Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Автор "Бажеріна, Катерина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Пріоритетні напрями розвитку смарт-концепції міста Києва(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Крячко, Катерина Олексіївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДана дипломна робота присвячена темі «Пріоритетні напрями розвитку смарт-концепції міста Києва», яка містить три розділи за обсягом 117 сторінок, включаючи 8 таблиць та 33 рисунки. Метою маркетингового дослідження є визначення пріоритетних напрямів при формуванні програми «смарт-сіті» для міста Києва. У ході дослідження концепції «розумного» міста та закордонного досвіду її впровадження, було визначено які напрями і галузі охоплює смарт-сіті, задля того, щоб покращити життя мешканців територій та сприяти розвитку інноваційного міського середовища. Методами дослідження в дипломній роботі були кабінетні дослідження, глибинне інтерв’ю, фокус-група та опитування мешканців міста Києва завдяки методу анкетування. Результати проведеного дослідження: визначено пріоритетні напрями, які є першочерговими для розвитку «розумної» концепції для міста Києва, отримано перелік проблем, з якими кияни зіштовхувалися особисто, визначено як мешканці міста вирішують існуючі проблеми та які технології допомагають їм впоратися з ними у повсякденному житті, отримано перелік пропозицій та ідей, які доцільно впроваджувати у місто задля покращення життя киян та розраховано загальний бюджет витрат на імплементацію необхідний інтелектуальних та додаткових технологій. Новизна отриманих результатів полягає у відсутності попередніх досліджень, які би активно залучали мешканців територій перед впровадженням смарт-концепції в міста України. Враховуючи, що смарт-концепція міста передбачає активну участь громадськості та мешканців у процесі планування та розвитку, дослідження зосереджується на цьому аспекті. Це дозволило побудувати збалансовану смарт-концепцію , яка враховує потреби та пріоритети самої громади.Документ Відкритий доступ Розроблення комплексу просування ТМ «Piazza del Caffe» на споживчому ринку зернової кави(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Прохуренко, Анна Сергіївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шеховцова, Анна Андріївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДана бакалаврська робота на тему «Розроблення нового бренду дитячого харчування від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»» виконана на 151 сторінок. Робота складається з трьох розділів та місить в собі 27 таблиць та 22 рисунка. Основною метою даної роботи є надання комплексних рекомендацій для ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» щодо розроблення нового бренду дитячого харчування. Також до мети належить надання стратегії ефективного просування нового бренду на ринку, використовуючи різноманітні канали комунікації та рекламу в місцях продажу. В ході маркетингового дослідження, яке включало як збір вторинної інформації, так і отримання первинної. Первинна інформація включала в себе такі польові дослідження як проведення фокус-груп та глибинних інтервʼю задля отримання якісних даних. Ці на підлягати попередньому аналізу та потім перевірялись за допомогою анкетування. Під час аналізу та обробки зібраної первинної інформації були використано програмне забезпечення Excel та мова програмування Python. Новизна отриманих результатів даної роботи полягає у запропонованому комплексному та інноваційному підході до розробки нового бренду дитячого харчування, який охоплює розробку схеми створення нового бренду, який в свою чергу має відображати такі цінності як натуральність, якість та турботу про дітей.Документ Відкритий доступ Розроблення програми посилення бренду «Molendam» на основі аудиту його здоров’я(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Зоц, Олександра Дмитрівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТМ «Lel’»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Самчук, Анастасія Євгенівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота містить вступ, три розділи, у кожному з яких по 3 пункти, висновки, список літератури та додатки. У роботі представлено 23 таблиці та 14 рисунків. Тема дипломної роботи присвячена удосконаленню комплексу маркетингових комунікацій торгової марки «Lel’» з метою вирішення її маркетингової управлінської проблеми. Метою написання даної роботи є розроблення теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства, що виготовляє продукцію під цим брендом. Ціллю проведення маркетингового дослідження було сформульовано наступним чином: аналіз наявного комплексу маркетингових комунікацій ТМ «Lel’» та конкурентів, аналіз їх ефективності, а також визначення обізнаності споживачів про свіжі сири та культури споживання, з метою визначення конкретних задач на удосконалення комплексу маркетингових комунікацій. Для проведення дослідження було застосовано метод порівняльного аналізу, метод аналогії, логіка, опитування аудиторії як метод маркетингових досліджень. