Магістерські роботи (ПГМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ПГМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 111
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматизована мобільна платформа для транспортування малогабаритних вантажів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-01) Лавренчук, Ганна Василівна; Узунов, Олександр ВасильовичМагістерська дисертація на тему: «Автоматизована мобільна платформа для транспортування малогабаритних вантажів», складається із 5-ти розділів, обсяг пояснювальної записки складає 103 сторінки основного тексту, включає в собі 48 рисунків, 28 таблиць та 7 плакатів графічного матеріалу. Метою роботи є вирішення проблеми стабілізації автоматизованої платформи з вантажем за умови його відхилення від осі рівноваги системи на певну відстань. Вирішення цієї проблеми дозволяє створити одновісний автоматизований транспорт для перевезення малогабаритних вантажів, що не має аналогів на ринку логістики. Впровадження такого типу платформи дозволяє автоматизувати склади та інші підприємства, що мають в наявності власні складські приміщення. Щоб досягти поставленої мети в роботі було поставлено наступні задачі: - Провести силовий та геометричний розрахунки параметрів системи; - Змоделювати процес повороту платформи та процес роботи приводу стабілізації платформи в середовищі програми «MATLAB Simulink» та на основі моделей проаналізувати ці процеси; - Створити загальну модель процесу стабілізації платформи та провести аналіз характеру поведінки параметрів системи; - На основі проведених досліджень провести підсумки роботи. В першому розділі даної дисертації було проведено огляд існуючих автоматизованих платформ, та вибір приладу, як основу створення досліджуваної платформи. А також сформульовано основні задачі, які необхідно вирішити. В другому розділі виконали основну частину завдання, а саме створили всі необхідні розрахунки, змоделювали математичні моделі та на основі їх дослідження провели аналіз роботи системи стабілізації. Об’єктом дослідження є процеси, що виникають при повороті одновісної платформи під дією сил на вантаж, що зміщений від осі рівноваги системи. Предметом дослідження є залежність кута повороту платформи та часу на компенсацію відхилення при різних масах та початкових відхиленнях вантажу. Наукова новизна досліджуваного та проектованого об'єкту полягає в створені унікальної, одновісної, автоматизованої платформи з невеликими габаритними розмірами, така, що зможе переміщувати невеликий товар у важкодоступних місцях для великогабаритної автоматизованої техніки, одночасно з цим розвантажити людський ресурс, який можна спрямувати на інші, важливіші роботи. Публікації. За темою магістерської дисертації було опубліковано 1 працю, а саме тезу на тему «МОДЕЛЮВАННЯ ДІЇ НЕЗБАЛАНСОВАНОЇ ОДНОВІСНОЇ ПЛАТФОРМИ» Ганна Лавренчук, Олександр Узунов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Документ Відкритий доступ Автоматизована пневматична система фасування легкозаймистих рідин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12-17) Яремко, Андрій Романович; Ганпанцурова, Оксана СергіївнаДисертація на тему: «Автоматизована пневматична система фасування легкозаймистих рідин». Мета роботи - розрахунок та проектування системи для фасування легкозаймистих продуктів у вибухонебезпечних середовищах. У цій роботі детально проаналізовано існуючі рішення та проблематику роботи у вибухонебезпечних середовища. Враховуючи умови роботи було прийнято рішення розробити повністю пневматичну систему (пневматичні виконавчі органи, пневматична логіка керування) для виконання поставлених завдань. Розглянуто аналогічні автоматизовані рішення та їх недоліки. Проведено пневматичний розрахунок системи, вибір пневматичного обладнання. Запропоновано способи підвищення продуктивності системи. Після проектування система була зібрана та протестована на відповідність характеристикам заданим в технічному завданні. При написанні дисертації було використано наступні програмні застосунки: MS Word 2016, КОМПАС 3D V18, CreoView4.2, PaintДокумент Відкритий доступ Автономний гідропривод позиціонування робочої