Магістерські роботи (ПГМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ПГМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 91
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматизована мобільна платформа для транспортування малогабаритних вантажів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-01) Лавренчук, Ганна Василівна; Узунов, Олександр ВасильовичМагістерська дисертація на тему: «Автоматизована мобільна платформа для транспортування малогабаритних вантажів», складається із 5-ти розділів, обсяг пояснювальної записки складає 103 сторінки основного тексту, включає в собі 48 рисунків, 28 таблиць та 7 плакатів графічного матеріалу. Метою роботи є вирішення проблеми стабілізації автоматизованої платформи з вантажем за умови його відхилення від осі рівноваги системи на певну відстань. Вирішення цієї проблеми дозволяє створити одновісний автоматизований транспорт для перевезення малогабаритних вантажів, що не має аналогів на ринку логістики. Впровадження такого типу платформи дозволяє автоматизувати склади та інші підприємства, що мають в наявності власні складські приміщення. Щоб досягти поставленої мети в роботі було поставлено наступні задачі: - Провести силовий та геометричний розрахунки параметрів системи; - Змоделювати процес повороту платформи та процес роботи приводу стабілізації платформи в середовищі програми «MATLAB Simulink» та на основі моделей проаналізувати ці процеси; - Створити загальну модель процесу стабілізації платформи та провести аналіз характеру поведінки параметрів системи; - На основі проведених досліджень провести підсумки роботи. В першому розділі даної дисертації було проведено огляд існуючих автоматизованих платформ, та вибір приладу, як основу створення досліджуваної платформи. А також сформульовано основні задачі, які необхідно вирішити. В другому розділі виконали основну частину завдання, а саме створили всі необхідні розрахунки, змоделювали математичні моделі та на основі їх дослідження провели аналіз роботи системи стабілізації. Об’єктом дослідження є процеси, що виникають при повороті одновісної платформи під дією сил на вантаж, що зміщений від осі рівноваги системи. Предметом дослідження є залежність кута повороту платформи та часу на компенсацію відхилення при різних масах та початкових відхиленнях вантажу. Наукова новизна досліджуваного та проектованого об'єкту полягає в створені унікальної, одновісної, автоматизованої платформи з невеликими габаритними розмірами, така, що зможе переміщувати невеликий товар у важкодоступних місцях для великогабаритної автоматизованої техніки, одночасно з цим розвантажити людський ресурс, який можна спрямувати на інші, важливіші роботи. Публікації. За темою магістерської дисертації було опубліковано 1 працю, а саме тезу на тему «МОДЕЛЮВАННЯ ДІЇ НЕЗБАЛАНСОВАНОЇ ОДНОВІСНОЇ ПЛАТФОРМИ» Ганна Лавренчук, Олександр Узунов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Документ Відкритий доступ Автоматизована пневматична система фасування легкозаймистих рідин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12-17) Яремко, Андрій Романович; Ганпанцурова, Оксана СергіївнаДокумент Відкритий доступ Автономний гідропривод позиціонування робочої поверхні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Самусенко, Микола Олегович; Губарев, Олександр ПавловичДана робота присвячена розробці схематичного рішення позиціонування робочої ланки компактного електрогідравлічного модуля без датчиків зворотного зв’язку. У дипломній роботі проаналізовано різні конструктивні рішення приводів та систем керування без датчиків зворотного зв’язку, було знайдено основні переваги та недоліки. Скориставшись цими знаннями, було запропоновано позиціонування робочої ланки за рахунок дозованої подачі рідини шляхом розробки модуля пружно-гідравлічного дозування з фіксованими об’ємами. У роботі було виконано необхідні розрахунки для розробки даної системи. Розроблено математичну модель електрогідравлічного модуля з метою визначення кількості спрацювань модуля пружно-гідравлічного дозування для переміщення вихідної ланки гідроциліндра в задане положення під дією зовнішнього навантаження.