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення Microsoft Excel. Результати дослідження дали змогу розробити комплекс маркетингових комунікацій для торгової марки та концепцію заходів, впровадження яких посилять позиції компанії на ринку та підвищать відомість бренду. У результаті розрахунку економічної ефективності рекомендацій було підтверджено доцільність їх впровадження.Документ Відкритий доступ Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черняк, Гліб Ігорович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота з теми «Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ» містить 98 сторінок основного тексту, 23 таблиці, 15 малюнків та 2 додатки. Метою даної роботи є дослідження спрямоване на визначення заходів, необхідних для удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «ЗОДІАК-СБ». Результатом дослідження є формування переліку рекомендацій для вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ЗОДІАК-СБ» в контексті маркетингових комунікацій. Для проведення маркетингового дослідження було обрано якісний метод, такий як інтернет-анкетування, а також аналіз інформації, отриманої із вторинних джерел та кількісні методи, такі як економічний аналіз, що здійснюється для обґрунтування доцільності дотримання складених рекомендацій з точки зору фінансових можливостей підприємства. Отримані результати: в результаті ситуаційного аналізу було визначено особливості маркетингового середовища, слабкі та сильні сторони компанії, а також її внутрішні ресурси. На основі ситуаційного аналізу було сформульовано симптоматику та власне маркетингову управлінську проблему, що постала перед компанією. Було сформульовано цілі та завдання дослідження, а також розроблено його хід. В результаті проведення інтернет-анкетування було виявлено інформацію щодо особливостей поведінки споживачів на яку планується орієнтувати комплекс маркетингових комунікацій. За допомогою цього було складено список рекомендацій, що їх доцільно застосувати.Документ Відкритий доступ Удосконалення комунікаційної політики в аспекті соціально-відповідального маркетингу ТОВ «Кормотех»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Склярова, Дар’я Костянтинівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Удосконалення комунікаційної політики підприємства «BeesBerry»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Наконечна, Валерія Олександрівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Удосконалення комунікаційної політики ТОВ "САНСЕЙ ЕНЕРДЖІ" на ринку станцій резервного живлення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бабенко, Владислава Євгеніївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота складається з вступу та трьох розділів. Темою бакалаврської дипломної роботи є «Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «САНСЕЙ ЕНЕРДЖІ» на ринку станцій резервного живлення”. В роботі описано та проаналізовано маркетингове середовище, враховуючи конкурентів, споживачів та партнерів. За допомогою SWOT аналізу визначена маркетингова управлінська проблема, яка потребує вирішення. В роботі проведений аналіз методології дослідження, а також етап підготовки до анкетування споживачів, збір і аналіз отриманих даних. На основі цього аналізу надані практичні рекомендації з економічною доцільністю. У результаті дослідження було проведено аналіз актуальних каналів комунікації для споживачів, виявлено та вивчено фактори, які впливають на їх критерії вибору резервного живлення, а також оцінено ставлення споживачів до інформування з боку компанії, виявлено, що сама обізнаність по галузі на низькому рівні. Додатково, була проведена економічна оцінка та оцінка ефективності наданих рекомендацій. В рамках дослідження було розроблено 22 пошукові питання. Це дало змогу отримати цінні відповіді та визначити можливості для удосконалення системи маркетингових комунікацій. Одна з головних цілей роботи полягала в формуванні лояльності та збільшенні обізнаності серед споживачів про наш бренд. За наповненням робота містить 9 рисунків, 3 формули, 15 таблиць.