поверхні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Самусенко, Микола Олегович; Губарев, Олександр ПавловичДана робота присвячена розробці схематичного рішення позиціонування робочої ланки компактного електрогідравлічного модуля без датчиків зворотного зв’язку. У дипломній роботі проаналізовано різні конструктивні рішення приводів та систем керування без датчиків зворотного зв’язку, було знайдено основні переваги та недоліки. Скориставшись цими знаннями, було запропоновано позиціонування робочої ланки за рахунок дозованої подачі рідини шляхом розробки модуля пружно-гідравлічного дозування з фіксованими об’ємами. У роботі було виконано необхідні розрахунки для розробки даної системи. Розроблено математичну модель електрогідравлічного модуля з метою визначення кількості спрацювань модуля пружно-гідравлічного дозування для переміщення вихідної ланки гідроциліндра в задане положення під дією зовнішнього навантаження.Документ Відкритий доступ Адаптивна система гідроприводу з системою рекуперації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Йовенко, Олександр Олександрович.; Муращенко, Альона МиколаївнаАктуальність підвищення енергетичної ефективності є важливою в сучасному світі з ряду причин. Такі як зменшення споживання ресурсі, зменшення викидів парникових газі, зменшення витрат на енергію, стимулювання інновацій, безпека енергозабезпечення. В цілому, підвищення енергетичної ефективності є ключовим елементом сталого розвитку та енергетичної стратегії, який сприяє різноманіттю користувачів енергії, більш економічному використанню ресурсів та збереженню навколишнього середовища. Преси є важливим елементом обладнання в машинобудуванні та обробній промисловості. Зростаючий попит на виробництво різноманітних машин на технологічне та енергоефективне обладнання. Тому підвищення енергоефективності на виробництві є важливим, і багато компаній шукають шляхи оптимізації енергоспоживання, втому числі за рахунок використання енергоефективних гідравлічних пресів. В роботі присвячено напрям для вирішення проблем шляхом альтернативного підвищення ефективності гідравлічних приводів, впровадити системи рекуперації енергії, підвищити ККД двигунів і ще більше знизити встановлену потужність і енергоспоживання електричних машин. Для визначення ефективності запропонованої гідравлічної системи пресу з акумулюванням, проведено моделювання схеми модуля рекуперації, і отримано результуючі графіки, зокрема зарядки та розрядки гідроакумулятора.Документ Відкритий доступ Адаптивна система гідроприводу з трьома рівнями потужності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Поліщук, Дмитро Володимирович; Ганпанцурова, Оксана СергіївнаМетою роботи є розробка адаптивної системи гідроприводу з 3 рівнями потужності, алгоритму її керування, проведення експерименту і аналіз отриманих результатів. Задачі: провести аналіз адаптивних систем та їх види; розробити гідравлічну схему адаптивного гідроприводу; побудувати алгоритм управління для адаптивної системи з 3 рівнями потужності для випробувального стенду та для реальної системи; провести експериментальне дослідження адаптивної системи гідроприводу зі встановленням гідравлічного акумулятора та без нього для різних умов роботи системи. зробити порівняльний аналіз доцільності встановлення гідроакумулятора.Документ Відкритий доступ Адаптивний електропневмопривід маніпулятора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Мазаєв, Гліб Станіславович; Узунов, Олександр ВасильовичУ магістерській дисертації розглянуто проблему відриву вантажу при великому прискоренні робочого органу через нечутливість автоматизованої системи до маси вантажу. Вирішення проблеми досягнуто через впровадження адаптивної системи керування приводом маніпулятора. Розроблено математичну модель пневматичного приводу у середовищі MATLAB SIMULINK. Результати її тестування показали відповідність до реальних фізичних процесів, що проходять під час роботи приводу. Було проведено моделювання процесу руху поршня пневматичного циліндру при заданих вхідних параметрах моделі. Результати дослідження цього процесу допомогли виявити діапазон мас вантажу, при