Навчально-методичні матеріали (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено підручники, навчальні посібники, практикуми, матеріали до курсів лекцій, програми дисциплін, авторами або укладачами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (КПМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 88
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ History of Economics and Economic Thought. Recommendation for research report preparing(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Yudina, Nataliya Volodymyrivna; Kavtysh, Oksana PetrivnaThe textbook means different recommendations for research report preparing on “History of Economics and Economic Thought” by the foreign English-speaking students who study in the educational program “International Economics” in English. This book introduces a number of features specially developed for students who need to deal with more challenging assignments, the deep historical context of economic events and more complex topics on Economic Thought. These include a greater focus on global worldwide historical economic experience of different countries, contemporary analogies, interdisciplinary and multidisciplinary examples, methodological explanations for student’s individual self-tuition work, the rating system, practical examples for using such the kind of research reports as scientific articles.Документ Обмежений Series of lectures «Internet-marketing» for speciality 6.030507 «Marketing»(NTUU «KPI», 2015) Lebedenko, М.Документ Відкритий доступ The first year’s impact of the full-scale war on Ukrainian business(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Gavrysh, Oleg; Gavrysh, Iuliia; Matiukhina, Anna; Vasylets, IrynaThe relevance of the research is stipulated by the need to analyse the impact of military operations on the economic environment of Ukraine, in particular on business, constituting a significant part of the Ukrainian economy. The purpose of the article was to study the first year’s impact of the full-scale war in Ukraine on the state of Ukrainian business, to identify the main challenges and opportunities faced by business during the war, and to provide recommendations for stabilizing the economic environment in Ukraine. Methods of secondary information analysis have been used to obtain a generalized picture of the impact of military operations on Ukrainian business by analysing the reports of international and Ukrainian organizations. Statistical analysis has become the basis for evaluating dynamics and key economic indicators. The state of Ukrainian business during the Russian-Ukrainian war has been analysed. The impact of the conflict on business has been studied and recommendations for stabilizing the economic environment in Ukraine have been provided. The dynamics of gross domestic product from 2013 to 2022 and the negative impact of the war on the economy have been analysed. The ways of business adaptation to new conditions, direct losses of the industrial sector and new opportunities for business during the war have been studied. State aid measures to support business and strategic directions for overcoming the crisis and restoring the economy after the war have been described. The results of the study give evidence of a significant negative impact of the Russian-Ukrainian war on Ukrainian business, which is traced in a fall in gross domestic product, a decrease in the level of investment, an increase in unemployment and infrastructure destruction. The proposed recommendations and development strategies include the need to strengthen state support for business, stimulate investment, reform the economy to diversify and increase its resistance to external shocks. The recommendations are the result of scientific analysis and can serve as a basis for practical application by enterprises during the war and after its end.Документ Відкритий доступ Аналітична парадигма в індустрії 4.0. Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Солнцев, Сергій Олексійович; Писаренко, Наталія ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2011) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2012) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2013) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2013) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент. Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Бізнес-комунікації. Навчально-методичний комплекс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шульгіна, Людмила МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Бізнес-прогнозування. Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Виконання та оформлення дипломних робіт бакалаврів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Бажеріна, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Діджитал маркетинг. Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім Ігоря Сікорського, 2020) Писаренко, Наталія ЛеонідівнаУ навчальному посібнику наведено теоретико-методичні матеріали до опанування лекційного маткеріалу, проведення практичних занять, виконання самостійної роботи студентами кафедри промислового маркетингу, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг». Посібник містить рекомендації щодо тематики та кейсових завдань для проведення практичних занять, завдань для самостійної роботи. Наведено основні теоретико-методичні положення та необхідний для виконання роботи перелік посилань на літературні джерелаДокумент Відкритий доступ Діджитал стратегії: Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Писаренко, Наталія ЛеонідівнаУ навчальному посібнику наведено теоретико-методичні матеріали до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи та виконання розрахункової роботи студентами кафедри промислового маркетингу, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг». Посібник містить рекомендації щодо тематики та кейсових завдань для проведення практичних занять, завдань для самостійної роботи, основних етапів виконання розрахункової роботи, її структури та змісту, порядку оформлення та захисту. Наведено основні теоретико-методичні положення та необхідний для виконання роботи перелік посилань на літературні джерела та інформаційно-аналітичні програми.Документ Відкритий доступ Логістика в системі маркетингу підприємства: навчально-методичний комплекс з вивчення дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Стадніченко, Вадим ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Магістерська дисертація з маркетингу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Кубишина, Надія СергіївнаДокумент Відкритий доступ Маркетинг в інформаційному суспільстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Маркетинг високовольтного обладнання(НТУУ «КПІ», 2016) Бржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Маркетинг послуг. Робочий зошит(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Гнітецький, Євген Віталійович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаЕлектронне мережне навчальне видання містить практикум з основних розділів курсу. Надана велика кількість практичних прикладів та фактичних матеріалів, що ілюструють, підкріплюють та допомагають розкрити суть і зрозуміти теоретичні положення дисципліни. Наведені практичні завданя, основані на теорії курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, що бажають поглибити своє розуміння з дисципліни маркетинг послуг, а також інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.Документ Відкритий доступ Маркетинг послуг: розрахункова робота(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Бажеріна, Катерина Володимирівна; Гнітецький, Євген Віталійович