Документ Відкритий доступ Адаптивна система гідроприводу з трьома рівнями потужності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Поліщук, Дмитро Володимирович; Ганпанцурова, Оксана СергіївнаДокумент Відкритий доступ Аналіз зношування та підвищення зносостійкості коліс та рейок кранів(2018) Шевченко, Владислав Васильович; Проценко, Павло ЮрійовичДокумент Відкритий доступ Аналіз перехідних процесів при підйомі вантажів козловим краном в логістичній системі заводу будівельних матеріалів(2018) Таніч, Ганна Володимирівна; Нєженцев, Олексій БорисовичДокумент Відкритий доступ Багатопараметрична оптимізація елементів механізму пересування мостового крану на складі металів(2018) Терещенко, Катерина Анатоліївна; Нєженцев, Олексій БорисовичДокумент Відкритий доступ Багатопараметричний аналіз процесів опускання вантажів козловим краном на складі металу(2018) Зелінський, Богдан Вадимович; Нєженцев, Олексій БорисовичДокумент Відкритий доступ Вдосконалення технічного рішення шасі рухомої роботизованої платформи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-01) Щока, Назар Валерійович; Струтинський, Сергій ВасильовичМагістерська дисертація націлена на дослідження та розробку інноваційної автоматизованої-роботизованої колісної платформи для застосування в логістичних центрах. В сучасному світі логістика вимагає високого рівня ефективності та автоматизації, і колісні платформи стають ключовими компонентами для оптимізації вантажних процесів. Основна мета дослідження полягає у створенні роботизованої платформи, яка поєднуватиме в собі автоматизовані та роботизовані елементи. Дана платформа буде призначена для вантажоперевезень, складської логістики та ефективного управління внутрішніми та зовнішніми транспортними потоками в логістичних центрах. Дипломна робота включає в себе наступні розділи: Аналіз публікації за тематикою дослідження колісних рухомих роботизованих платформ: В даному розділі проводиться огляд та порівняння існуючих мобільних вантажних платформ, аналіз їхніх переваг та недоліків, вступ про елементні бази. Обгрунтування схемного рішення та оптимізація конструкції рухомої роботизованої платформи: В даному розділі наведено схемні рішення платформ запропонованих в дипломній роботі підібрані комплектуючі та розраховано характеристики даних роботизованих колісних платформ, а також проведено розрахунки на міцність в середовищі програмного забезпечення SolidWorks. Безпечна експлуатація та обслуговування об’єкта проектування: В цьому розділі було розглянуто основні аспекти небезпеки які створює дана привідна платформа на підприємстві та їх вирішення і контроль в процесі роботи підприємства. Розроблення стертап-проекту: Даний розділ охоплює стратегічне планування, концептуалізацію та технічні аспекти розвитку платформи, спрямовані на створення інноваційного та конкурентоспроможного роботизованого рухомого засобу. Дана робота розкриває важливу тему автоматизації та роботизації в логістиці та логістичних центрах, а також розробку інноваційних рішень у сфері вантажних перевезень. Результати дослідження можуть бути корисними для покращення та оптимізації логістичних процесів у сучасних підприємствах.Документ Відкритий доступ Вдосконалення гідравлічної системи керування боларда(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Козлов, Михайло Юрійович; Муращенко, Альона МиколаївнаРобота містить 26 таблиць, 33 малюнки та 41 літературне джерело. Обсяг роботи склав 101 сторінки. Актуальність теми дослідження обумовлена потребою вдосконалення гідравлічної системи керування блокіратора з урахуванням особливостей енергопостачання в більшості країн, де використовується лише одна фаза на 220 В. Дослідження виявило, що в системі боларда існують проблеми, такі як обмежена потужність однофазних двигунів та недоліки у синхронізації роботи гідроциліндрів при використанні спареного насоса. Технічне завдання на модернізацію визначило основні напрямки: вирішення проблеми моторно-насосною групою, покращення швидкодії циклу та зменшення собівартості гідростанції. Для цього було запропоновано вилучити спарений насос та замінити його на одиничний, який буде живити гідроакумулятор. Це покращить швидкодію та синхронізацію роботи гідроприводів, збільшуючи об'єм гідроакумулятора для збереження ефективності системи. Метою дослідження є вдосконалення гідравлічної системи керування блокіратора, а завдання визначені як програма цілеспрямованих дій, орієнтованих на вирішення конкретних проблем і досягнення запланованих результатів. Завдання дослідження визначено як послідовне вирішення проблем наукового дослідження, спрямоване на вирішення загальної проблеми магістерської дисертації. Об'єкт дослідження – гідравлічна система керування блокіратора. Предмет дослідження – конкретні властивості та характеристики цієї системи. Методи дослідження включають аналіз, моделювання, експеримент та комплексне тестування, які використовуються для досягнення мети роботи. Наукова новизна дослідження полягає в отриманні нових рішень та висновків, що відрізняються від відомих раніше, а також в уточненні раніше недостатньо досліджених аспектів. Практичне значення одержаних результатів проявляється у рекомендаціях щодо впровадження та використання покращеної гідравлічної системи в гідротехнічних спорудах.