яких сила, що діє на масу під час руху маніпулятора більша за силу утримання вантажу. Таким чином, розроблена математична модель дозволяє перевіряти подібні системи на знаходження «проблемних» діапазонів мас для маніпуляторів з вакуумними захоплювальними пристроями. Для вирішення проблеми була розроблена удосконалена система керування, а саме, забезпечена адаптація до маси вантажу, який переміщується, за рахунок використання додаткового датчику тиску, встановленого у поршневій камері циліндру, а також пропорційного розподільника для керування пневмоциліндром, який забезпечує потрібні характеристики руху. Отримані дані були використані при розробці алгоритму керування електропневматичним приводом.Документ Відкритий доступ Активна аеродинамічна система антикрил з гідравлічним та електричним приводом для автомобіля(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ситник, Іван Андрійович; Губарев, Олександр ПавловичРобота складається з 6 розділів, має обсяг 89 аркушів, містить 32 ілюстрації, 22 таблиці. При написанні роботи було використано 13 джерел. Метою даної магістерської дисертації є дослідження системи активної аеродинаміки, яка здатна автоматично адаптувати кут атаки антикрил в реальному часі, в залежності від швидкості автомобіля та умов руху і враховувати перерозподіл навантаження між задніми колесами. Така система дозволить забезпечити максимально можливу притискну силу для покращення керованості автомобіля на поворотах і маневрах, а також мінімізацію опору на прямих ділянках для досягнення вищих швидкостей.Документ Відкритий доступ Аналіз зношування та підвищення зносостійкості коліс та рейок кранів(2018) Шевченко, Владислав Васильович; Проценко, Павло ЮрійовичТемою виконаного магістерської дисертації є дослідження впливу різних режимі шліфування рейки на інтенсивність зношування та вплив електроіскрового легування на масове зношування деталі. Дослідження відбувалися на стенді для шліфування який дає змогу відтворити режими шліфування наближені до реальних умов ремонту рейки. Метою роботи є підвищення довговічності ходових коліс мостових кранів на основі використання методу електроіскрового легування. За рахунок цього можна збільшити ресурс роботи кранової системи “кран – рейкова колія”, оскільки це дозволить підвищити тривалість міжремонтного періоду роботи крана. Суть проблеми полягає в втраті працездатності та прискореному виходу з ладу під час експлуатації кранових коліс, що є наслідком процесів, які відбуваються у їх приповерхневих шарах, а саме: тертя та зношування, перерозподіл залишкових напружень та їх надмірна концентрація, розвиток мікротріщин, втрата міцності.Документ Відкритий доступ Аналіз перехідних процесів при підйомі вантажів козловим краном в логістичній системі заводу будівельних матеріалів(2018) Таніч, Ганна Володимирівна; Нєженцев, Олексій БорисовичДослідженню і розрахунку динамічних навантажень при підйомі вантажу присвячено велике число робіт. При цьому за основний розрахунковий випадок береться підйом вантажу "з підхопленням", при якому вважається, що динамічні навантаження мають максимальні значення, а отримані в результаті коефіцієнти динамічності рекомендується використовувати при розрахунку металоконструкцій кранів на міцність. При цьому дослідники обмежуються розглядом трьох етапів при підйомі вантажу "з підхопленням": 1) вибір провисання (слабини) каната і зазорів в приводі; 2) зміна зусилля в канаті від нуля до значення, рівного вазі вантажу, що піднімається; 3) підйом вантажу, що супроводжується рухом усіх приведених мас. Магістерська дисертація складається зі вступу, 6 розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 72 найменувань, 2 додатків. Основний текст дисертації викладено на 97 стор. Повний обсяг дисертації становить 134 стор.