблено комплекс дій та методів з створення маркетингової стратегії виведення та просування нового товару на ринок. Новизна роботи. Практичні методи класифікації концепцій нових продуктів були виведені з теоретичного підходу. Ці теорії сприяють створенню нових класифікацій з урахуванням споживчих, маркетингових і ринкових підходів до визначення нових продуктів. Окремий метод класифікації був створений з використанням ідей, представлених вченими-підприємцямиДокумент Відкритий доступ Управління активами торгової марки на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Титаренко, Дарина Романівна; Кубишина, Надія СергіївнаМагістерська дисертація на тему «Управління активами торгової марки на споживчому ринку» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 131 сторінку, містить 17 рисунків, 28 таблиць, 6 додатків. Мета роботи полягає у розробленні теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій для управління активами торгової марки підприємства ТОВ «Житомирський мʼясокомбінат». Об’єктом дослідження є управління активами торгової марки ТОВ «Житомирський мʼясокомбінат». Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо процесу управління активами торгової марки на споживчому ринку. Методи досліджень: аналіз і синтез для оцінки ринку, економічні моделі для обґрунтування доцільності запропонованих заходів, статистичні методи для оцінки ефективності стратегії. Наукова новизна. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до визначення поняття «торгової марки», розглянуто основні активи торгової марки, проаналізовано процес управління активами торгових марок, на основі якого розроблено власний процес. При аналізі стану та тенденцій ринку готових мʼясних виробів та маркетингової діяльності підприємства, виявлено значні проблеми в управліні торговою маркою. Для розроблення рекомендацій щодо удосконалення процесу управління було проведено оцінювання торгової марки. Дослідження містило порівняльний аналіз марки з найближчими конкурентами, який дозволив виявити проблему у низькому рівні сприйняття марки. У магістерської дисертації було розроблено та обґрунтовано рекомендації для впровадження запропонованого процесу управління торгової марки. Проведено економічне обґрунтування маркетингових заходів, що свідчить про доцільність впровадження торгової марки.Документ Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю торгової марки на маркетингових засадах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Голобородько, Аліна Миколаївна; Кубишина, Надія СергіївнаМетою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління конкурентоспроможністю торгової марки «Малютка Premium» підприємства ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування». У ході роботи було окреслено теоретичні засади та наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті конкурентоспроможності підприємства. Виокремлено основні переваги конкурентоспроможних торгових марок. Проаналізовано існуючі моделі конкурентоспроможності торгових марок, на основі яких розроблено власну модель. При проведенні ретельного аналізу стану та тенденцій ринку дитячого харчування та маркетингової діяльності ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», зокрема торгової марки «Малютка Premium» було виявлено значні проблеми в позиціонуванні та комунікаційній стратегії підприємства – споживачі не сприймають торгову марку в ролі бренду. Для розроблення рекомендацій щодо шляхів посилення конкурентних позицій «Малютка Premium» було проведене дослідження конкурентоспроможності торгової марки. Дослідження містило порівняльний аналіз марки з найближчими конкурентами, який дозволив виявити проблемні місця та підсвітити переваги функціонування дослідженої торгової марки. У рамках магістерської дисертації було розроблено та обґрунтовано комплекс рекомендацій для ефективного впровадження моделі конкурентоспроможності торгової марки. Результати роботи також включають фінансове обґрунтування запропонованих заходів, що підкреслює їхню практичну значущість та доцільність впровадження.