Документ Відкритий доступ Удосконалення рекламної діяльності ТОВ «НАТУРПРОДУКТ-ВЕГА»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Казанцев, Ілля Володимирович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота на тему «Удосконалення рекламної діяльності ТОВ «НАТУРПРОДУКТ-ВЕГА» присвячена аналізу реклами підприємством для суб-бренду «Lacalut sensitive» на ринку зубних паст. Робота виконана на 106 сторінок, містить 27 рисунків та 29 таблиць. Основною метою роботи є вдосконалення рекламної діяльності для підприємства шляхом надання рекомендацій у вигляді медіа-планування та пропозицій з рекламного звернення. В ході роботи було використано кабінетні та польові дослідження, для збирання вторинної та первинної інформації відповідно. Кабінетні дослідження в себе включали збір внутрішньої інформації підприємства та відкритої, доступної в інтернеті. Методом збирання інформації в польових дослідженнях було обрано анкетне опитування та фокус-групу. Для обробки отриманої інформації було застосовано додаток Excel та SPSS для проведення факторного аналізу. Новизна отриманих результатів підтверджується: розробленою методикою вдосконалення рекламної діяльності на основі проаналізованих наукових джерел, отриманою первинною інформацією та наданими рекомендаціями для наступної рекламної кампанії підприємства ТОВ «НАТУРПРОДУКТ-ВЕГА».Документ Відкритий доступ Удосконалення рекламної політики компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пащенко, Єлизавета Віталіївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДипломна робота написана на тему : «Удосконалення рекламної політики компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні». Робота містить 110 сторінок, 22 таблиці та 16 рисунків. Актуальність теми полягає в тому, що нестабільна економічна ситуація в Україні призводить до сповільнення розвитку підприємницької діяльності як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Власники бізнесу стикаються з необхідністю оптимізувати витрати, включаючи рекламні витрати. Це означає, що їм потрібно перерозподілити бюджети на користь найбільш ефективних каналів інформування та залучення споживачів, які приносять прибуток і можуть бути оцінені однаково. Метою даної дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної політики компанії "Три Ведмеді" на ринку морозива в Україні. Предметом аналізу є рекламна стратегія компанії "Три Ведмеді" на українському ринку морозива. Дослідження фокусується на інформаційно-методологічних підходах до управління та оцінки реклами як інструменту для поліпшення ефективності бізнесу. Об'єктом дослідження є рекламна діяльність компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні. Суб’єктом дослідження є споживачі, які слідкують за своїм образом життя, їдять натуральну продукцію. Метод який був обраний в роботі, це метод кабінетного дослідження. За допомогою нього було виявлена структура ринку та можливі варіанти для просування У роботі також було розроблено 10 пошукових питань та 6 завданьДокумент Відкритий доступ Удосконалення іміджу бренду «АХА» на ринку сухих сніданків України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-06) Сотник, Валерія Віталіївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Формування персонального бренду на ринку кондитерських виробів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гаврилюк, Катерина Юріївна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Формування іміджу банківської установи на вітчизняному ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Костюк, Тетяна Ігорівна; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаОсновна частина дипломного роботи містить 136 сторінок печатного тексту, в якому наведено 49 рисунків, 22 таблиці та 1 формула. Метою дипломної роботи було визначено розробка конкретних заходів вдосконалення елементів іміджу «Сенс Банку», який є одним з системно важливих банків України, відповідно до визначеної мети формування позитивного іміджу банку та наведеної структури іміджу банку. Були сформовані завдання дослідження елементів іміджу «Сенс Банку» та сформульовані пошукові питання. Відповідно до інформації, яку планувалось отримати, використовувався метод опитування споживачів методом анкетування для збору якісних даних. Під час проведення маркетингового дослідження було отримано результати про те, що банк має проблеми з формуванням позитивного іміджу серед клієнтів, позитивної репутації на ринку, підвищення ефективності своєї рекламної діяльності серед споживачів ринку та підвищення їх обізнаності про соціальну роль банку в житті країни. Відповідно до цього були розроблені конкретні заходи, що сформують позитивний імідж АТ «Сенс Банк» серед споживачів ринку.