Документ Відкритий доступ Багатопараметрична оптимізація елементів механізму пересування мостового крану на складі металів(2018) Терещенко, Катерина Анатоліївна; Нєженцев, Олексій БорисовичОб’єкт дослідження – кран мостовий електричний з магнітною шайбою, вантажопідйомністю 5 тонн, проліт 20 м. Місце установки – склад металу. Мета роботи – оптимізація параметрів механізму пересування крану (передаточного числа редуктора та радіуса ходового колеса) по узагальненим критерієм. В роботі виконаний огляд літератури по оптимізації вантажопідйомних машин, розроблена математична модель мостового крану при його пересуванні з врахуванням втрати енергії, розроблена методика оптимізації передаточного числа редуктора та радіуса ходового колеса механізму пересування крану, проведена їх оптимізація для механізму пересування мостового магнітного крана вантажопідйомністю 5 т, виконано аналіз результатів оптимізації. Магістерська дисертація складається зі вступу, 6 розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 76 найменувань, 2 додатків. Основний текст дисертації викладено на 98 стор. Повний обсяг дисертації становить 133 стор.Документ Відкритий доступ Багатопараметричний аналіз процесів опускання вантажів козловим краном на складі металу(2018) Зелінський, Богдан Вадимович; Нєженцев, Олексій БорисовичВиконано літературний пошук по питанням динамічних зусиль при роботі механізму підйому кранів мостового типу; розвинута математична модель козлового крана при опусканні вантажів; проведено багатопараметричний ана-ліз перехідних процесів козлового крана при опусканні вантажів в тому числі і в режимі електродинамічного гальмування; побудовано графіки залежностей часу опускання вантажу козловим краном в/п 20 т від висоти і механічних ха-рактеристик в режимі динамічного гальмування, а також графіки залежностей коефіцієнта динамічності в металоконструкції та коефіцієнта динамічності в канатах від висоти і механічних характеристик при опусканні вантажів козло-вим краном в/п 20 т в режимі динамічного гальмування; проведено аналіз отриманих результатів.Документ Відкритий доступ Багатопозиційна пневматична поворотна платформа(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Піпа, Віктор Володимирович; Бєліков, Костянтин ОлександровичМетою даної роботи було розроблення та дослідження пневматичного поворотного стола з багатопозиційним позиціонуванням, орієнтованого на використання в автоматизованих виробничих та логістичних системах. Для досягнення поставленої мети було проаналізовано типи пневматичних приводів, конструкції плунжерних фіксаторів, а також методи керування через пневмоострови. У роботі розроблено концепцію та 3D-модель поворотного стола, в якій реалізовано до 26 фіксованих позицій за допомогою комбінацій пневморозподільників та логічних елементів. Проведено математичне та комп’ютерне моделювання процесу повороту із використанням середовища Simulink, а також структурно-силовий аналіз плунжера в ANSYS. Особливу увагу приділено розрахунку точності позиціонування та силі, яка виникає при зіткненні з обмежувальним елементом (тензодатчиком). Результати досліджень дозволили сформулювати рекомендації щодо оптимальної конфігурації пневмосистеми, вибору кількості розподільників, а також підтвердити міцність основних вузлів при дії розрахункових навантажень. У роботі також представлено техніко-економічне обґрунтування стартап-проєкту із порівнянням із конкурентними рішеннями. Проєкт виконано на 95 сторінках, містить 32 рисунків та 34 посилань на джерела інформації.Документ Відкритий доступ Вдосконалення технічного рішення шасі рухомої роботизованої платформи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-01) Щока, Назар Валерійович; Струтинський, Сергій ВасильовичМагістерська дисертація націлена на дослідження та розробку інноваційної автоматизованої-роботизованої колісної платформи для застосування в логістичних центрах. В сучасному світі логістика вимагає високого рівня ефективності та автоматизації, і колісні платформи стають ключовими компонентами для оптимізації вантажних процесів. Основна мета дослідження полягає у створенні роботизованої платформи, яка поєднуватиме в собі автоматизовані та роботизовані елементи. Дана платформа буде призначена для вантажоперевезень, складської логістики та ефективного управління внутрішніми та зовнішніми транспортними потоками в логістичних центрах. Дипломна робота включає в себе наступні розділи: Аналіз публікації за тематикою дослідження колісних рухомих роботизованих