Документ Відкритий доступ Вивчення впливу композиційних матеріалів на енергоефективність пар тертя компресорних машин(2018) Дашутін, Артем Григорович; Коваль, Олексій ДмитровичДокумент Відкритий доступ Випробувальний стенд для гідромашин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12-17) Каращук, Яків Федорович; Гришко, Ігор АнатолійовичДокумент Відкритий доступ Виробничо-логістична система нанесення рідких покриттів(2018) Семенчук, Роман Вікторович; Струтинський, Сергій ВасильовичДокумент Відкритий доступ Вібродіагностика редуктора приводу ескалатора метрополітену(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-05) Бойко, Віталій Юрійович; Данильченко, Юрій МихайловичДокумент Відкритий доступ Газодинамічні характеристики осьового двоступінчастого високооборотного компресора з протиобертанням(2018) Розумний, Олексій Костянтинович; Семінська, Наталія ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зелений, Андрій Миколайович; Муращенко, Альона МиколаївнаМагістерська дисертація складається з 7 розділів на 79 стр. (огляд існуючих гідроприводів; розрахунки; підбір обладнання; розробка алгоритму керування; техніка безпеки; стартап-проєкт). Робота містить 8 ілюстрацій, 24 таблиці, 12 джерел за переліком посилань. Магістерська дисертація "Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища" розглядає проблеми ефективного управління сміттєсховищем, зосереджуючись на розробці та імплементації гідравлічної системи керування. Дослідження включає в себе комплексний підхід, який охоплює аспекти гідравлічного приводу, розроблення креслень для елементів системи, та розробку алгоритму керування для ефективної роботи гідроприводу. Відповідно, актуальністю теми «Гідравлічна система керування підземного сміттєсховища» є покращення роботи гідроприводу та оптимізація взаємодії із відходами, що відповідає сучасним вимогам та тенденціям. Мета і задачі дослідження. Метою дисертації є розробка системи керування підземним сміттєсховищем придатної для імплементації, в процесі чого виконуватимуться такі задачі як дослідження сучасного гідроприводу у різних галузях промисловості, розрахунок параметрів необхідних для розробки системи, розробка алгоритму керування та стартап проєкту. Об'єктом дослідження є система гідроприводу підземного сміттєсховища, недоліки якої будуть усунені за допомогою модернізації роботи системи та алгоритму керування. Предмет дослідження – розгляд параметрів роботи гідроприводу, на які безпосередньо спрямовано саме дослідження. В роботі методами дослідження є огляд та аналіз гідроприводів, переваг та недоліків, методів боротьби з недоліками, методи модернізації існуючих систем, а також гідравлічні розрахунки та програмування. Загальний підхід дослідження дозволяє автору розглянути гідравлічну систему керування як інтегровану частину комплексу, оптимізуючи її роботу для максимально ефективного використання підземного сміттєсховища.Документ Відкритий доступ Гідравлічна система штучного реабілітаційного серця з механотронним керуванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023-05) Ситнюк, Георгій Олегович; Губарев, Олександр ПавловичОб’єкт дослідження – клапан розподільчий гідравлічної (гідропневматичної) системи механічної підтримки серця з механотронним керуванням. Мета роботи – обґрунтувати створення гідравлічної системи штучного реабілітаційного серця з механотронним керуванням. Дослідити вплив конструктивного параметру одного з елементів клапана розподільчого на витрату і тиск в мембранній камері – штучному реабілітаційному серці. У цій роботі у 8 розділах викладено моделювання та математичне дослідження клапану розподільчого – елемента гідравлічної системи штучного реабілітаційного серця з механотронним керуванням. Надано аналіз вже існуючих систем та обґрунтовано нову пропозицію. Надано вимоги для створення безпечних умов виробництва та експлуатації у відповідних приміщеннях. Викладено стартап-проект. У розділі 1 проведено аналіз і порівняння аналогічних систем механічної підтримки серця. У розділі 2 обґрунтовано нову пропозицію та сформовано вимоги до гідравлічної системи штучного реабілітаційного серця з механторнним керуванням. У розділі 3 наведено 3D-модель, створену за допомогою програми САПР NX 8.5. У розділі 4 викладено обґрунтування математичної моделі. У розділі 5 викладено результати математичного