Документ Відкритий доступ Управління портфелем замовлень підприємства на промисловому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тришньовська, Олена Володимирівна; Кофанов, Олексій ЄвгеновичОбсяг роботи становить 146 сторінок, включає 14 ілюстрацій, 60 таблиць, перелік посилань на 62 джерел. Об'єкт дослідження: процес управління портфелем замовлень промислових підприємств. Предмет дослідження: методи, інструменти та підходи до управління портфелем замовлень. Мета роботи: розробка теоретичних, методологічних і практичних рекомендацій щодо управління портфелем замовлень, які дозволяють підвищити ефективність використання ресурсів і забезпечити стійкість до змін ринкової кон’юнктури. Методи дослідження: у роботі використано методи систематизації та узагальнення для аналізу літератури, методи аналізу та синтезу для оцінки тенденцій ринку та структури портфеля, статистичні методи для оцінки показників ефективності, матричний аналіз для оптимізації портфеля, а також методи прогнозування для моделювання попиту. Результати роботи та їх новизна: удосконалено процес сегментації замовлень та критерії оптимальності портфеля. Набуло подальшого розвитку методологія оцінки ризиків і рентабельності замовлень. Рекомендації щодо використання: результати дослідження можуть бути застосовані на промисловому підприємству для оптимізації управління портфелем замовлень, забезпечення фінансової стійкості та мінімізації ризиків залежності від окремих клієнтів.Документ Відкритий доступ Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Давидова, Олена Богданівна; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 91 шт. та дев’яти додатків, викладених на 23 сторінках. Робота виконана на 160 сторінках, без врахування додатків, містить 45 рисунків та 88 таблиць. Метою даної магістерської роботи є формування бренд-стратегії компанії- виробника на споживчому ринку, на прикладі АТ «Інделіка», яке веде діяльність на ринку ковбасних виробів України, що включає визначення теоретичних та методологічних основ формування бренд-стратегії. Об’єкт дослідження – формування бренд-стратегій компанії-виробника на споживчому ринку. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо формування бренд- стратегій компанії-виробника на споживчому ринку. Методологічна основа дослідження – загальнологічні та конкретні методи наукового пізнання: методи аналізу й синтезу, дедукції, моделювання, монографічний метод, системний підхід та маркетингові інструменти дослідження кон’юнктури ринку. Для проведення маркетингових досліджень були застосовані методи статистичної обробки інформації, аналітичні методи, метод опитування, моделювання: метод попарного порівняння, метод інтегральних оцінок, метод аналізу ієрархій Т. Сааті та інші. Науковою новизною роботи є визначення специфіки бренду та підходів до його класифікації. Надане власне трактування сутності бренду та визначення бренду на основі економічного та психологічного підходів. Визначені складові бренду з двовимірного підходу «матеріальність – раціональність». Доповнена класифікація брендів за домінантним мотивом споживача. Визначені функції бренду та механізми впливу на споживача через них. Визначені підходи до поняття стратегії, надане визначення бренд-стратегії з точки зору економічного підходу. Автором зазначені основні причини застосування та складові бренд-стратегії. Доповнена класифікація бренд-стратегій за наступними ознаками: стартова точка, спосіб маніпуляції свідомістю, тип інновації, тривалість досягнення мети, модель поведінки, реакція на зміну середовища, спосіб досягнення цілей. Визначені науково-методичні засади формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку. Магістерська дисертація містить детальний аналіз ринку ковбасних виробів України та діяльності АТ «Інделіка» на ньому, а також опис процесу розроблення та реалізації бренд-стратегії підприємства.Документ Відкритий доступ Формування бренду будівельного підприємства на споживчому ринку в умовах економічної нестабільності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Цибенко, Дар’я Юріївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичМагістерська дисертація на тему «Формування бренду будівельного підприємства на споживчому ринку в умовах економічної нестабільності» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 168 сторінок, містить 20 рисунків, 32 таблиці, 2 додатка. У роботі використано 69 джерел за переліком посилань. Мета роботи полягає у розробленні наукових положень та практичних рекомендацій щодо формування бренду будівельного підприємства на споживчому ринку в умовах економічної нестабільності на прикладі ТОВ «Ресурс Холдинг». Методи дослідження. У роботі використано системний підхід, методи аналізу і синтезу для дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, методи SWOT-аналізу для визначення сильних і слабких сторін підприємства, можливостей і загроз, методи структурно-логічного моделювання для побудови механізму формування бренду, а також статистичні та економічні методи для аналізу тенденцій ринку будівельних послуг. Об’єкт дослідження – процес формування бренду будівельного підприємства на споживчому ринку. Предмет дослідження – розробка наукових положень та практичних рекомендацій щодо формування бренду будівельного підприємства