платформ: В даному розділі проводиться огляд та порівняння існуючих мобільних вантажних платформ, аналіз їхніх переваг та недоліків, вступ про елементні бази. Обгрунтування схемного рішення та оптимізація конструкції рухомої роботизованої платформи: В даному розділі наведено схемні рішення платформ запропонованих в дипломній роботі підібрані комплектуючі та розраховано характеристики даних роботизованих колісних платформ, а також проведено розрахунки на міцність в середовищі програмного забезпечення SolidWorks. Безпечна експлуатація та обслуговування об’єкта проектування: В цьому розділі було розглянуто основні аспекти небезпеки які створює дана привідна платформа на підприємстві та їх вирішення і контроль в процесі роботи підприємства. Розроблення стертап-проекту: Даний розділ охоплює стратегічне планування, концептуалізацію та технічні аспекти розвитку платформи, спрямовані на створення інноваційного та конкурентоспроможного роботизованого рухомого засобу. Дана робота розкриває важливу тему автоматизації та роботизації в логістиці та логістичних центрах, а також розробку інноваційних рішень у сфері вантажних перевезень. Результати дослідження можуть бути корисними для покращення та оптимізації логістичних процесів у сучасних підприємствах.Документ Відкритий доступ Вдосконалення гідравлічної системи керування боларда(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Козлов, Михайло Юрійович; Муращенко, Альона МиколаївнаРобота містить 26 таблиць, 33 малюнки та 41 літературне джерело. Обсяг роботи склав 101 сторінки. Актуальність теми дослідження обумовлена потребою вдосконалення гідравлічної системи керування блокіратора з урахуванням особливостей енергопостачання в більшості країн, де використовується лише одна фаза на 220 В. Дослідження виявило, що в системі боларда існують проблеми, такі як обмежена потужність однофазних двигунів та недоліки у синхронізації роботи гідроциліндрів при використанні спареного насоса. Технічне завдання на модернізацію визначило основні напрямки: вирішення проблеми моторно-насосною групою, покращення швидкодії циклу та зменшення собівартості гідростанції. Для цього було запропоновано вилучити спарений насос та замінити його на одиничний, який буде живити гідроакумулятор. Це покращить швидкодію та синхронізацію роботи гідроприводів, збільшуючи об'єм гідроакумулятора для збереження ефективності системи. Метою дослідження є вдосконалення гідравлічної системи керування блокіратора, а завдання визначені як програма цілеспрямованих дій, орієнтованих на вирішення конкретних проблем і досягнення запланованих результатів. Завдання дослідження визначено як послідовне вирішення проблем наукового дослідження, спрямоване на вирішення загальної проблеми магістерської дисертації. Об'єкт дослідження – гідравлічна система керування блокіратора. Предмет дослідження – конкретні властивості та характеристики цієї системи. Методи дослідження включають аналіз, моделювання, експеримент та комплексне тестування, які використовуються для досягнення мети роботи. Наукова новизна дослідження полягає в отриманні нових рішень та висновків, що відрізняються від відомих раніше, а також в уточненні раніше недостатньо досліджених аспектів. Практичне значення одержаних результатів проявляється у рекомендаціях щодо впровадження та використання покращеної гідравлічної системи в гідротехнічних спорудах.Документ Відкритий доступ Вивчення впливу композиційних матеріалів на енергоефективність пар тертя компресорних машин(2018) Дашутін, Артем Григорович; Коваль, Олексій ДмитровичВ роботі «Вивчення впливу композиційних матеріалів на енергоефективність пар тертя компресорних машин» розглянута можливість збільшити енергоефективність компресора за рахунок зменшення витрати мастила, яке використовується для змащування пар тертя, що, наприклад, буде запобігати виникненню нагару. Підвищення енергоефективності пропонується досягти створенням найбільш раціональних режимів роботи пар тертя, що в свою чергу може зменшити експлуатаційні витрати та витрати на ремонт компресора. Представлений літературний аналіз існуючих композитних матеріалів, які використовуються у