експерименту. У розділі 6 проведено оптимізацію та вибрано найліпший варіант конструктивного параметру для клапана розподільчого за даної математичної моделі. У розділі 7 наведено розробку вимог для приміщення і обладнання для забезпечення безпечної експлуатації та обслуговування об'єкта дослідження. У розділі 8 викладено створення стартап- проекту. Магістерську дисертацію виконано із застосування таких програмних засобів і комп’ютерних технологій, як Microsoft Word (оформлення текстової частини), NX 8.5 (створення клапану розподільчого), MatLab 2020b і Simulink (математичне моделювання, розрахунки, проведення математичного експерименту) та Google Chrome (опрацювання науково-теоретичних та аналітичних матеріалів).Документ Відкритий доступ Гідравлічний заклепувач з гідроударним пристроєм(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Підпалий, Володимир Володимирович; Коваль, Олексій ДмитровичДокумент Відкритий доступ Гідравлічний насос на основі високовольтного електрогідравлічного ефекту з частотним керуванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Лавренюк, Андрій Олександрович; Ночніченко, Ігор ВікторовичДокумент Відкритий доступ Гідравлічний привод екзоскелету(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Маціяка, Сергій Юрійович; Муращенко, Альона МиколаївнаВ даній дисертації магістерської роботи представлено аналіз різних мобільних приводів, які створені для допомоги людини. Актуальність наукового дослідження полягає в розробці більш легкої конструкції екзоскелету в порівнянні з існуючими, що дає переваги у полегшенні носію даної конструкції, економії у виробництві екзоскелетів, так як на сьогодні вони є досить коштовними і більш застосовуються у військових цілях, а не на виробництвах. Мета і задачі дослідження. Метою дисертаційної роботи є досягнення мінімізованих затрат, полегшення конструкції, завдяки розробці більш легких (відповідно отримати зменшену масу агрегату) гідравлічних складових системи екзоскелету, а саме вузла, що відповідає за силову біцепсної частини. Відповідно до цього поставлено і виконано наступні задачі: - Провести підбір матеріалів для гідравлічного розрахунку біцепсу екзоскелету; - Створити гідравлічну схему біцепсу екзоскелету; - Виконати розрахунок циліндру біцепсу, з підбором металу, врахувати товщину мінімальну стінок, щоб забезпечити задані зусилля, тиски та міцність конструкції; - Виконати порівняння розрахунків гідравлічних, для різної товщини стінок та різних рідин; - Спроектувати гідравлічний циліндр відповідно до отриманих розрахунків; - Виконати деталювання вузлової частини, з проведенням технологічної частини; - Виконати розділ охорони праці; - Виконати стартап-проект. Представлені різної сфери застосування приводів, зокрема із використанням гідравлічних вузлів. В роботі, на основі проведеного вступного розділу по аналізу приводів, знаходження переваг та недоліків, було обрано напрямок дослідження і розробки гідравлічного вузла екзоскелету, з подальшим виконанням поставлених задач. В розділі 2, опрацьовано об’єкт самого дослідження, це система екзоскелету, відповідно до розробленої гідравлічної схеми біцепсу, було виконано гідравлічний розрахунок циліндру – що є предметом дослідження, для якого доцільно було підібрано матеріал (що полегшує конструкцію), товщина стінок відповідно до робочих тисків, щоб забезпечити роботу. При цьому було враховано всі параметри для досягнення необхідних вихідних даних з мінімальною ваговою складовою, що забезпечить легкість під час експлуатації (мінімальне навантаження на людину) з максимальним підсиленням зусилля. Підібрано в системі відповідне гідравлічне обладнання, все це увійшло до розділу 2. Виконано проектну частину циліндру-біцепсу. Виконано деталювання до гідравлічних вузлів, яке супроводжувалося виконанням розділу 3 по технологічній частині. До розділів магістерської дисертації також було внесено охорону праці під час розробки та виготовленні даного напрямку дослідження, що відображає розділ 4. Завершаючим етапом магістерської дисертації є виконання стартап-проекту, який описано в розділі 5. Дана магістерська дисертаційна робота містить креслення та плакати на листах формату А1. На них зображено: загальні види різних мобільних приводів, принципова схема гідравлічна, складальне креслення циліндру, його деталювання. Також додано пояснювальну записку. В додатку є специфікації до загального вигляду. Робота містить _22_ ілюстрацій, 3 додатки (1-3) представлені деякі етапи розрахункової частини. Під час виконання магістерської роботи було використано 25_ літературних джерел.