на промисловому ринку в умовах економічної нестабільності. Наукова новизна полягає у комплексному підході до формування бренду будівельного підприємства з урахуванням специфіки споживчого ринку в Україні в умовах економічної нестабільності. Вперше запропоновано структурно-логічну модель брендингової стратегії, яка базується на трьох ключових напрямах: безпека, інновації та соціальна відповідальність. Удосконалено науково-методичні засади побудови бренду в будівельній галузі шляхом застосування концепції інтегрованого брендингу та використання сучасних маркетингових інструментів. Подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо позиціонування бренду будівельного підприємства на споживчому ринку у післявоєнний період. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці рекомендацій для ТОВ «Ресурс Холдинг» щодо формування конкурентоспроможного бренду на споживчому ринку житлової нерухомості. Запропонована стратегія передбачає посилення бренду компанії за рахунок впровадження сучасних маркетингових комунікацій, розбудови брендової архітектури та створення емоційного зв’язку зі споживачами. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Ресурс Холдинг» та іншими будівельними підприємствами для посилення бренду, виходу на нові сегменти ринку та забезпечення конкурентоспроможності в умовах мінливої економічної ситуації. Ключові слова: формування бренду, будівельне підприємство, споживчий ринок, брендинг, маркетингова стратегія, економічна нестабільність, позиціонування бренду, конкурентоспроможність, соціальна відповідальність.Документ Відкритий доступ Формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на зарубіжному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Новицький, Богдан Сергійович; Лебеденко, Сергій ОлександровичМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 60 шт. Робота виконана на 100 сторінках, без врахування літератури, містить 22 рисунків та 4 таблиці. Дипломна робота спрямована на дослідження сутності та технології формування конкурентних переваг, що важливо для бізнесу в умовах мінливого середовища підвищенню ефективності експортної діяльності підприємства, розробці пропозицій та заходів щодо удосконалення експортних операцій та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Пошта». У вcтупі визначено актуальність і практичну цінність теми дослідження, основна мета і завдання дослідження, відзначено предмет і об’єкт дослідження, вказані основні методи дослідження. У розділі 1 висвітлено важливість формування конкурентних переваг для забезпечення стійкого розвитку, причому акцент робиться на необхідності врахування як природних, так і штучних конкурентних переваг. Розділ 2 глибше досліджує стратегічне управління, аналіз конкурентоспроможності та маркетингові стратегії. Він підкреслює важливість постійного аналізу та адаптації стратегій під мінливі умови ринку. У розділі 3 фокус зміщується на логістику та міжнародну експортну діяльність. Тут обговорюються труднощі і виклики, які виникають на міжнародному ринку транспортних послуг, і пропонуються конкретні стратегії для вирішення цих проблем. Запропоновано стратегічні рішення, такі як співпраця з «InPost», використання інноваційних технологій та покращення логістичного обслуговування. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження.Документ Відкритий доступ Формування програми партнерського маркетингу для підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дуденко, Оксана Олександрівна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків та літератури з 44 джерел. Виконана на 125 сторінках, містить 12 рисунків та 19 таблиць. Метою даної роботи є дослідження формування програми партнерського маркетингу для підприємства ТОВ «Київхліб». У формування дослідження покладений теоретичний матеріал, в основі якого розглядаються праці вітчизняних та зарубіжних науковців відносно партнерського маркетингу та маркетингу відносин. Також розглядаються підходи, моделі та стратегії формування програми партнерського маркетингу, застосовується маркетинговий аналіз хлібопекарної галузі та наводяться економічні розрахунки. Результати дослідження свідчать про доцільність формування програми партнерського маркетингу для підприємства «Київхліб» для можливості продуктивно використовувати ресурси та партнерські мережі для досягнення різноманітних бізнес-цілей. Дієва співпраця з партнерами є запорукою високих продажів продукції, яку виробляє підприємство, а це в свою чергу забезпечує лідерські позиції для підприємства у своїй ніші. Висновок дослідження свідчить про мінімізацію відсотка повернутої продукції за допомогою ефективної програми партнерського маркетингу.