системах ущільнення пар тертя та здійснено огляд конструкцій систем змащування. Визначені основні види навантажень, напружень та інш. параметрів, які впливають на роботу пар ущільнення в компресорному обладнанні. В роботі, використовуючи закони газової механіки, гідравліки, та фізики виконані теоретичні дослідження процесів, які відбуваються під час роботи пар тертя поршневоциліндричної групи. Результати експериментальних досліджень, які проведені на компресорі 6ВГУ4-24/250 з метою підтвердження результатів, отриманих теоретичним шляхом, наведені для композитного матеріалу Флубон - 20, який використано як матеріал для виготовлення сальникових кілець.Документ Відкритий доступ Випробувальний стенд для гідромашин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12-17) Каращук, Яків Федорович; Гришко, Ігор АнатолійовичВ даному дипломному проекті розглянуто модернізацію випробувального стенда. В даному випадку складено гідравлічну схему стенда. Модернізація стенда реалізована за допомогою встановлення на нього двигуна внутрішнього згоряння ЯМЗ-238, який має обертати вал гідронасоса, що випробовується. Було виконано гідравлічний розрахунок та підбір гідравлічного обладнання. Також побудовано ЗД моделі гідробака та його елементів, розроблено модель рами для двигуна та опори, на якій вона знаходиться та саму модель стенда, скомпоновано його елементи. На основі цих моделей було створено креслення. Після з’ясування побажань замовника я перейшов до безпосередньої розробки стенда. Цей проект містить креслення та загальні види на листах формату А1. На них зображено: загальний вигляд стенда та його вигляд в ізометрії, складальне креслення гідробака, його деталювання, капот, його складальні одиниці та гідравлічна схема. Також до проекту додано пояснювальну записку, що містить зображення компонентів, таблиці та повні характеристики апаратури. В додатку є специфікації до загального вигляду стенда та до складального креслення гідравлічного бака та інших елементів.Документ Відкритий доступ Виробничо-логістична система нанесення рідких покриттів(2018) Семенчук, Роман Вікторович; Струтинський, Сергій ВасильовичТемою виконаного магістерської дисертації є розробка виробничо-логістичної системи нанесення рідких покриттів. Нанесення рідких матеріалів на вироби відбувається на спеціально обладнаній ділянці траси конвеєра. Для забезпечення рівномірного, без напливів,нанесення реагенту на оброблювані поверхні, траєкторія руху виробів витримується строго вертикальною. Метою розробки є створення автоматизованої системи керування яка буде задавати необхідну швидкість руху тягового ланцюга в певний момент та певний період часу для забезпечення технології нанесення реагенту для окремої взятої заготовки. Суть проблеми полягає у тому, що для кожної заготовки потрібна своя технологія нанесення рідкого покриття. Порівнюємо з інерційними властивостями двигуна та підбираємо привідну станцію, а також регулюємо систему керування для того, максимально ефективно використовувати наявні ресурси.Документ Відкритий доступ Вібродіагностика редуктора приводу ескалатора метрополітену(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-05) Бойко, Віталій Юрійович; Данильченко, Юрій МихайловичМагістерська робота описує процес моніторингу стану редуктора ескалатора метрополітену. Ескалаторна служба КП «Київський метрополітен» поставила технічне завдання підтримки нормального технічного стану редуктора ескалатора з мінімальними витратами. Для задоволення цієї умови був обраний відносно дешевий і точний метод моніторингу стану коробки передач. Метод заснований на вимірах і аналізі вібраційних сигналів (вібродіагностиці). Дослідження, проведені в даній роботі, стосувалися акустичних, вібраційних і теплових процесів, пов'язаних з утворенням дефектів компонентів редуктора ескалатора. Предметом дослідження було визначення діагностичних симптомів, заснованих на параметризації вібраційних сигналів, що генеруються коробкою передач, що дозволяє виявити несправності елементів редуктора. Метою роботи було розробка ефективного методу виявлення дефектів компонентів коробки передач за допомогою вібраційних сигналів. Під час виконання роботи були виконані наступні завдання: аналіз літератури, пов'язаний з темою роботи, обґрунтування використання вибраних методів обробки сигналів, експериментальне дослідження та аналіз отриманих даних, реалізація запропонованої методології як стартап проекту. За результатами досліджень розроблено метод вібродіагностики редуктора коробки передач ескалатора метрополітену.Документ Відкритий доступ Газодинамічні характеристики осьового двоступінчастого високооборотного компресора з протиобертанням(2018) Розумний, Олексій Костянтинович; Семінська, Наталія ВалеріївнаТема даної магістерської дисертації «Газодинамічні характеристики осьового двоступінчастого високооборотного компресора з протиобертанням». В даній роботі були розглянуті сфери застосування та існуючі методи розрахунку осьових компресорів, вдосконалена методика газодинамічного розрахунку осьового двоступінчастого компресора з протиобертанням для використання в складі високопотужного технологічного лазеру. За отриманою методикою була розроблена комп’ютерна програма газодинамічного розрахунку осьового двоступінчастого компресора з протиобертанням для роботи в складі високопотужного технологічного лазеру. З програми були отримані необхідні для побудови геометричні характеристики, за якими була створена аналітична модель. На аналітичній моделі було проведене комп’ютерне моделювання робочого процесу в компресорі. Результати комп’ютерного моделювання були порівняні з результатами експериментів фізичної моделі осьового компресора. При порівнянні результатів було визначено, що методика газодинамічного розрахунку осьового двоступінчастого компресора з протиобертанням для використання в складі високопотужного технологічного лазеру є адекватною і коректною. Також в роботі була проаналізована можливість запуску стартап-проекту з виготовлення і реалізації осьового двоступінчастого компресора з протиобертанням для використання в складі високопотужного технологічного лазеру. Дисертаційна робота включає 98 сторінок основної частини та плакати ілюстрованого матеріалу.Документ Відкритий доступ Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зелений, Андрій Миколайович; Муращенко, Альона МиколаївнаМагістерська дисертація складається з 7 розділів на 79 стр. (огляд існуючих гідроприводів; розрахунки; підбір обладнання; розробка алгоритму керування; техніка безпеки; стартап-проєкт). Робота містить 8 ілюстрацій, 24 таблиці, 12 джерел за переліком посилань. Магістерська дисертація "Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища" розглядає проблеми ефективного управління сміттєсховищем, зосереджуючись на розробці та імплементації гідравлічної системи керування. Дослідження включає в себе комплексний підхід, який охоплює аспекти гідравлічного приводу, розроблення креслень для елементів системи, та розробку алгоритму керування для ефективної роботи гідроприводу. Відповідно, актуальністю теми «Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища» є покращення роботи гідроприводу та оптимізація взаємодії із відходами, що відповідає сучасним вимогам та тенденціям. Мета і задачі дослідження. Метою дисертації є розробка системи керування підземним сміттєсховищем придатної для імплементації, в процесі чого виконуватимуться такі задачі як дослідження сучасного гідроприводу у різних галузях промисловості, розрахунок параметрів необхідних для розробки системи, розробка алгоритму керування та стартап проєкту. Об'єктом дослідження є система гідроприводу підземного сміттєсховища, недоліки якої будуть усунені за допомогою модернізації роботи системи та алгоритму керування. Предмет дослідження – розгляд параметрів роботи гідроприводу, на які безпосередньо спрямовано саме дослідження. В роботі методами дослідження є огляд та аналіз гідроприводів, переваг та недоліків, методів боротьби з недоліками, методи модернізації існуючих систем, а також гідравлічні розрахунки та програмування. Загальний підхід дослідження дозволяє автору розглянути гідравлічну систему керування як інтегровану частину комплексу, оптимізуючи її роботу для максимально ефективного використання підземного сміттєсховища.